selam arkadaşlar topic in hepsini okuyamadım ama son bir kaç sayfada yeni model mct cıkmadığını anladım bende ankaradayım ve yeni bir mct 250 almayı düşünüyorum birkaç gün içerisinde.
Acaba yenisi cıkcakmı bilgisi olan varmı?? Beklesekmi acaba??
bende seninle aynı durumdayım. ama mondial 300$ fon yüzünden getirmiyormulş ve 2006 yılında 35000 adet stok getirmiş onlar bitmeden getirmezler heralde...
bu arada arbetus mondialle tekrar temasa geçtim bir yanlış anlaşılma olmuş dediler. jantı sonrada temin edebilirsiniz dediler.












