Mondial Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
27
selam arkadaşlar topic in hepsini okuyamadım ama son bir kaç sayfada yeni model mct cıkmadığını anladım bende ankaradayım ve yeni bir mct 250 almayı düşünüyorum birkaç gün içerisinde.

Acaba yenisi cıkcakmı bilgisi olan varmı?? Beklesekmi acaba??




bende seninle aynı durumdayım. ama mondial 300$ fon yüzünden getirmiyormulş ve 2006 yılında 35000 adet stok getirmiş onlar bitmeden getirmezler heralde...



bu arada arbetus mondialle tekrar temasa geçtim bir yanlış anlaşılma olmuş dediler. jantı sonrada temin edebilirsiniz dediler. :) şunu başta söyleselerde adamı uğraştırmasalar olmuyor.
 
Katılım
14 Mar 2008
Mesajlar
1
selam ben yeniyim 17 yaşındayım adım yasin mondial 250 almak istiyorum ama millet çin malı felan diyo alma diyenler var motor gerçekten güzel masai 250 ve mondial 250 arasında kaldım dayanıklık benim için önde geliyo hangisi ni önerirsiniz yorumlar için şimdiden teşekkürler:mrgreen:
 
Katılım
27 Mar 2007
Mesajlar
219
Motosikleti
Hyosung GT 250 Comet, Aprilia Scarabeo 200ie
Yedek parçasını kolay bulabileceğin ve servisi yakın olanı hangisiyse onu öneririm..
 
Katılım
16 Ağu 2007
Mesajlar
15
2007 Kasım ayında bir MCT aldım ve bugüne kadar hiç bir sorun yaşamadım desem yeridir. Bugüne kadar tek yaşadığım sorun bu hafta başıma geldi. Lastiğim patladı ve hiç bir yerde yaptıramadım. Motoru elimle servise kadar getirdim tekerimi söktüm. Ordan lastikçiye gittim canttı sökünce farkettim ki bunla beraber 5 adet telim kırılmış . Neyse 50 YTL ye bu akor işini ve tel değişimini hallettim. şimdi gene sorunsuz bir şekilde yoluma devam ediyorum ama içimde bir korku var artık ya Lastik patlarsa , ben de sesiz sakin bir yerde kalırsam bu sorunu tek başıma nasıl hallede bilirim. Bana bu konuda uzun yol yapan arkadaşlar yada bilgisi olan arkadaşlar destek verirse sevirnim.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Mar 2007
Mesajlar
32
2007 Kasım ayında bir MCT aldım ve bugüne kadar hiç bir sorun yaşamadım desem yeridir. Bugüne kadar tek yaşadığım sorun bu hafta başıma geldi. Lastiğim patladı ve hiç bir yerde yaptıramadım. Motoru elimle servise kadar getirdim tekerimi söktüm. Ordan lastikçiye gittim canttı sökünce farkettim ki bunla beraber 5 adet telim kırılmış . Neyse 50 YTL ye bu akor işini ve tel değişimini hallettim. şimdi gene sorunsuz bir şekilde yoluma devam ediyorum ama içimde bir korku var artık ya Lastik patlarsa , ben de sesiz sakin bir yerde kalırsam bu sorunu tek başıma nasıl hallede bilirim. Bana bu konuda uzun yol yapan arkadaşlar yada bilgisi olan arkadaşlar destek verirse sevirnim.

DOSTUM BU LASTIK SPREYLERI VAR 2 CESİT BİRİ PATLADIMI HEMEN İNMESİNİ ENGELLİYOR DİĞERİ İSE YOLDA PATLAMA DURUMUNDA LASTIGI SISIRIYOR VE ARABALAR İÇİN 40-60KM HIZLA BİR MUDDET GOTURDUGU SOYLENİYOR ONLARDA 1 TANE YANIMIZDA TASIMAKTA FAYDA VAR
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
yeni yoldaşım

Merhaba arkadaşlar,

daha önce yeni bir motosiklet alacağımı ve muhtemelen 650cc bir Dragstar olacak demiştim.
Fakat DL650 yi test edince bizim için en uygun olanın bu olduğuna kanaat getirdim ve aldım.
DL 650 yi aklından geçiren tüm arkadaşlarıma önemle tavsiye ederim.

my.php
[/URL][/IMG]

my.php
[/URL][/IMG]

my.php
[/URL][/IMG]

my.php
[/URL][/IMG]

my.php
[/URL][/IMG]

my.php
[/URL][/IMG]

my.php
[/URL][/IMG]

my.php
[/URL][/IMG]

my.php
[/URL][/IMG]

my.php
[/URL][/IMG]

İlk gözağrımda burada tabii[/B]..:)

my.php
[/URL][/IMG]

my.php
[/URL][/IMG]
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Mar 2008
Mesajlar
6
Arkadaşlar kusura bakmayın. fotoları gönderemedim. tazeliyorum şimdi....













Herkese kolay gelsin,,,,

slm dostum bende 2 yılık mondial kulanıcısıyım memnunum senin operlör baglantı sistemin hoşuma giti ve benim için çok basit bi iş ben onu hemen yaparım ama teyip balantı yeri olarak nereyi düşünüyon veya nasıl baladın bagladıgın yerin resminide eklesen sevinirim ben uygun yer bulamadım baglamak için tetyiyibi ha bu arada tüm mondialcilere selam benide aranıza kabul ederseniz vede bilgilendirirseniz sevinirim uzuzn zamandır yazdıklarınızı okuyup sizlerle dost olmak istiyodum kısmet şimdiyeymiş herkese tekrar selam iyi rüzgarlar vede vınlamalar

slm arkdşlar bende mct 250 kulanaıcısıyımsizlerle tanışıp mct hakında bilgi alış verşinde bulunmak istiyom aranıza kabul edrmisiniz :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Merhaba arkadaşlar,

daha önce yeni bir motosiklet alacağımı ve muhtemelen 650cc bir Dragstar olacak demiştim.
Fakat DL650 yi test edince bizim için en uygun olanın bu olduğuna kanaat getirdim ve aldım.
DL 650 yi aklından geçiren tüm arkadaşlarıma önemle tavsiye ederim.


Dostum Vstrom un hayırlı uğurlu olsun. Enduro çok iyi bir tercih bana görede. Bu makinenin sele yüksekliği nedir? Bir de süspansiyon yüksekliği ayarlanabiliyor mu?


Benim birkaç tane ufak tefek problemim var şu aralar macitle ilgili.

1. si stop lambasını sıkarken bir vida yerini kırmışrım. Geçen haftalarda stop camım uçtu :) Bende daha küçük bir stop farıyla değiştirdim.

2. yağ değişiminde sanıyorum yağı fazla koyduğum için ve viskozitesini kalın seçtiğim için. Alternatör keçesini patlattım. Biraz yağ damlatıyor.

3. aslında en çok canımı sıkan da bu problem, cumartesi günü sol koruma kapağı uçmuş. Selenin altındaki Hava filtre kutusu öylece görünüyor.


Bunun dışında gidişinde herhangi bir problem yok.

Bu hafta sonunu BMW F650 sürerek geçirdim. Gerçekten insana daha çokhareket özgürlüğü sunan bir makine. Şu an 1. öncelikli almayı düşündüğüm makina. 2000 model ve üstü GS versiyonlarını düşünüyorum. Sele yüksekliği daha düşük olduğu için.

Sağlıcakla.
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Dostum Vstrom un hayırlı uğurlu olsun. Enduro çok iyi bir tercih bana görede. Bu makinenin sele yüksekliği nedir? Bir de süspansiyon yüksekliği ayarlanabiliyor mu?


Benim birkaç tane ufak tefek problemim var şu aralar macitle ilgili.

1. si stop lambasını sıkarken bir vida yerini kırmışrım. Geçen haftalarda stop camım uçtu :) Bende daha küçük bir stop farıyla değiştirdim.

2. yağ değişiminde sanıyorum yağı fazla koyduğum için ve viskozitesini kalın seçtiğim için. Alternatör keçesini patlattım. Biraz yağ damlatıyor.

3. aslında en çok canımı sıkan da bu problem, cumartesi günü sol koruma kapağı uçmuş. Selenin altındaki Hava filtre kutusu öylece görünüyor.


Bunun dışında gidişinde herhangi bir problem yok.

Bu hafta sonunu BMW F650 sürerek geçirdim. Gerçekten insana daha çokhareket özgürlüğü sunan bir makine. Şu an 1. öncelikli almayı düşündüğüm makina. 2000 model ve üstü GS versiyonlarını düşünüyorum. Sele yüksekliği daha düşük olduğu için.

Sağlıcakla.

Merhaba Arbetus,
bildiğin gibi benim MCT de yaşadığım 2 ciddi problem oldu!
1- arka amortisörler patladı!garanti kapsamında değişti.
2- Şasi kırıldı yine garanti kapsamında değişti.
bunların dışında uzun süreli kullanışlardan sonra 1-birkaç damla yağ eksiltiyor ama gerçektende 3-5 damla.bunların dışında harika ve 26500Km oldu.
Yetkili servisler MCT nin tüm aksamlarını getirtebiliyor ama baskı yapman gerekli biraz :farao: yoksa bekletiyorlar.
imkanın varsa al bir yakışıklı enduro ve mecbur kalmadıkça da MCT ni verme çünkü yazık olur! para vermiyorlar.
ben ancak peşin 2300.-YTL ve hemen devir olacaksa vereceğim yoksa kalsın binerim.
benim eşimde motosiklet meraklısı ve yakında ona da bir enduro ya da cross alacağız onun için satmayı düşünmekteyim ama dediğim gibi,koşullarımı kabul eden biri olursa.

Evet Enduro kullanmak gerçektende çook farklı.
DL650 nin sele yüksekliği yakl.82cm ve yükseklik ayarlanabiliyor!
benim boyum 174cm ve hiç zorlanmadan ayakkabımın hemen tüm uç kısmını yere koyabiliyorum.
Kullanım sonderce rahat! Antalyadan aldım ve nonstop yakl.370Km yol yaptım yorulmadan.

Kardeş takma kafana güzel bir Kask'tan başka birşey:cat:herşey zamala daha güzel oluyor acele etme.

Selamlar,
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Merhaba Arbetus,
bildiğin gibi benim MCT de yaşadığım 2 ciddi problem oldu!
1- arka amortisörler patladı!garanti kapsamında değişti.
2- Şasi kırıldı yine garanti kapsamında değişti.
bunların dışında uzun süreli kullanışlardan sonra 1-birkaç damla yağ eksiltiyor ama gerçektende 3-5 damla.bunların dışında harika ve 26500Km oldu.
Yetkili servisler MCT nin tüm aksamlarını getirtebiliyor ama baskı yapman gerekli biraz :farao: yoksa bekletiyorlar.
imkanın varsa al bir yakışıklı enduro ve mecbur kalmadıkça da MCT ni verme çünkü yazık olur! para vermiyorlar.
ben ancak peşin 2300.-YTL ve hemen devir olacaksa vereceğim yoksa kalsın binerim.
benim eşimde motosiklet meraklısı ve yakında ona da bir enduro ya da cross alacağız onun için satmayı düşünmekteyim ama dediğim gibi,koşullarımı kabul eden biri olursa.

Evet Enduro kullanmak gerçektende çook farklı.
DL650 nin sele yüksekliği yakl.82cm ve yükseklik ayarlanabiliyor!
benim boyum 174cm ve hiç zorlanmadan ayakkabımın hemen tüm uç kısmını yere koyabiliyorum.
Kullanım sonderce rahat! Antalyadan aldım ve nonstop yakl.370Km yol yaptım yorulmadan.

Kardeş takma kafana güzel bir Kask'tan başka birşey:cat:herşey zamala daha güzel oluyor acele etme.

Selamlar,

tabiki de ölü bir fiyata vereceğime kapımda durur custom yaparım yada kardeşim yetişiyor. öğrenmesi için ona bırakabilirim. ben F650 Gs düşünüyorum.
Sağlıcakla.
 
Katılım
27 Mar 2007
Mesajlar
219
Motosikleti
Hyosung GT 250 Comet, Aprilia Scarabeo 200ie
Özer yeni motorun hayırlı olsun, büyük hacimli (600cc ve yukarısı) için düşündüğüm ve ileride almayı kafaya koyduğum motoru sen almışsın bile, tebrik eder Allah'ın kazasız belasız kullanmanı nasip etmesini dilerim..
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Sağol kardeşim,
cümlemize en güzelinden ama sağlık dolu günlerde kullanabileceksek versin yaradan:wiinkk:
Önce sağlık çünkü onsuz hiçbirşey tat vermez.
Umarım sen ve diğer arkadaşlarımızda en kısa zamanda hayallerini süsleyen motosiklete kavuşur:rendeer:
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
arkadaşlar mct almayı düşünüyorum ama ikilem de kaldım.sıfır alıp 3290 lira para veripte satarken yarı parasına satmayı bi mucize olarak görmek mi yoksa ne oldugunu bilmediğim 1800 ytl ye az kilometrede alabileceğim bi mct mi?bide 100 km de ne kadar yakıt tüketimi var.ve tek kişi max hız ne?
 
Katılım
25 Haz 2006
Mesajlar
220
Bana kalırsa az kilometre yapmış 2.el al. Güvendiğin bir ustaya gösterirsin, yüklü masrafı olan parçalar varsa şayet fiyattan düşer alırsın.

Benim motor 4000 kmde, ama sezon sonu satmayı düşünüyorum. Yoksa yardımcı olurdum.
sahibinden.com a bak, sayfalarca ilan var. :cat:
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Arbetus,
gördüğüm kadaıyla istanbul / Sütlüce'de yaşıyorsun!
kaç yıldır ve neresinde oturuyorsun?

ben 1986 - 1987 yıllarında Okmeydanı'nda oturuyordum ( bekarken tabii )
Hobylerimden biride Telsiz operatörlüğü olduğundan bayağı insanla tanıştım ve oralarda bir Bakkal vardı Mahir bakkal...genç biri bilirmisin acep?
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
666
motor koruma demiri de taktırmış bulunuyorum
yönlendirme için sağolasın Arbetus
SEVPA dan İsmet Usta'ya da teşekkürler
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
motor koruma demiri de taktırmış bulunuyorum
yönlendirme için sağolasın Arbetus
SEVPA dan İsmet Usta'ya da teşekkürler

Hayırlı olsun dostum. Yolun buralara düşerse haberim olsun.

Arbetus,
gördüğüm kadaıyla istanbul / Sütlüce'de yaşıyorsun!
kaç yıldır ve neresinde oturuyorsun?

ben 1986 - 1987 yıllarında Okmeydanı'nda oturuyordum ( bekarken tabii )
Hobylerimden biride Telsiz operatörlüğü olduğundan bayağı insanla tanıştım ve oralarda bir Bakkal vardı Mahir bakkal...genç biri bilirmisin acep?

Abi ben sütlücede çalışıyorum sadece. Bu yüzden pek bir yer bilmem buralarda. 6 yıldan beri Gebze'de ikamet ediyorum ben. Sütlüce'de Arçelik genel müdürlükte çalışıyorum. Bildiğim en tarihi yerler, hemen şirketin yanındaki bakkal 40-50 yıllık falan :) Lale Esnaf lokantası ve mezbahane (şimdi kültür merkezi yapılıyor). Ha birde ben bahsettiğin Tarihte parmağını emen bir çocuktum :p İstanbul Erenköy'de

Dipnot oalrak ekleyeyim; 2 hafta önce İzmir'deydim. keşke o zaman aklıma gelseydi seninle tanışmak en azından merhaba demek isterdim. Ancak apar topar gidip bir gün içinde geri döndüm zaten.

Sağlıcakla.

Sağlıcakla.
 
Son düzenleme:
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Abi ben sütlücede çalışıyorum sadece. Bu yüzden pek bir yer bilmem buralarda.
Dipnot oalrak ekleyeyim; 2 hafta önce İzmir'deydim. keşke o zaman aklıma gelseydi seninle tanışmak en azından merhaba demek isterdim. Ancak apar topar gidip bir gün içinde geri döndüm zaten.

Sağlıcakla.

Sağlıcakla.

teşekkürler,
İzmir'e yolun düşerse mutlaka ara görüşelim...
Ben İstanbul'a geleceğim yakın bir tarihte! inşallah görüşmek nasip olur.

Selamlar,
Özer
 
Katılım
13 Ağu 2007
Mesajlar
31
dün akşam eve döndüğümde garaj kapısı önüne paredilmiş bir oto olduğundan

Aynı sorun ben de de var. Hiç utanmadan garajın önünü kapatıyorlar. Arayıp buluyorum adamları çektiriyom arabalarını. Rahatlarını bozuyorum. Bir şey de diyemiyorlar ama yüz ifadelerinden belli oluyor akıllarından geçenler.
 
Katılım
22 Mar 2008
Mesajlar
6
slm arkdaşlar resileri nasıl ekliyonuz yazrsanız sevinirim

ben resim ekleyemedim nasıl ekleyebileceğimi söylerseniz çok sevinirim ve sizlerle arkadaş olmak istiyorum bende mondial 250 mct kullanıyorum:)
benim motorumun resmi sadece yanda var ama ben buraya büyük bir şekilde ekleyemedim yardımcı olmanızı istiyorum

ayaklıklar hangi marka ve fiyatı ne söylersen sevinirim
resmide nasıl oraya ekledin onu söyleye bilirmisin? bende resim eklemek istiyorum ama ekleyemedim...:pr:

Arkadaşlar,

250 mct mi satıyorum.

-Sadece 1.200 km de.
-Koruma demiri takılmıştır.
-Ayak basamakları takılmıştır.
-Deri çantalı.

Fiyat 2.500 YTL dir.

İlgilenenler için telefon numaram 0533-6934075






Geç olsun güç olmassın derler sağol.
Gerçekten çok güzel olmuş. Detaylı bilgi verirmisin? Nerede yaptırdın kaça maloldu?

dostum sen ayklık taktırmışsın taktırdıgın ayaklıklar hangi model motorun ve fiyatı ne lütfen kısa zamanda cevap yazsan sevinirim artı senin gibi boydan resimleri eklemek istiyorum lütfen yardımcı olurmusun

http://img101.imageshack.us/img101/7766/goruntu283mp4.jpg






arkadaşlar ben yeni ayaklık takmak istiyorum önerdiğiniz güzel bir marka varmı?

arkadaşlar mct almayı düşünüyorum ama ikilem de kaldım.sıfır alıp 3290 lira para veripte satarken yarı parasına satmayı bi mucize olarak görmek mi yoksa ne oldugunu bilmediğim 1800 ytl ye az kilometrede alabileceğim bi mct mi?bide 100 km de ne kadar yakıt tüketimi var.ve tek kişi max hız ne?

bende 2006 mondial kırmızı var düşünürsen eyer hesaplı olarak sana verebilirim çok bakımlı elimden geldigince çok bakımlı kulandım herhangi bi sorunda yok
önceden sanayici oldugum için biçok şeyinden anliyorum ve genelde bizzat kendim bütün parçalrını yoldan geldikten sonra sıkşıtırırdım yagını filitresini ve bujilerini temizler gerekirse degiştirirdim ön koruma demirinide bugün taktım oda var sürat olarak kendim 130 km rahat bi şekilde motoru sıkmadan yaptım hep kısa yol yaptıgım için motoru hala tam bi şekilde açamadım hala motor tam performans göstermedi ama en kısa zamanda uzun yol yapıp motoru tam performansa inşlh geçirecem şuanda km saatti4747 kmde yani sabah işe akşam eve gidip gelişim bu km yapmış ama en uzun 70 km yol a gitim ozaman 130 km oda iki kişi idik yaptım sana resimde ekliyorum begenirsen anlaşırız
bi arkadaşta honda var tayinci onu almayı düşünüyom ondan dolayı satıyorum yoksa asla satmam çünkü çok ekonomik bi yakıt tüketimi var bilirsiniz aylıkçılar yol masrafının tasarufuna çok bakar bende onlardan biriyim aşagı yukarı bi depoyla işe gidip gelmelerimde 450 470 arası km yapıyorum ha resim koruma demirinden önce çekildigi için resimde koruma demiri yok
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst