- Katılım
- 17 Mar 2006
- Mesajlar
- 2,918
Sanırım titreşimden dolayı bozuluyor, Kornaya bastığımda tık diye bir ses geliyor kornanın olduğu yerden ama ses çıkmıyor. Elektrik geliyor ama korna çalışmıyor diye yorumladım.
Ümraniyedeyim.
İçerenköy de sevpa var geçebiliyosan ordan orijinal kornayı al. Ya git bir oto yedek parçacısına bir tane seger 12v araba kornası al daha iyi çalsın kornan. Benimki koruma demirinden sonra sığmamıştı ondann değiştirmiştim.



