- Katılım
- 17 Mar 2006
- Mesajlar
- 2,918
Arkadaşlar, akü zayıflaması ve bujilerde sorun çıkması bende de oldu. Araba aküsünden takviye ettim yine de çalışmadı. Motor tamircisi ise zayıf akü ile motoru çalıştırmaya kalktığında bujilerin kesileceği gibi bir laf etti. sonuçta aküyü sarj ettirdim, bujileri değiştirdim motor çalıştı. Ancak kar, sis soğuk derken motoru kullanmada arayı biraz uzattık. şimdi yine çalışmıyor. zannedersem bujiler yine arızalandı. Havalar biraz daha düzelince iyi bir buji alınması ile inşallah sorunum da bitecek.Sağlıkla kalın.
Buji elektrotlar parçalanmadığı sürece bozulmaz. bujileri sök, bi güzel temizle aküyü de motoru kullanmadığın sürece kablolarını sokük bırak. Ben yeri geliyor 1 hafta çalıştırmadığım oluyor ama her seferinde tek marşta alıyor jikleyle. Hatt atesisatla uğraşırken küyü de bitirdim ama vurdurarak kolayca çalıştırdım.