Mondial Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Arkadaşlar, akü zayıflaması ve bujilerde sorun çıkması bende de oldu. Araba aküsünden takviye ettim yine de çalışmadı. Motor tamircisi ise zayıf akü ile motoru çalıştırmaya kalktığında bujilerin kesileceği gibi bir laf etti. sonuçta aküyü sarj ettirdim, bujileri değiştirdim motor çalıştı. Ancak kar, sis soğuk derken motoru kullanmada arayı biraz uzattık. şimdi yine çalışmıyor. zannedersem bujiler yine arızalandı. Havalar biraz daha düzelince iyi bir buji alınması ile inşallah sorunum da bitecek.Sağlıkla kalın.

Buji elektrotlar parçalanmadığı sürece bozulmaz. bujileri sök, bi güzel temizle aküyü de motoru kullanmadığın sürece kablolarını sokük bırak. Ben yeri geliyor 1 hafta çalıştırmadığım oluyor ama her seferinde tek marşta alıyor jikleyle. Hatt atesisatla uğraşırken küyü de bitirdim ama vurdurarak kolayca çalıştırdım.
 
Katılım
1 Mar 2007
Mesajlar
32
arkadaslar bahar basına gusel bir organizasyon cekelim yaa bir kac farkli bolgeden arkadaslar ortak bir bolgede toplanalim takilalim biraz hatta uzun yol yapalim gerekirse geceleyelim yani bir farklilik olsun dimi :D
 
Katılım
6 Kas 2007
Mesajlar
30
Arbetus Brunch Neymiş örendim Kahvaltı Anlamına Geliyor?kusura Bakma Biraz Cahilim Ingilizceden Pek çakmam Neyse Pazar Günü Bende Varım Beni Almadan Yola çıkmayın Sakın şöyle 17 18 Motor Yolların Tozunu Attıralım Sağlıcakla.
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Arbetus Brunch Neymiş örendim Kahvaltı Anlamına Geliyor?kusura Bakma Biraz Cahilim Ingilizceden Pek çakmam Neyse Pazar Günü Bende Varım Beni Almadan Yola çıkmayın Sakın şöyle 17 18 Motor Yolların Tozunu Attıralım Sağlıcakla.

eyw kanka seni de listeme yazıyorum. bu akşam mutlaka ara beni görüşelim. numaranı bulamadım :p
 
Katılım
12 Ara 2007
Mesajlar
6
abi ben scootr kulsnıyorum ve biraz çapımı yükseltmeyi deniyorum mct 250 düşünüyorum ama zamanım olup dışarı çıkamıyorum bu makinaların fiyatları nerededir bir bilgini varmı 0 km de olanları
 
Katılım
6 Kas 2007
Mesajlar
30
Arbetus Dostum Bugünkü Organizsasyon Için Sana Tşkr Ederim,gerçekten çok Eğlendim Ve Keyif Aldım,ben Genellikle Tek Veya Hanımla Gezerdim,ama Bugün Anladımki Gurup Halinde Gezmek Bambaşka Bir Duyguymuş Bundan Sonra Bütün Organizsasyonlarda Bende Varım Sağlıcakla.
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
abi ben scootr kulsnıyorum ve biraz çapımı yükseltmeyi deniyorum mct 250 düşünüyorum ama zamanım olup dışarı çıkamıyorum bu makinaların fiyatları nerededir bir bilgini varmı 0 km de olanları

bu makinanın 0 km fiyatı 3250 ytl+plaka eğer çelik jantlı modelini alırsan fiyat biraz daha yükesliyor.

Canercim ne demek ben değişik bir organizasyon olsun toplanalım bağlarımız kuvvetlensin diye tertipledim bu geziyi. Senin en kısa zamanda diğer mekanda da bekliyorum. Adresi kaskınına rkasında :)

Sağlıcakla.
 
Katılım
15 Ocak 2008
Mesajlar
2
selam meraba arkadaşlar. arkadaşımdan ikinci el mct aldım. motor konusunda fazla bi bilgiye sahip değilim .yardımcı olursanız sevinirim. öncelikle motor yakıtım km de 16 17 ykr filan sizce nasıl??? ikinci olarak eksoz ses olarak biraz abartı sebebi bu olabilir mi?
 
Katılım
1 Mar 2007
Mesajlar
32
selam meraba arkadaşlar. arkadaşımdan ikinci el mct aldım. motor konusunda fazla bi bilgiye sahip değilim .yardımcı olursanız sevinirim. öncelikle motor yakıtım km de 16 17 ykr filan sizce nasıl??? ikinci olarak eksoz ses olarak biraz abartı sebebi bu olabilir mi?


aslinda biraz yuksek ama km si de onemli motorunun 11-12ykr olabiliyor tabi kullanımda çok önemli devirli veya devirsiz kullanmanda fark ettirir. full depo 389km yaptim daha da olmadi zaten ama hersey etkiler benzini debriyajin kullanisin biraz daha dikkat edersen dahada dusecegine inaniyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Ocak 2008
Mesajlar
9
mondialin servis güvencesi nasıl oluyor merak edenlere okusunlar.

mct min Marş rölesi bozuldu . ''3 aydır parça gönderilmedi ve acıklamada yapılmadı''. Aman ha siz siz olun mondialmi uzak durun...Garantisine güvendik aldık.Hersey satıncaya kadar. Satan bayiliği bırakmış. Yardımcı olamam diyor. Tamir serviside gönderilmiyor bekliyoruz diyor. Mağduriyetimi varın anlayın.Binmeden daha 5 6 defa bindim soğuttular beni.
 
Katılım
22 Tem 2007
Mesajlar
97
mct min Marş rölesi bozuldu . ''3 aydır parça gönderilmedi ve acıklamada yapılmadı''. Aman ha siz siz olun mondialmi uzak durun...Garantisine güvendik aldık.Hersey satıncaya kadar. Satan bayiliği bırakmış. Yardımcı olamam diyor. Tamir serviside gönderilmiyor bekliyoruz diyor. Mağduriyetimi varın anlayın.Binmeden daha 5 6 defa bindim soğuttular beni.

öncelikle geçmiş olsun..
ancak aynı sorunu bende yaşadım marş basmayınca vurdurarak çalıştırıp sevpa servisine götürdüm (istabul anadolu yakası), ellerinde varmış, 10 dakika içinde hallettiler ve sorunsuz kullanıyorum çokta memnunum.

Arıza her zaman olabilir, önemli olan hangi servise götürdüğünüz. Ben motoru aldığımdan beri aynı servisteyim her şeyleri ile dört dörtlük bir yer. Sizin oradaki seçenekleri bilmiyorum ama her markada bu tarz servis sorunları yaşanabilir.
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
mct min Marş rölesi bozuldu . ''3 aydır parça gönderilmedi ve acıklamada yapılmadı''. Aman ha siz siz olun mondialmi uzak durun...Garantisine güvendik aldık.Hersey satıncaya kadar. Satan bayiliği bırakmış. Yardımcı olamam diyor. Tamir serviside gönderilmiyor bekliyoruz diyor. Mağduriyetimi varın anlayın.Binmeden daha 5 6 defa bindim soğuttular beni.

Sen parça gelmedi diyorsun ben 3 gün içinde denizliden parça getirtebiliyorum bu ne yaman çelişki sence? 10 liralık parça için firmayı aforoz etmek ne kadar mantıklı sence? ben şu ana kadar hiç garantisi ile uğraşmadım hem 10 liralık bir şey için 3 ay beklemek yazık değil mi bu akdar boşa geçen zaman. Bence senin servis sipariş falan etmemiş etse mutlaka gelirdi. bölge bayisinden istediğimde 3 gün içinde adresime geliyor. Hemde öyle çok bulunan parçaları değil milyonda bir sorun çıkacak parçayı getirttirdim ben. Senin parça göndermiyor dediğin firma, Şu an Tr de en büyük yedek parça stoğuna sahip firmalardan birisi. Benimle irtibata geçersen sana istediğin parçayı bulup gönderirim. Hani büyük bir parça olsa amenna anlicam garanti olayını ama 10 liralık bişey 5 de taktırmasına versen etti 15. Bu forumda komple şaseyi garantiden değiştiren arkadaşlar var.
 
Katılım
6 Ocak 2008
Mesajlar
9
Sen parça gelmedi diyorsun ben 3 gün içinde denizliden parça getirtebiliyorum bu ne y

Arbetos arkadaşım sen 3 günde getirtirsin ben 1 günde getirtirim. Firmanın büyüklüğüne inanmasam bende tuketici haklarına başvururdum. Burda mesele 10 liralık parça değil anlayan anlamıstır.Ben sadece bana acıklama yapılmasını istemiştim.Desinler elimizde yok.Varsada sebebini söylesinler bu hakkım yokmu. Motorumu seviyorum. BU arada forma girdiğimde sürekli sizi takip ettim. yazılarını dikkatle izledim formun anlam kazanması sizinle olmus. öncelikle tebrik ederim. Bugun mondialden aradılar parça gönderilmiş.Firmaya saygılar.
 
Katılım
9 Eyl 2005
Mesajlar
1,392
minare kentli: hakkını arayacaksın. eğer ben 10 ytl de değilim diyorsan ve hakkın olanı istiyorsan vermedikleri zaman gerekli yerleri arayacak yardım talep edeceksin. benimde ilk servis parçamı getirtmedi, aradım fabrikayı anlattım durumu, servisten aradılar, Kaan bey işte sizin sipariş karışmış, yarın gelecek, buyrun falan fişman... :wiinkk:
 
Katılım
7 Eki 2007
Mesajlar
23
Arkadaşlar macitimin aküsü bitti sanırım.Vurdurmaya çalışıyorum ama olmuyor.Arka teker kilitleniyor motor fren yapıyor ..Sorun ne olabilir?
 
Katılım
1 Mar 2007
Mesajlar
32
arkadaslar sabah konuşması geçti ve şu an gelen bir haber üzerine motorumu satmaya karar verdim temiz bir tane 2. el nx4 falcon haberi geldi zaten uzun zamandır hazırlık yapıyordum. bugün kısmet olursa motorun ilanını veririm kapıda aslında bunu koye goturmek istiyordum ama bu sefer valide kesin vurur çünkü kapıda 4. motor olacak harbiden oyarlar beni (abimde 2 tane var)
benim motorun resimlerini buraya yaza doğru koyacaktım ilk koyacagim resimler satılık ilanı olacakmış kısmet akşama doğru resimlerini koyarım kısmet olursa isteyenlerin bilgisine
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst