- Katılım
- 18 Eki 2007
- Mesajlar
- 12
Dostum ARBETUS "Dün itibari ile motoruma iridyum buji takmış bulunmaktayım" mesajını okudum. oysa bana yANAN BUJİ NİN YERİNE motorcu yine çin malı tanesi 5 YTL olan buji verdi. sözde çok memnun kalacağımı söyledi. vaktim olmadığı için adamla uğraşamadım fiatı da pahalı değildi şimdilik 2 tane aldım Akü yü de şarz ettirdik fakat henüz takamadım. ancak senin iridyum buji ni merak ettim. bana biraz daha fiatış markası ve performansından bahsedersen sevinirim. bu arada ileride zinciri de değiştirmek istiyorum. tavsiyeni bekliyorum. yaklaşık 5 aydır motora biniyorum. şu ana kadar debriyaj teli koptu ve çalıştırırken kullanılan jigle koptu. bunları yaptırdım. benzin kapağından ses gelmeye devam ediyor. bunun da bir çaresine bakacağım. motorum ile henüz 80 in üzerine de çıkamadım. gazlasam muhtemelen 100 ün üzerine çıkacak ancak daha alışma aşamasındayız. saydığım aksiliklerin dışında gaz yemesi hızlanması ve çekişi mükemmel. herkese selamlar

