Mondial Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
55W aküyü zorlar ondan takmadım ben. walla arka dişlim 32 o hızı yaptığımda motor manifold hortumlarını koparttı :p pek tavsiye etmiyorum o hıza çıkmanızı. artık km göstergem iflas etti tamamen.
 
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
234
Valla Mi Gecmis Olsun Arbetus Kardesim Simdi Alete Port Bagajimi Monte Edip Teyp Takmayi Planliyorum Bunu Yapinca Motor Nasil Duracak Bakalim
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
dostum hiç teyp falan takıp karizmayı çizdirme ama diyeyim hem aküye zarar hemde bizim bir klasımız var gerek yok. yani tabi motor senin keyif senin ama goldwing deki gibi performans alamazsın o teyp den bunun rüzgarı var yağmuru var kılı tüyü var. büyük motorlarda radyonun sesi otomatik olarak hız abağımlı bir şekilde açılıyor. ama yüksek hızda ben artçı mı bile duyamazken müzik imkansız.
sağlıcakla.
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
34
arbetus kardeş arkadaş aklıma honda cbf 150 soktu iki motor arasında kaldım mct mi cbf 150 mi? birde bakıorumda yedek parça sıkıntısı başladı galiba mondialde arkadaş yukarda yazmış stop camı bulamamış hiçbiyerde böle sıkıntılar olursa ilerde naparız? ne diosun bu iki konu hakkında?
 
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
16
Arkadaşlar YBN marka iso 9001 kalite onaylı oringli zincir getirttirdim isteyen olursa benim ve mustafanın mct sinde takılı gayet memnunum yannız zinciri alırsanız arka dişliyi değiştirmemiz gerekiyor çünki orjinal zincirden 2 bakla daha kısa oringli zincir
fiyatı 60 ytl
ARBETUS dan da arka dişliyi alırız
35 lira
NGK Buji 7,5
dileyen arkadaşlar mesaj atsınlar e - mail e yada arbetusa söyleyin mutlaka bana ulaşır.
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
gökhan dostum deiğim gibi tercih senin. Ama arasında tarzdan tutunda bir çok konuda fark var. ne desem tam olmayacak. Ama yedek parça konusuna gelince stop camını tek bulmak zor bi çok servis komple satıyor. Araştırmak lazım. Bu arada ben hafta sonu gidonu denge topuzlarını ve arka sinaylleri değiştirdim. Güzel oldu :p

sağlıcakla.
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
34
haklısın arbetus ama sorunsuz bi makina istiorum mct nin tipi hoşuma gidio ama honda da sağlam die arada kaldım .şimdi belki parça sorununuz yok ama ilerde olur mu bilinmez. napsam karar veremedim:silent:
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
sanmıyorum uğur batmadığı sürece sıkıntı çekeceğimizi. ahngisini taksitle alabiliyosan onu al ne diyeyim.

sağlıcakla.
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
96
arbetus kardeş arkadaş aklıma honda cbf 150 soktu iki motor arasında kaldım mct mi cbf 150 mi? birde bakıorumda yedek parça sıkıntısı başladı galiba mondialde arkadaş yukarda yazmış stop camı bulamamış hiçbiyerde böle sıkıntılar olursa ilerde naparız? ne diosun bu iki konu hakkında?

Selam

Sorun istemiyorsan Honda almanı tavsiye ederim.

Kazasız günler dileğimle
 
Katılım
22 Mar 2007
Mesajlar
35
niçin alıyosun bir düşün öyle al :)
yükseltmek için alıyorsan ya honda al ya da ikinci el daha iyi bir şey al...mesela suzuki marauder
ilk ve son motorum diyorsan gene ikinci el daha iyi bir şey al ama honda alma seneye tipi gözüne batar...
paket serviste çalışacaksan honda al, ama o işte çalışanların %30u mefta haberin olsun :p
param bol, güzel bir motorum olsun, vaktim de var, uğraşıp didinip daha da güzelleştiririm, lazım olur üstüne bir de başka bir motor alırım diyorsan mct al...
arbetus gibi bir de arkadaş edin :)
ya da hazır kış geliyor de, para biriktir şubat-mart gibi yeni sezon fiyatları açıklanmadan daha iyi bir motor al.
veya hiç olmadı naktin var ve de etrafında senden etkilenip motor almaya kalkışabilecek arkadaşların varsa garantisi bitmemiş temiz bir ikinci el al (tatung'un motoru tarif ettim:)) ki sonra yükselteceğin vakit arkadaşına satarsın ya da benimkini de alırsınız beraber kanka bir şekilde iki mct dolaşırsınız...

bu arada arkadaşlar zaman içinde çeşitli ihtiyaçlar ve sorunlar baş gösterdi bende gene:) boşta lambası ve uzun far gösterge lambasının duyu var mı kimsede? yada ucuza bulabilecek var mı? bir de sol ayaklık lazım nitekim serviste kromajlı kısmı kaybolmuş(!) :silent: henüz düşmedi geçici olarak vidaladık ama hoş durmuyor.
sitesinde gösterge lambaları için 5,5 ytl, sol ön basamak için 19ytl fiyat çekmişler...
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
mustafa dostum iltifatların için teşekkür ederim. ben boş vites ve uzun göztergesine led taktım. sende yapabilirsin aksesuarcılarda satılan 12 v luk ledler tam oturuyor. bende de şu an boş vites lambası yanmıyor. Ama motorun yan ayağını açınca stop ederken yanıyor. herhalde şase ile ilgili sorun oldu. bir de bugün bişey farkettim yolda giderken 9000 km olmuşum :p vaay bee. Bir de ön tekerdeki yamukluk iyicene arttı sanki virajda yattığımda yalpalıyorum gibi hissettim. ya da rüzgardan dolayı da olabilir. Ya elimin altında kalın ön teker var aklıma giricekler ön maşa ve çamurluğu da değiştirip tr deki ilk kalın tekerlekli mct ye sahip oluvericem :p evet bunu bir deneyeyim.

sağlıcakla.
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
98
yanlış anlaşılma olmasın arkadaslar ben tek stop camı istioyorum ondan bulamıyorum komple stop her yerde satılıo
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
emre otm motorun sitesinden istesene birader bu kdar arayacağına 3 gün beklerdin en fazla sonra elindeydi.
 
Katılım
22 Mar 2007
Mesajlar
35
9000 mi vay be:)...
bu ledlerin bi fotoğrafını alabilir miyim arbetus'um:)
ayrıca ayaklık için kimse yorum yapmamış? ayaklığı değiştirenlere sesleniyorum! eski ayaklığınıza talibim...
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
9000 mi vay be:)...
bu ledlerin bi fotoğrafını alabilir miyim arbetus'um:)
ayrıca ayaklık için kimse yorum yapmamış? ayaklığı değiştirenlere sesleniyorum! eski ayaklığınıza talibim...

9100 :mrgreen:

nasıl fotoğraflayayım ki neyse ben bulabilirsem internetten buraya linkini koyarım. ayaklık konusuna gelince ben değiştirmedim ama aklımda daha yuvarlak ayaklık takma fikri var.
 
Katılım
22 Mar 2007
Mesajlar
35
ayaklık derken yanlış anlaşılmış özür dilerim motor için değil benim için ayaklık:) peg miydi neydi o?
elinde fazla olan bana satsın:D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst