Mondial Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
234
Sagol Abertus Bekliyorum Kardesim Exile Kardesim Ama Ben Cantalarimi Seviyorum Bide Bana Ole Motor Bosmus Gibi Geliyor Kuyruk Demiri Cikinca Arkaya Stop Attim Daha Guzel Oldu Yarin Resim Yukleyim Bir Bakin Alete Arkadaslar
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
selam arkadaşlar bu hafta motoru kızağa alıyorum sübap ayarı yaptırıcam. debriyaj balatasını değiştirticem. oring zincir takılacak. arka amortisörlerin patladığını söylemiştim ama servislerden birisi patlasa yağ akardı dedi. hiç yağ akmadı. onlara bakılacak duruma göre değiştirilecek. balata 25(iyisi) ytl zincir 65 ytl(kore malı orinng) amortisör 80 ytl (çifti) bu kadar işleme karşı kaç para işçilik vericem söyliim mi? 20 ytl insanın çevresinin geniş olması ne güzel yaw. eğer arka amortisörleri değiştirmeye gerek kalmazsa fren balatalarını da değiştiricem krom kumanda kütükleri alıcam. bir de dün gece atölyede dolanırken benzin gösterge şamandırası buldum onu şekil itibariyle uyar gibi geldi bana alıp bakıcam uyarsa devrim olacak dimi?

metin elamanın biri beni taciz ediyo motorunu sat bana diye ben de sana yönlendiricem haberin olsun.


sağlıcakla.
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
selam arkadaşlar forumda teknik bilgiler kısmında gezerken bi arkadaşın stop lambasına led taktığını gördüm çokta güzel gözüküyodu bende arka sinyal lambası boştaydı bi deneyeyim dedim nasıl gözükecek fena olmadı!!!:bounce:

benim planım sinyali ledli yaptıktan sonra içine ya da çevresine kırmızı ledlerden daire takmak. onları da stop lambasına bağlamak. ueni nesil volkswagenlerdeki gibi anladınız siz onu :)
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
223
benim planım sinyali ledli yaptıktan sonra içine ya da çevresine kırmızı ledlerden daire takmak. onları da stop lambasına bağlamak. ueni nesil volkswagenlerdeki gibi anladınız siz onu :)

doğru dersin barış ama ben bu ledleri zor sığdırdım :cyclopsan zaten bu deneme amaçlı bişey ne kadar ışık verecek dikkat çekecekmi diye bakmak için sinyalin tekini döşedim bi ara buluşursak konuşalım ne yapalım ne yapmayalım
 
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
234
Wv Deki Ledler Baya Canli Yaniyor Bu Ledler Ayni Canliligi Sunacakmi Merakla Bekliyoruz Baris Kardesim Su Gosterge Isini Bi Cozersen Bu Is Olacak Sanirim
 
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
234
TURUNCULU KARDESIM MOTORUMA OVGU DOLU SOZLER SARF ETTIGIN ICIN TESEKKUR EDERIM ONA GOZUM GIBI BAKMAYA CALISIYORUM VALLA YANI BIR BABANIN EVLADINA BAKTIGI GIBI:) NEDE OLSA ILK GOZ AGRIM ALLAH SANA DAHA IYISINI NASIP ETSIN :cat:
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
ben edicem turunculu motti60 iptal etmişti herhangibir sorunla karşılaşmamış. benimde ustalardan duyduğum kadarıyla hikayeymiş o yani işe yaramıyormuş. aksine motor oradan hava aldığı için dengesizlik yaratabiliyormuş. oraya uygun kör tıpa tarzı bir vida bulabilirsem. sökücem hem yağ radyatörü için de yer açılmış olur.
sağlıcakla
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
762
ben edicem turunculu motti60 iptal etmişti herhangibir sorunla karşılaşmamış. benimde ustalardan duyduğum kadarıyla hikayeymiş o yani işe yaramıyormuş. aksine motor oradan hava aldığı için dengesizlik yaratabiliyormuş. oraya uygun kör tıpa tarzı bir vida bulabilirsem. sökücem hem yağ radyatörü için de yer açılmış olur.
sağlıcakla
manifolt tan egzoz a çıkan yerdeki katalizördenmi bahsediyosunuz?
 
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
234
Evet Katalizatordenmi Bahsediyorsunuz Siz O Biseye Yaramiyormuymus Benim Bildigim Egsoz Gazinin Cevreye Daha Temiz Oranda Ulasmasina Yardimci Oluyor
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
762
Evet Katalizatordenmi Bahsediyorsunuz Siz O Biseye Yaramiyormuymus Benim Bildigim Egsoz Gazinin Cevreye Daha Temiz Oranda Ulasmasina Yardimci Oluyor

hani tek silindir makinalar egzoz patlatıyor ya..

yuksek devirde giderken gazı aniden kestiğimizde karbüratör gerekli havayı alamadıgından ilk gazı açtıgınızda bir sıkışma oluyor ve patlama egzozun ucunda gerçekleşiyor bunu yapmaması için katalizör leri koymuşlar gerekli havayı o şekilde saglıyor..
 
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
234
Himmm O Zaman Katalizatoru Cikarmiyoruz O Kadar Yoksa Eksozdan Patlama Sesi Cikar Buda Cevre Gurultuse Yol Acar
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
hani tek silindir makinalar egzoz patlatıyor ya..

yuksek devirde giderken gazı aniden kestiğimizde karbüratör gerekli havayı alamadıgından ilk gazı açtıgınızda bir sıkışma oluyor ve patlama egzozun ucunda gerçekleşiyor bunu yapmaması için katalizör leri koymuşlar gerekli havayı o şekilde saglıyor..

hikaye bunlar alpercim neden regal raptorda yada keeway de yok. hatta jinchengin yurtdışındaki mct(jc250-6) modellerinde de yok. kaç tane servisle konuştuysam o parçanın hikayeden olduğunu söyledi. hem mantıken de iyi bir yanmanın olması için soğuk hava gerekmez mi?egzosttan çıkan hava sıcak küçücük bir delikten giren hava ile ne kadar soğuyabilir ki?

bu arada dün akşam debriyaj balatalarını değiştirdik. honda cgl125 balatası çok güzel uydu iyi de oldu. Bi de tamirhane de dolaşırken sürücüye CC bar olacak şekilde nikelaj kaplı bir parça buldum. sonra öğrendim ki bunlar alman mz lerin arka bagaj demiriymiş. ufak birkaç operasyon ile bugün motorda yerini alacak. hafta sonu zincir değişecek.
metin! emanetleri gönderdin mi?

sağlıcakla.
 
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
234
ya bu zıncır canımı sıktı daha gecen gun ayarlandı yıne gazdan elımı cekınce ses yapıyor bıde on balata otupppppp duruyor kus gıbı :queen: servıs bırsey yapamıyor balataya ne alaka ıse :pr: bu konularda bılgısı tecrubesı olan arkadaslar varsa bılgılerınızı bı paylasalım arkadaslar dun bır kısı daha geldı yanıma yenı mct almıs hayırlı olsun dedım yoldan gecerken motoru goren durup gelıyor :queen: ne guzel bır ıs :queen:
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
zincirin çok sık gevşiyorsa amortisörlerini bir kademe sertleştir yaylanmayı azaltırsan gevşemeyi de azaltırsın. ben bu hafta sonu değiştiriyorum kore malı oring zincir takıcam. yorumlarımı yazarım.
sağlıcakla.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst