selam arkadaşlar bu hafta motoru kızağa alıyorum sübap ayarı yaptırıcam. debriyaj balatasını değiştirticem. oring zincir takılacak. arka amortisörlerin patladığını söylemiştim ama servislerden birisi patlasa yağ akardı dedi. hiç yağ akmadı. onlara bakılacak duruma göre değiştirilecek. balata 25(iyisi) ytl zincir 65 ytl(kore malı orinng) amortisör 80 ytl (çifti) bu kadar işleme karşı kaç para işçilik vericem söyliim mi? 20 ytl insanın çevresinin geniş olması ne güzel yaw. eğer arka amortisörleri değiştirmeye gerek kalmazsa fren balatalarını da değiştiricem krom kumanda kütükleri alıcam. bir de dün gece atölyede dolanırken benzin gösterge şamandırası buldum onu şekil itibariyle uyar gibi geldi bana alıp bakıcam uyarsa devrim olacak dimi?
metin elamanın biri beni taciz ediyo motorunu sat bana diye ben de sana yönlendiricem haberin olsun.
sağlıcakla.