- Katılım
- 30 Mar 2005
- Mesajlar
- 295
Baba Bu Usta Mondial Yetkili Servisi Uctuuuu Ben Disarda Sordum Devir Saati 35 Dedi Baya Hosuma Gitti Saat Ayni Saatin Km Si De Vardi O Da Guzeldi Ikisi 70 30-35 De Depoya Versek 100 Takmasini Ne Tutarki Baskala Yerlere Bir Sormak Lazim
Dostum Sen Daha Iyi Bilirsin 32 Disliyi Ben Begenmiyorum Demedim Senin Hosuna Gidiyorsa Ole Kullan Ben Gayet Memnunum Aletten
200 Himmm Iyi Mani Dostum Bazi Parcalari Sen Temin Edip Degistirebilirsin Masraftan Duser Boylece Ben Subab Ayari Yaptirdim 30 Verdim Her 2500 Km Yapilmasi Gerekiyormus Dogrumu Yavvv
ben sübap ayarına max 10 ytl veririm
bu ayar senin kullanmana bağlı olarak 5000 de olabilir 10000 de
ben 3000 de yaptırmıştım şimd 15.000 de yaptırıyorum
bide dişli meselesini anlamadım

