Mondial Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Mar 2005
Mesajlar
295
Baba Bu Usta Mondial Yetkili Servisi Uctuuuu Ben Disarda Sordum Devir Saati 35 Dedi Baya Hosuma Gitti Saat Ayni Saatin Km Si De Vardi O Da Guzeldi Ikisi 70 30-35 De Depoya Versek 100 Takmasini Ne Tutarki Baskala Yerlere Bir Sormak Lazim
Dostum Sen Daha Iyi Bilirsin 32 Disliyi Ben Begenmiyorum Demedim Senin Hosuna Gidiyorsa Ole Kullan Ben Gayet Memnunum Aletten

200 Himmm Iyi Mani Dostum Bazi Parcalari Sen Temin Edip Degistirebilirsin Masraftan Duser Boylece Ben Subab Ayari Yaptirdim 30 Verdim Her 2500 Km Yapilmasi Gerekiyormus Dogrumu Yavvv


ben sübap ayarına max 10 ytl veririm

bu ayar senin kullanmana bağlı olarak 5000 de olabilir 10000 de
ben 3000 de yaptırmıştım şimd 15.000 de yaptırıyorum

bide dişli meselesini anlamadım
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
valla akşama nolcak bilmiyorum exıle burdan bi fiyat araması yapıp verecek sağolsun


arbetusum bu egzoslar kaça baba bide kim satar bunları

cooper31qq3.jpg

burdan bak ama abartılı kardeş bunlar
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
254
şu an bnm istediğim tek şey ön çatalı biraz daha uzatabilmek.
uzatma işlemini yaptıran var mı?kime gidebilirim bnn için?
bide uzatmanın yanında çatalın açısını değiştirmek için şase ile oynanması gerekiyor sanırım değil mi?
 
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
234
Elelmanin Biri T Yaptirdi Ankara Da O Ara Servisteydim Tesadufen Kardes Dedim Sen Mi Kullanacaksin Evet Dedi Peki Nasil Kullanacaksin Dedim Kolay Sen Merak Etme Dedi Sonra Yapildi Bir Hafta Felan Sonra Yine Tesadufen Karsilastik Eee Ne Olldu Baba Motoru Kontrol Edemiyorum Yani Ben Sana Demedimmi Alala

SU KEWAAY SUPER LIGHT 150 NINON CAMI NASIL BISI BIZIMKINE UYARMI ACABA BIDE BU DORTLU FLASOR YAPAN ARKADASLAR VARDI SADECE DUGME VE BAGLANTI ILE NASIL YAPILMIS BILEN VARSA MERAK ETTIM BEN KENDIM YAPARIM ONU MOTORUMA ZATEN HERSEYINI KENDIM YAPMAYA BASLADIM KERATANIN:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
371
şu an bnm istediğim tek şey ön çatalı biraz daha uzatabilmek.
uzatma işlemini yaptıran var mı?kime gidebilirim bnn için?
bide uzatmanın yanında çatalın açısını değiştirmek için şase ile oynanması gerekiyor sanırım değil mi?

Çanakkale mt de sabahattin yanar yaptı tornacıdan bir aparat yaptırarak :cat:

12 cm uzamış hali buradan yaptırman gereken parçayı görebilirsin gerçekten çok basıt :cat:
http://www.motosiklet.net/forum/mt-il-gruplari/15993-[canakkale-mt]-4.html
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
254
teşekkür ederim:)
ben maalesef işten çok anlamam.
yakınlarda yapılanları anlayabilen, yetenekli bi usta bulmalıyım önce.

fotoğraflarda gördüğüm kadarı ile arka teler sehpada olmasına rağmen ön fazla havada.
motorun dengesi inanılmaz bozulacak gibi gelioyor bana.
arka alçakta kalacak ön yüksekte.
bnm istediğim aslında tam olarak ön tekerin gövdeden uzaklaşması.motosikletin biraz daha heybetlenmesi.zira ben mct den daha heybetliyim.
bunun içinde sanırım çatalın açısı oynanmalı.
ben şaseyi çıplak hayal edemiyorum.yani çatalın şaseye bağlı olduğu nokta üzerinde işlem yapılabilir mi acaba.çatalın yere olan açısını büyüymek istiyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
223
benim motor 10350km oldu subab ayarı yaptırmadım hiç aslında yaptırmak gerekiyor ben bu servislere güvenmiyorum adamlar bizim motorların üzerinde öğreniyolar çoğu şeyi motorun herşeyinden tam manasıyla anlayan zor bulunuyor.
geçen hafta sonunu komple serviste geçirdim motor arıza yaptı sanmayın sakın çünkü motorda sorun yok sorun serviste bi buji takmış 1km gitmeden buji nanayı yiyo yolda bıraktı kaçkere taktığı bujinin markasıda bosh sonra pazartesi farklı bi marka buji taktıda neyseki sorun çözüldü ama sorunu bulanakadar motorun bakılmadık yeri kalmadı buji başlıkları 3 kere değişti ama kaliteli olanlardan takıldı şimdi bi sorun yok çok şükür

arbetus kardeş şu senin kullandığın buji modellerini tekrar yazarmısın yaw dün yazdın ben unuttum gene

sağlıcakla kalın
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Elelmanin Biri T Yaptirdi Ankara Da O Ara Servisteydim Tesadufen Kardes Dedim Sen Mi Kullanacaksin Evet Dedi Peki Nasil Kullanacaksin Dedim Kolay Sen Merak Etme Dedi Sonra Yapildi Bir Hafta Felan Sonra Yine Tesadufen Karsilastik Eee Ne Olldu Baba Motoru Kontrol Edemiyorum Yani Ben Sana Demedimmi Alala

SU KEWAAY SUPER LIGHT 150 NINON CAMI NASIL BISI BIZIMKINE UYARMI ACABA BIDE BU DORTLU FLASOR YAPAN ARKADASLAR VARDI SADECE DUGME VE BAGLANTI ILE NASIL YAPILMIS BILEN VARSA MERAK ETTIM BEN KENDIM YAPARIM ONU MOTORUMA ZATEN HERSEYINI KENDIM YAPMAYA BASLADIM KERATANIN:queen:

biri benden mi bahsetti :)





sl150 nin camı uyuyor biraz üzerinde çalışmak gerekiyor. 4 lü flaşör olayına gelince ben tek düğme ile çalışmasını istiyordum bu yüzden bir buton sigorta ve 2 adet röle ile bağlantı yaptım. 10 dk lık iş. zaten faydalı bilgiler bölümünde ilgili yazı mevcut ben oraya bakarak yaptım.


@kozmiktohum buji modelleri aşağıda

NGK CR7HSA
BOSCH SUPER U4AC
NGK CR7HIX(iridyum)


@hdeniz kardeş çoook geri sayfalarda düz gidon takan arkadaş çatalı uzatmıştı onun resimlerine bakarsan görebilirsin.
sağlıcakla.
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
223
selam arkadaşlar
benim yan basamağın açıkken stop etmesi olayını iptal ettim kablosunu çıkardım yerine ufak bir on-off anahtar koydum motoru park ettiğimde anahtarı off konuma geitiriyorum motor vitesteyken çalışmıyor bir nevi gizli kontak nasıl yapılacağı konusuna gelince yan basamağa üç adet kablo geliyo 2 yeşil 1 turuncu. 2 yeşil kablo arasına anahtarı koydum turuncu kabloyu boş bıraktım gayet güzel oldu hırsızlar için bir engel olmuş oldu tabi anahtarı birazcıkdaha gizlemem gerekiyo siyah kablo bağı felan fikirlerinizi bekliyorum sağlıcakla kalın.
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
bu fikir benimd len :) bana göre grenaj kapağında düğmeye uygun delik delip tak bu tür şalter yerine de iğne gibi olan şalterler var ondan koy az delmiş olursun renk siyah olsa kamuflaj daha kolay olurdu aslında. komple iptal etmek istiyorsan da 3 kabloyu birbirine bağla o zaman iptal oluyor ama ben seviyorum sehpa müşürünü çok işe yarıyor.
bu sabah işe motorla geldim hava da çok güzel 80 km civarı yol yaptım gebze sahilden suadiye servise uğradım bu mondi servisşeri çok ..... anladınız siz onu. oradan da fsm den sütlüce sorunsuz bir yolculuk çıkardım diyebilirim.

sağlıcakla.
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
254
arkadaşlar dün bitmek üzere olan depoyu fulledim
10 lt ile tam 250 km yol yaptı mct.
100 km de 4 lt
1 lt ile 25 km.
bana bu rakamlar fazla gibi geldi.:silent:
sizce nasıl?
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
223
arbetus kardeş bu fikir bende vardıda icraata geçirmemiştim basamak müşürü işe yarıyo ama bozuluncada insanı çileden çıkarıyor. bence böyle daha iyi oldu grenajı delmeye gerek yok bence sihay kablo bağı biraz el girecek kadar içeri montaj ile güzel olucak
sağlıcakla kalın
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
arbetus kardeş bu fikir bende vardıda icraata geçirmemiştim basamak müşürü işe yarıyo ama bozuluncada insanı çileden çıkarıyor. bence böyle daha iyi oldu grenajı delmeye gerek yok bence sihay kablo bağı biraz el girecek kadar içeri montaj ile güzel olucak
sağlıcakla kalın
yok be erman o kadar büyütülecek gibi bişey değil aslında ben de kırdım koruma demirini takarken şimdi çantamda yetek soket taşıyorum kısadevre edilmiş bozulunca takıcam.
sağlıcakla
 
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
234
Arbetus Dostum Bu Sl 150 Nin On Camini Ne Karadar Aldin Nasil Taktin Biraz Detayli Anlatirmisin Kardesim Saygilar
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Arbetus Dostum Bu Sl 150 Nin On Camini Ne Karadar Aldin Nasil Taktin Biraz Detayli Anlatirmisin Kardesim Saygilar

bil bakalım nerden ? motomax bayisinden tabi ki :p istanbulda iki servise sordum 110 ytl dediler herşey dehil yuh dedim ben de. Ankaradaki macit sürücüsü kadim dostum Tatung sayesinde ankarada herşey dahil 70 ytl olduğunu öğrendim ve oradan 14 ytl kargo bedeli ile getirttim. sirkecde uygun fiyatlı varmış ama ben gebze de oturduğum için git gel aynı masraf olacaktı + yol avrupa yakasının trafiğinden nefret ediyorum takmak çok basit sl150 nin ön düzeneği bizimkinin tersi olduğu için tam denk gelmiyor. aslında anlatmaya de pek gerek yok çünkü camı aldığında ne demek istediğimi anlayacaksın. demirleri taktıktan sonra içeri doğru bükmek gerekiyor eski sayfalara ayrıntılı fotoları koyduğumu hatırlıyorum ama bi bak istersen olmadı yeniden çeker anlatırım.
sağlıcakla.
 
Katılım
30 Mar 2005
Mesajlar
295
kardeşlerim o camlar sirkecide 30-40 lira duyurulur

kastırmayın kendinize günah o paralara
 
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
234
Ya Ama Ben Ankara Dayim Arbetus Yardimin Icin Cok Tesekkur Ederim Dostum Ayrintili Montaj Icin Seni Rahatsiz Edecegim Once Su Tesisat Isini Halledeyim Yani Muzik Sistemi Sonra Onada Bi El Atabilirim Bu 30-40 Ytl Camlari Metemen Nasil Temin Ederiz Ama Sl 150 Ninkimi Bu Camlar
 
Katılım
30 Mar 2005
Mesajlar
295
GENÇLER


motorumun manufoltu yarılmış değiştirdim

bujileri buji pipolarını buji kablolarını değiştirdim

debriyaj telini ve debriyaj balatalarını değiştirdim

hava filtresini değiştirdim fren balatalarını değiştirdim

karbüratör temizlendi sibaplar sıkıldı

yağ değişti vs vs vs vs

motor yay oldu yay

hepsi 160 ytl daha yaznadığım ıvır zıvırlarda var

normalmi gençler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst