- Katılım
- 17 Mar 2006
- Mesajlar
- 2,918
aramıza hoş geldin dostum. HUN u yani Mete'yi tanırım kötü birisi değildir. bana motora müşteri çıktığında olası problemleri söylediğini söylemişti. eğer bujilerin sağlamsa sorun ateşleme sisteminde olabilir. bildiğim kadarıyla bujiyi ateşleyen iki tane kondansatör gibi parça var bunlar sorunlu olabilir yüksek devirlerde deşarj olmakta geçikiyor olabilir. ya da en kötü ihtimalle sorun CDI beyin de olabilir. eğer motorun garantisi devam ediyorsa CDI garantiden değişmeli ve servis bu işlemi yapabilmeli. CDI beynin fabrika çıkış fiyatı kdv dahil 15,50 ytl civarı normalde servisler bunun üstüne kargo+işçilik ilave edip fiyat söylerler. fiyatı bilgin olsun diye söyledim. çok fahiş bir fiyat verebilirler. servisler tutturabildiğine fiyat söylüyorlar. sen kendin ed sipariş edebilirsin bu parçaları. buraya bakıver
rampada hız düşmesesinin bir sebebi de HUN un makinasında standart arka dişli yoktur. normalde bizimkilerde 34 diş var onun makinasında 30-31 diş civarı dişli bulunmakta bu dişli torku düşürür son hızı arttırır.
tekrar hayırlı olsun
motti60 senin makinanın yakıt sarfiyatı ne durumda ?
sağlıcakla
rampada hız düşmesesinin bir sebebi de HUN un makinasında standart arka dişli yoktur. normalde bizimkilerde 34 diş var onun makinasında 30-31 diş civarı dişli bulunmakta bu dişli torku düşürür son hızı arttırır.
tekrar hayırlı olsun
motti60 senin makinanın yakıt sarfiyatı ne durumda ?
sağlıcakla