Mondial Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Ara 2005
Mesajlar
336
ya beyler ben honda cıyım nedense ben hondaya bayılıyom ama ducatide güzel ama şimdi fiyatlarda bir artış var ÖTV varda ondan :silent: neden bu kadar ÖTV biniyo ben anlamdım gitti
:silent:
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
34
S.o.s

arkadaşlar uzun zamandır yazmıorum bnim bi sorum olacak haziranda 750 shadow almak istiorum ikinci el ama ikinci el motora kredi wermiomuş bankalar senetle alabileceğim bi yer war mı bildiğiniz:pale: olmazsa mct alacağız galiba napalım:pale:
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
shadow u senetle satacaklarını pek sanmıyorum ben ihtiyaç kredisi çekip almıştım sen de onu dene istersen en azından motorunun ruhsatında haciz damgası olmuyor. ilk motorunsa bence shadowla başlama derim ben. ben de kawasaki en500 alabilecekken mct ile başladım deneyim kazanmak lazım öncelikle.
sağlıcakla.
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
e fena değilmiş :p kazasız belasız kullan kardeşim. bu arada dün jameika_34 nickli arkadaştan parlatıcı koruyucu ilaç aldım. dayanamayıp dün gece denedim meğer motorumda eksik olan buymuş :) sokak lambasının ışığında bile parlıyor motor artık cumartesiyi iple çekiyorum bir güzel yıkayıp cilalicam.

sağlıcakla.
 
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
234
VALLA BENIMKI KAPLAMALI BIR PARLATIYORUM MOTOR YENI GIBI OLUYOR HEMEN ILGI CEKIYOR BIRAZ HARCAYINCA MOTORUN USTUNE YOK BU MACIT COK GUZEL BIR MAKINA YAAAA:mrgreen:
 
Katılım
30 Mar 2005
Mesajlar
295
evet gördüğüm kadarıyla genel bir sorunmuş boşa atma olayı ya dediğiniz gibi tamam sürekli ihtiyaç duyulan bişe değil ama mesela durup arka çantadan bişe almam gerekiyo yada bi tel görüşmesi bunun gibi kısa süreli gereksinimlerde ihtiyac duyuyordum ve sadece benmi yaşıyorum diye merak etmiştim herkese teşekkürler artık bi şekilde idare edicezz dediğiniz gibi bi şekilde alışıp aynen devam edicezz :cat:

senin uhdende tüm arkadaşlara vites atmaları hakkında bilgi

vitesin alışmayla yada km ile alakası yok gençler
tek alakalı olduğu konu kullandığınız yağın kalınlığı yaneee numarası


şöyleki yazın eğer ince bir yağ koyarsanız zaten sıcak olna hava yağı iyice inceltecek ve peformansınızı etkileyecektir

kışında 20-50 gibi bir yağ koyarsanız yoğun bir yağ olduğu için vitesler zorlanacaktır


o halde kışın mutlaka ince bir yağ

yazında biraz daha kalın bir yağ koymamız gerekir

ayrıca kaliyeli yağ kullanmanızı hararetle tavsiye ederim servislerin koyduğu teneke yağları pek tercih etmeyim derim


kısaca bu budur arkadaşlar


vites yağ ile alakalıdır


e fena değilmiş :p kazasız belasız kullan kardeşim. bu arada dün jameika_34 nickli arkadaştan parlatıcı koruyucu ilaç aldım. dayanamayıp dün gece denedim meğer motorumda eksik olan buymuş :) sokak lambasının ışığında bile parlıyor motor artık cumartesiyi iple çekiyorum bir güzel yıkayıp cilalicam.

sağlıcakla.

neymiş o parlatıcı markası felan kanka bizede di hele



@darkgt metemene yanaş sen bak beni dinle.

dişliler sancar motorda vardı 2 ay önce eğer orda olmassa forumda tekno abimiz var oda tedarik edebilir
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
neymiş o parlatıcı markası felan kanka bizede di hele

markayı hatırlamıyom zaten keeway superlight topicindeki jameika34 nickli arkadaştan aldım sen de onunla görüş bayağı işe yarıyor ben sevdim ama bizima mahalle çok tozlu :)

pazar sabahı saat sabahın köründe (06:15- 06:25 arası) gabzeden çamlıcaya giderken bomboş e-5 de gaza gelip asıldım motora 120 ye yaklaştım açıkcası tırstım :p daha çıkabilir miydim bilemiyorum ama göstergem geçen kazanın etkisinden 80 den sonra sallanmaya başlıyor tam okuyamıyorum bir de arka amortisörlerimi ayarlatmam lazım çok zıplatıyor motor çok güven vermedi bu hızda en sağlıklısı maksimum 100 km dir benim için bu hızla kilometrelerce gidebilirm diye düşünüyorum ki zaten bunu denemiştim önceden.

metemen noldu la bizim gezi organizasyonu? bak bizim tayfa haftaya pazara piknik falan planlıyorlar düşünürsen atla gel çok sağlam adamlarla tanışmış olursun. ya da gelmek isteyen arkadaş varsa bana haber versin bilgilendireyim

sağlıcakla.
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Mar 2005
Mesajlar
295
markayı hatırlamıyom zaten keeway superlight topicindeki jameika34 nickli arkadaştan aldım sen de onunla görüş bayağı işe yarıyor ben sevdim ama bizima mahalle çok tozlu :)

pazar sabahı saat sabahın köründe (06:15- 06:25 arası) gabzeden çamlıcaya giderken bomboş e-5 de gaza gelip asıldım motora 120 ye yaklaştım açıkcası tırstım :p daha çıkabilir miydim bilemiyorum ama göstergem geçen kazanın etkisinden 80 den sonra sallanmaya başlıyor tam okuyamıyorum bir de arka amortisörlerimi ayarlatmam lazım çok zıplatıyor motor çok güven vermedi bu hızda en sağlıklısı maksimum 100 km dir benim için bu hızla kilometrelerce gidebilirm diye düşünüyorum ki zaten bunu denemiştim önceden.

metemen noldu la bizim gezi organizasyonu? bak bizim tayfa haftaya pazara piknik falan planlıyorlar düşünürsen atla gel çok sağlam adamlarla tanışmış olursun. ya da gelmek isteyen arkadaş varsa bana haber versin bilgilendireyim

sağlıcakla.


hangi pazarmış o gezi ve nerde



arka lasatiğinin havasınıu azıcık indiriver zıplama ortadan kalkar 34 vur arka lastiğe konforlu olur önede 26-28 arası iyidir
dene ve memnun kalacaksın
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
hangi pazarmış o gezi ve nerde



arka lasatiğinin havasınıu azıcık indiriver zıplama ortadan kalkar 34 vur arka lastiğe konforlu olur önede 26-28 arası iyidir
dene ve memnun kalacaksın

Denizli köyünün barajına gidilecek bu pazar piknik yapmayı düşünüyoruz bayağı kalabalık olacaz büyük bir ihtimalle sen de atla gel hem tanışmış oluruz hem de seninde motorcu çevren genişlemiş olur.

Birde benim hoplamam lastiklerden değil amortisörlerden fazlaca yaylanıyor sanki.

sağlıcakla.
 
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
234
Kankalar Eger Motor Kaplamali Ise Sarp Vinil Deri Vs Koruyucu Ile Parlatabilirsiniz Garanti Parlatiyor Cok Etkili Kormada Sagliyor Lastiklerinizede Uygulayabilirsiniz Motor Boyasi Icinde Ben Aura Gold Kullaniyorim Bunun Yerine Carpexde Kullanabilirsiniz
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
762
bizim bu macit abiler mecit ablalarda devir göstergesi yok acaba redline a kaçta gidiyor kaç devir çeviriyor?
harici bi gösterge taktıran oldumu?
yada bu meretlerde devir kesici varmıdır?
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
bizim bu macit abiler mecit ablalarda devir göstergesi yok acaba redline a kaçta gidiyor kaç devir çeviriyor?
harici bi gösterge taktıran oldumu?
yada bu meretlerde devir kesici varmıdır?
devir kesici koyacak kadar masraf yapmamışlardır sanmam :p olmayan göstergenin redline ına girse noolacak ki :mrgreen: motor çok titremeye başlarsa ya da artçın ayaklarının aşırı titrediğini söylerse redline a girmişsindir. :queen:

sağlıcakla.
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
762
devir kesici koyacak kadar masraf yapmamışlardır sanmam :p olmayan göstergenin redline ına girse noolacak ki :mrgreen: motor çok titremeye başlarsa ya da artçın ayaklarının aşırı titrediğini söylerse redline a girmişsindir. :queen:

sağlıcakla.

teşşekurler Arbetus :)

acaba kaç devir çeviriyodur? :):)
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918


madem herkes resim koymaya başladı ahanda ben de koydum motorumu 23 Nisan çocuğu gibi süsleyim bayrağını tatkrım nasıl olmuş. Çok yakışıklı namussuz :p

teşşekurler Arbetus :)

acaba kaç devir çeviriyodur? :):)

sen de taktın devire kardeeeşş :p :queen: ben 16K çeviriyormuş gibi hayal ediyorum sen de dene :bounce: :cat:

sağlıcakla.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Mar 2007
Mesajlar
273
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
son 4 mesaj süper olmuş, 22222222255555555
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
96
Sevgili ARBETUS

Koruma demirini nereden kaça satın aldın bilgi verirmisin?

Ayrıca arkadaşlar motorun ön lastiğini değiştirdim.7300 km de hamuru oldukça sertleşmişti ve kaymaya başlamıştı.18x90x90 ölçülerinde yine Duro marka farklı taban desenli modeli ile değiştirdim.

İnanılmaz yumuşak ve bir o kadar yol performansı.Tavsiye ederim.

Saygılar
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst