Mondial Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
peki bizden başka bu güzergahı takip edecek olan olacak mı acep birde nerde buluşalım? ben bostancıdan alırsam benzini ikimizde aynı şartta gitmiş oluruz.
ben de yedek benzin alayım. istersen sandöviç yaptırayım evdekilere köfteci aramaya gerek kalmamış olur. bende bu ay finans kısıtlı o yüzden ince hesap yapıyorum :p fazla mesai yapamamışım bu ay.
 
Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
41
ehehhe.. tamam ayarlarız bişiler.. şimdi çanakkale konusuyla bu topici yoğunlaştırmayalım ordan devam edelim baride belki bizle gelicek olan olur takılsınlar bizim peşimize :)
 
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
16
walla 10 ytl harcayıp yapan duymuştum sanki. Bu arada Çanakkale ' ye hangi yoldan gidilecek? avrupa yakasına geçicekmiyiz. bana bayağı uzak orası sen hangi yoldan gitmeyi düşünüyosun. daha otel de belli diil

kanki o kadar yol tepme yav 600 küsür km yokmu çanakkaleye arabalı vapur neyim atlayın gidin yav
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
yuhh naaptın bee gidiş dönüş dimi bu fazla km den kaçanın benzini bitsin :queen:
 
Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
41
bu yolculuk ordaki gezilerimizle beraber heralde 800-850 km civarı olacaktır

Arbetus sana bi tavsiye.. bi arkadaşına olayı ballandıra ballandıra anlat.. çanakkaleye gidioz ohoo bü sürü motor müthiş olcak falan die.. istiosan sende gel atla arkama beraber gidelim de..

böylece benzinin yarısına ortak bulmuş olur we işten karlı çıkarsın :D

ben buldum bi arkadaş mesela :)
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
benim de artçım olacak büyük ihtimalle ama hala bi belirsizlik var. yaptığım kazadan dolayı uzun yola çıkmam yasak şansımı denicem ama umudum yok 18 Mart da evde motorumu silip parlatacağım kesin.
 
Katılım
6 Kas 2006
Mesajlar
12
selam epeydir bende gelmiorum,şöle bi göz attım ve ARBETUS helal olsun sana ne hala getirmişsin öle motoru vallahi imrendim,ben bu zaman kadar hep kullandım küresel ısınma sayesinde motoru kaldırma gereğim olmadı ve çok şükür şimdiye kadar beni hiç utandırmadı bu alet bide ARBETUS gibi azimli olup modifiye işlerini gerçekleştirsem :) neyse rast gelsin hepinize..
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
223
selam arkadaşlar
işlerimin yoğunluğundan yazamıyorum
ARBETUS senin gebzede oturduğunu biliyorum gebzeye çok sıkı gidiyorum fırsat bulup senle irtibata geçemedim benim motorda 30 dişli var isteye kullanabilir sorun olmaz ben memnunum eski dişlide 80km'den sonra titreşim başlıyodu ve rahatsı ediyordu şimdi 95 den sonra başlıyo 100km'den sonra kesiliyo sabit hızım 90km hem titreşim yok hemde ekonomik oluyor. yağmur çamur demeden kullananlardanım. motorumun karbiratör manifoltu delinmiş acayip ses yapıyo ve motoru zorluyo fırsat bulup yaptıramadım.
çanakkaleye gelmek bende istiyorum MURATEBESEK ve ARBETUS orda kalmayı düşünüyomusunuz planınız nedir maddi manavi kendimi ayarlarsam gelmek istiyorum. görüşmek üzere.
saygılar
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
selam arkadaşlar
işlerimin yoğunluğundan yazamıyorum
ARBETUS senin gebzede oturduğunu biliyorum gebzeye çok sıkı gidiyorum fırsat bulup senle irtibata geçemedim benim motorda 30 dişli var isteye kullanabilir sorun olmaz ben memnunum eski dişlide 80km'den sonra titreşim başlıyodu ve rahatsı ediyordu şimdi 95 den sonra başlıyo 100km'den sonra kesiliyo sabit hızım 90km hem titreşim yok hemde ekonomik oluyor. yağmur çamur demeden kullananlardanım. motorumun karbiratör manifoltu delinmiş acayip ses yapıyo ve motoru zorluyo fırsat bulup yaptıramadım.
çanakkaleye gelmek bende istiyorum MURATEBESEK ve ARBETUS orda kalmayı düşünüyomusunuz planınız nedir maddi manavi kendimi ayarlarsam gelmek istiyorum. görüşmek üzere.
saygılar

dostum o zaman seni çanakkale topicine alalım ben geliyorum muratebesek kardeşimiz istanbul grup lideri şu an ve otel rezervasyon ile ilgili kendisinre pm atılması gerek.

bu arada msn e ekle beni gebzeye geleceğin zaman haberleşelim tanışalım artık :)


@GechE dostum sen hayırlısıyla başla modifiye işine sana yardımcı olmaya çalışırım.


sağlıcakla
 
Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
41
selam arkadaşlar
işlerimin yoğunluğundan yazamıyorum
ARBETUS senin gebzede oturduğunu biliyorum gebzeye çok sıkı gidiyorum fırsat bulup senle irtibata geçemedim benim motorda 30 dişli var isteye kullanabilir sorun olmaz ben memnunum eski dişlide 80km'den sonra titreşim başlıyodu ve rahatsı ediyordu şimdi 95 den sonra başlıyo 100km'den sonra kesiliyo sabit hızım 90km hem titreşim yok hemde ekonomik oluyor. yağmur çamur demeden kullananlardanım. motorumun karbiratör manifoltu delinmiş acayip ses yapıyo ve motoru zorluyo fırsat bulup yaptıramadım.
çanakkaleye gelmek bende istiyorum MURATEBESEK ve ARBETUS orda kalmayı düşünüyomusunuz planınız nedir maddi manavi kendimi ayarlarsam gelmek istiyorum. görüşmek üzere.
saygılar

Walla ben ananemde weya kuzenimde kalıcam ama İstanbul - MT weya 18 MART ÇANAKKALE GEZİSİ topiclerinin altında konuyla ilgili baya detay war. Sanırım tek gecelik konaklama 30 lira kahvaltı falanda dahil.. Otellere rezervasyon yapan bi arkadaş war çanakkaleli..Gelirsen çok güzel olur tabi..

Bide senin dişli kaça patladı bende yaptırsam artık :cherry:

Şu 31'lik son dişli için şu topicde mesaj atmadığım adam kalmadı.. bi allahın kuluda yardım etmedi beh..
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Walla ben ananemde weya kuzenimde kalıcam ama İstanbul - MT weya 18 MART ÇANAKKALE GEZİSİ topiclerinin altında konuyla ilgili baya detay war. Sanırım tek gecelik konaklama 30 lira kahvaltı falanda dahil.. Otellere rezervasyon yapan bi arkadaş war çanakkaleli..Gelirsen çok güzel olur tabi..

Bide senin dişli kaça patladı bende yaptırsam artık :cherry:

Şu 31'lik son dişli için şu topicde mesaj atmadığım adam kalmadı.. bi allahın kuluda yardım etmedi beh..


cevap veriyorum 25 ytl dedi arkadaş bana msn de :mrgreen: 5 ytl ye 4 mm sacı almış 20 ytl ye de parçayı yaptırmış.
 
Katılım
1 Mar 2007
Mesajlar
32
:) ya ben arkadaki (zincirin bağlı olduğu) dişliyide değiştirtiyorum şimdi. bizim usta yapmış son süratta 5-10 km we ara hızlanmada etkisini görmüş şöyle bi denedim seri geldi..31 dişliden kaybettiğim gücü onla dengelemeye çalışcam. 40 kaada değiştiriyorlar. onuda yaptırcam şimdi faydasını görürsem sizede bildirecem. Faydasını görceğim kesin gerçi ama ben ne yaptırsam 2 gün sonra birisi aaa ben onu 10 liraya yaptrıdım diyip benim kafayı yememe sebep olduğu için bu sefer önceden yazıyorumki warsa bi bilen duyan ucuzunu onada bakalım :cherry:

Bide ben sevpa ile çalışıyorum. Bana arka dişlinin değişiminin minimum 140 ytl ye patlıyacağını söylüyorlarki dişli dahil değil.. pahalı geldi sanki bana.. yapan tanıdığınız warmı daha uygun acaba

ilk olarak slm aranıza yeni katıldım adim faruk 2006 hazirandan beri 250mct kullaniyorum ve benim ilk motorum.
her seyi cok hosuma gidiyor sadece cok yakiyor (15lt ile max. 300km)ve su son zamanlarda bide 5. viteste bir ses sorunum cıktı.

dostum sevpa demissin bende motoru sevpadan aldim ama cok pişman oldum servisinden ismet usta cok iyi ama ilgilen miyolara ben yeni motorcuydum motoru aldıgımda sağ sinyal oynuyordu 2 defa bakıma girdi motorum 1 de ufak bi kazadan sag sinyal degismisti ama her severinde vidalar sikiliyor ıvır zıvır dendi ama hiç o sag sinyal degişmedi ozamanlar full depo260km yapıyodum soledim 2bin bakımında bakarız dedi ve bakmadı hatta 2bin bakımından 10gun sonra gedizlere ismail ustaya karburator için gittim baktı ve bakımda yapılması gerekenleri soledi jant larim artık cık mak uzereydi gosterdi goya 10 gun once hepsi yeni sıkılmıstı ona verdim akım yaptı bindigimde ilk kontrol ettigim sag sinyalimi ve caki gibiydi kıpırdamıyordu yani demek istedigim sadece su dikkatli olun bazi servisler hiç ilgilenmiyor ozellikle acemiyseniz :D

bu arada arkadaslar ortalama ne kadar gidiyorsunuz full depo ile
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
@wolff sürekli şehir içi kullanıyorsan değişebilir. dananın kuyruğu çanakkale gezisinde kopacak o zaman sana cevap verebilirim. 1 depo benzinle o yolu gideceğimi tahmin ediyorum. sağlıcakla.
 
Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
41
Hocam ben her gün kozyatağından taksime gidip geliyorum.. hoş iş değiştirdik artık suadiyeye gidicem ama.. 30 milyonla 280 km gidiyorum.. ben fazla gazlamıyorum ama hep ekonomik kulanırım..
Servis işine gelince ismet usta olsun ayhan abi olsun benle hep çok ilgilenirler çok yardımcı olurlar bugüne kadar hiç madur olmadım ama takdir edersinki onlarda insan. işin başında durup ne yapması gerektiği konusunda uyarmassan onlarda unutuyo çünkü her gün 50 motor gelip gidiyo..

Arbetusum iyi hoş yaptırmışda nerde yaptırmış nerde takdırmış :) ben bu hafta sonu xenon far taktırcam motora.. Önümü göremiyorum anasını satıyım.. en azından aydınlatması düzgün olsun.. sislerinde rölesi bozuldu onları değiştirticem..
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
223
Bide senin dişli kaça patladı bende yaptırsam artık :cherry:

Şu 31'lik son dişli için şu topicde mesaj atmadığım adam kalmadı.. bi allahın kuluda yardım etmedi beh..


Merhaba
benim dişli 4mm sacda yaptırdım sacı hurdacılardan aradım 5 ytl aldım kestirmesinede 20ytl verdim eğer yaptırmak istersen yardımcı olurum kalın sağlıcakla.
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
kendisi çizmiş yaptırmış bi tornacıya bilmiyorum. röle işi basit al ben bile takarım suadiye' yi az çok bilirim. bulurum seni :D hatta bugün fener yolunda olucam :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst