- Katılım
- 17 Mar 2006
- Mesajlar
- 2,918
peki bizden başka bu güzergahı takip edecek olan olacak mı acep birde nerde buluşalım? ben bostancıdan alırsam benzini ikimizde aynı şartta gitmiş oluruz.
ben de yedek benzin alayım. istersen sandöviç yaptırayım evdekilere köfteci aramaya gerek kalmamış olur. bende bu ay finans kısıtlı o yüzden ince hesap yapıyorum
fazla mesai yapamamışım bu ay.
ben de yedek benzin alayım. istersen sandöviç yaptırayım evdekilere köfteci aramaya gerek kalmamış olur. bende bu ay finans kısıtlı o yüzden ince hesap yapıyorum