çok kederliyim forum :salut:
bu 5 6 yıl öncesi, çinli cruiser furyasından pek kimse kalmadı. bir çok kişi sorunlarından bıkıp sattı, kurtuldu. birçoğununki hurdaya çıktı. geriye, cruiser sevdalısı bir avuç fakir

insan kaldı. hele benim motorun başlığı tamamen ölmüş. ne güzel günlerdi. birbirimize sataşırdık, yollarda kapışırdık. hiç tanımadığımız cruisercilere selam verir hatta aynı motosikletten başkasında görsek yoldan çevirir sorunlarımızı tartışırdık. yolda kalmanın zevkini yaşardık. :sunny: problemleri çözebilmenin gururunu yaşardık :flower: şimdi çok yalnızım, üşüyorum "mct" reiz

ale: ben şurda köşeye bir yere kıvrılayım, fazla ses etmem ::xcrying: