- Katılım
- 28 Tem 2009
- Mesajlar
- 52
arkadaşlar bende geçen sınava gittim gelirken sinyalın çalışmadığını farkettim uğraşmadım bilmediğim için ve sizlere danışmak istedim bide hala motorun sol silindir tarafından arasıra şıkır şıkır ses gelmeye başladı aydınlatırsanız sevinirim yozgatta anlayan olmadığı için size soruyorm