- Katılım
- 1 Mar 2010
- Mesajlar
- 1,251
mct yi sattıktan sonra st&kanuni gt 250 naked tarzını almayı düşünüyorum bakalım yeni sezonda.. ondan sonrada translape geçmek hedefim..çünkü mct den direk transalpe geçmek biraz yorucu olur niyetindeyim..ondan biraz hız ve tarza ayak uydurmam gerek çünkü cruiser kadar rahat olmayacak bu naked..
daha önce naked kullanan arkadaş varmı aranızda 250 cc lik özellikle ?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:57 ----------
ayrıca @bakoyoko arkadaşa katılıyorum.. bir iyilik yada benzeri birşey yapılacaksa söylemeye gerek yok, yapılır olur biter kanaatimdeyim.. daha fazlada laf yarışı yapıp birbirimizi kırmaya gerek yok bence.. en azından burada yazılması pek doğru değil.. herhangi bir sorununuz varsa aranızda güzelcene konuşarak halletmeniz daha uygun :cat:
daha önce naked kullanan arkadaş varmı aranızda 250 cc lik özellikle ?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:57 ----------
ayrıca @bakoyoko arkadaşa katılıyorum.. bir iyilik yada benzeri birşey yapılacaksa söylemeye gerek yok, yapılır olur biter kanaatimdeyim.. daha fazlada laf yarışı yapıp birbirimizi kırmaya gerek yok bence.. en azından burada yazılması pek doğru değil.. herhangi bir sorununuz varsa aranızda güzelcene konuşarak halletmeniz daha uygun :cat: