Mondial Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 May 2008
Mesajlar
82
sen gene soruver bakalım çevresi falan varsa malum sorar o eğerde aran iyiyse zaten uğraşır merak etme.. bu arada 32t dişli için aradım sirkecide bir dükkanı ama elinde kalmamış.. beycivan abimde istiyordu ama maalesef yokmuş.. anca gidip bakmam lazım oradaki diğer dükkanlara belki olma şansı vardır..

fotoları siteye yükledikten sonra link olanı değilde forum code yazanı kopyalayıp yapıştırırsan yorum yazma yerine o zaman foto direk görünür :cat:




yani burayı...


bilmemek değil, öğrenmemek kabahattir bence..öğrenilmesi maksatında yapıyorum yanlış anlaşılma olmasın..:cat:

bak bu iyi oldu öğrendik sonunda arkadaş internet facia bir olay:mrgreen: çağın gerisinde kaldık:)
 
Katılım
1 Ara 2009
Mesajlar
55
merhaba az önce bakırköydeki uzunlar mondial bayisini aradım mondial mct 250 için fiyat sormak için ve bana bu modelin artık fabrikada da olmadığını ve bir daha gelmeyeceğini söylediler böyle bir durum var mı? bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim. hangi motora niyetlensem üretimden kalkıyor, caracala niyetlendim onunda üretimi bitmişti :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:08 ----------

fabrikayı aradım konuyla ilgili artık getirilmeyeceğini söylediler chopper tarzında yeni modeller getirmişler yakında piyasaya süreceklermiş.. hayırlısı olsun
 
Katılım
31 Eki 2010
Mesajlar
14
ben bı mct aldım arkadas bu motora ısınamadım kullanmıyorum o sebepten satıyorum bılgınıze bı sıkıntısı yok sadece muayene bıttı.
satılık ıste o kadar:D
05375835131
 
Katılım
1 Mar 2010
Mesajlar
1,251
ne bu arkadaş herkes satıyor ya :D bende satıyorum ulenn :p motoru büyütcem ondan :D detaylar için mesaj atabilirsiniz..
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
zevkin güzel dostum gerçekten hoş duracak yarın ben bi buralara bakayım hemen:cat: gewrçi bulunurmu bilemem:mrgreen: çünkü arka dişli mevzusuvardı ya malum bulamadık ve inatla getirtemedik:) bu arada kaskların resimerini göstereyim felon nick li arkadaş merak ediyordu
http://img529.imageshack.us/content_round.php?page=done&l=img529/8539/fotoraf0749.jpg&via=mupload
http://img38.imageshack.us/content_round.php?page=done&l=img38/9273/fotoraf0756.jpg&via=mupload buda nazi kaskı popüler olan ama ben hiç daha kullanmadım ikiside duruyor:) nolanın kaskı var onu kullanıyorum işte bu kırmızı http://www.mototalonline.com/resim_goster.asp?img=images/products/00/00/58/58_buyuk.jpg

abi sen beni tamamen yanlış anlamışsın. ben kaskların resimlerini istememiştim. zaten heryerde var kask resimleri.ben motosikletin üstünde kaskın giyilmiş halinden bahsediyodum :)
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
82
abi sen beni tamamen yanlış anlamışsın. ben kaskların resimlerini istememiştim. zaten heryerde var kask resimleri.ben motosikletin üstünde kaskın giyilmiş halinden bahsediyodum :)

kardeş pardon yav:mrgreen: yanlış anlamışım :) kusura bakma pazar günü üzerinde yeni resim çekilip koyalım:) arkadaş akşam moto aksesuarlaraına baktım motorların fiyatları düşerken bunlarınki artmakta:silent: üzerine envai aksesuar yap sonrada sat yarı paraya yok aga Allah mecburiyettenkimseye mal sattırmasın kötü bir duygu iyi bilirim bunu...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:02 ----------

ben keyfe keder koydum :D 1 yıl borcum var.. o bitmeden kıpırdamam.. heleki taş gibi bakımlı motorumu öyle kolay kolay zaten satmam :cat: :mrgreen:

satma dostum ya. zaten hepsinin parçaları birbirine uymakta kapansın fabrikası boşver kıyametmi kopar sen keyfine bak:) bu arada senin o aradığın ön cam burada yok malesef zaten olsaydı şaşardım.... bi ara izmire gidicem varsa orada vardır
 
Katılım
1 Mar 2010
Mesajlar
1,251
kardeş pardon yav:mrgreen: yanlış anlamışım :) kusura bakma pazar günü üzerinde yeni resim çekilip koyalım:) arkadaş akşam moto aksesuarlaraına baktım motorların fiyatları düşerken bunlarınki artmakta:silent: üzerine envai aksesuar yap sonrada sat yarı paraya yok aga Allah mecburiyettenkimseye mal sattırmasın kötü bir duygu iyi bilirim bunu...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:02 ----------



satma dostum ya. zaten hepsinin parçaları birbirine uymakta kapansın fabrikası boşver kıyametmi kopar sen keyfine bak:) bu arada senin o aradığın ön cam burada yok malesef zaten olsaydı şaşardım.... bi ara izmire gidicem varsa orada vardır

senden haber bekliyorum :cat:
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
941
Mondialin yedek parça satısında fabrikasında stoklarında sorun falan yok kim uyduruyor bu haberleri yine. Nerdeyse honda battı suzuki gümledi diyecekler. Forumdaki arkadaşlara bir duyurum var ben kendime ait ve halen kullanmakta olduğum ramzey 250 chooperimi satıyorum. Kendi işçiliğim ve ustalığım üzerindedir. Burdan alacak arkadaşlara çok uygun bırakacağım bilginiz olsun. Çok memnun kalarak kullanacağınıza eminim.Hayırlı akşamlar..
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
82
arkadaşlar benzin deposu üzerine carbon folyo kaplama yapmayı düşünüyorum bu malzemeyi nereden bulabilirm acaba? millet burada bi moda çıkardı:) çok hoş görüntüsü var hem koruyucu özelliğide varmış bazı sitelerde böyle yazıyordu.
 
Katılım
10 Kas 2010
Mesajlar
256
arkadaşlar ben mct yi yeni aldım yagı eksik hangi yagı koyum tavsiye edeceginiz marka model varmı delvac 10 40 koyacaktım sormadan koymayım dedim

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:17 ----------

sa okudugum kadarıyla mct ile bilgin bayaa var öncelikle bunları herkezle paylaştıgın için çok teşekkür ederim. ben daha yeni aldım motoru. 180 ne yakıyor yani coook. nasıl düşürebilirim. hem benim ki hemde diger mct ler o kadar atik degil nasıl performans artırabilirim. bide yağ yok motor da 10 40 koyacaktım koymadım soruyum dedim. yağ yağ çubuğuna degmiyor bile.
 
Katılım
31 Eki 2010
Mesajlar
14
bugun asagı yukarı 50 km lik bı yol yaptım sanırım keyfe keder gezdım yanı

KARSILASTIGIM SORUNLAR:

pek sorun cıkarmadı sureklı boşa atması dısında

bu mct lerde kronık bı sorun bıldıgm kadaryla

bunuda halledersem hıcbır sıkıntım kalmıcak bu konuda bırınız yardım edersenız mınnettar kalıcam

1.VITESTEN BOŞA ATIYOR SUREKLI NOOOOLLURR YARDIM
PLEASE PLEASE PLEASE:(((((
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
82
bugun asagı yukarı 50 km lik bı yol yaptım sanırım keyfe keder gezdım yanı

KARSILASTIGIM SORUNLAR:

pek sorun cıkarmadı sureklı boşa atması dısında

bu mct lerde kronık bı sorun bıldıgm kadaryla

bunuda halledersem hıcbır sıkıntım kalmıcak bu konuda bırınız yardım edersenız mınnettar kalıcam

1.VITESTEN BOŞA ATIYOR SUREKLI NOOOOLLURR YARDIM
PLEASE PLEASE PLEASE:(((((

kardeş bu sorun sadece mctlerde yok... birçok markada oluyor bu durum (düşük cc lerde ve bu tarz motorlarda) 1. ihtimal debriyaj balatası 2. ihtimal vites dişlisinden olabilir benim kanaatim bu. bu tip mevzuları daha iyi bilen arkadaşların paylaşımlarınıda göz önünde bulundur. kazasız keyifli sürüşler
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
941
fatih3838 kardeşim motorun hayırlı olsun yağ değişimi kendin yapmayı öğren ve ustaya teslim etme karşışlaşacağım süprizlerin adı arkası kesilmez haberin olsun.1,7 lt mineral 20/40 yada 20/50 shell tavsiyemdir.Asla sentetik ya koyayım deme mekanik seslerin hepsini dışarıdan alırsın motorun açılmaz.Rodaj süresinde sentetik yağ motorun açılma süresini uzatır debriyajda kaçırma ve aşınmaya neden olur. Delvac yağları düşük hız ağır devir makinelerinde örfneğin biçer döver traktör eksvatör grayder gibi motorlu araçlara koyuluyordu şimdi motorsikletler içinde çıkardılar ancak sen sheell castroldan fazla uzaklaşma.Dediğim gibi artık yavaş yavaş el yordamıyla bu işleri kendine alıştır.Foruma da devamlı katıl bu ay herkesin kalemi kırıldı bizim forum gerilere düştü arkadaşlar noluyor böyle.Yazalım bir kaç satır böyle olmaz yani...-:)
 
Katılım
6 Tem 2010
Mesajlar
141
Motor güzel duruyor, o deponun üstündeki tutma yerlerini çok garipsedim.
Yakışı, gidişi falan nasıl acaba.
 
Katılım
1 Mar 2010
Mesajlar
1,251
ben mctyi sattım ya artık kimse yazı yazmaz olmuş hehee

arkadaşlar fikrinizi sorayım aklımda şu motoru almak var önerirmisiniz

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-arora-ar-250-zh-selam-millet-29691981/detay

eğer almazsam o zaman 5000e çok güzel bir wos buldum onu alıcam senatörde evladiylelik olmaya devam edecek :)

bence değmez, az daha biriktirip çin malı dışında alman daha mantıklı uzun ömürlüde kullanacak isen tabi..bende forumları okudukça hep modeller kafamda beliriyor.. er-5 e baktım forumuna kullananlar çok memnun ama sadece motorun tarzı benim tarzım değil tek eksiği bu..bizim maciti satarsam ne alacağıma hala karar veremedim..ya cruisere devam, yada enduro..bakalım artık zaman ne gösterecek..
 
Katılım
15 Mar 2005
Mesajlar
213
ben mctyi sattım ya artık kimse yazı yazmaz olmuş hehee

arkadaşlar fikrinizi sorayım aklımda şu motoru almak var önerirmisiniz

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-arora-ar-250-zh-selam-millet-29691981/detay

eğer almazsam o zaman 5000e çok güzel bir wos buldum onu alıcam senatörde evladiylelik olmaya devam edecek :)


aman kardeş uzak dur. 1 tane olumlu yorum bulamazsın bu makine hakkında. Çakma BMW ve gereğinden fazla pahalı....

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:32 ----------

bugun asagı yukarı 50 km lik bı yol yaptım sanırım keyfe keder gezdım yanı

KARSILASTIGIM SORUNLAR:

pek sorun cıkarmadı sureklı boşa atması dısında

bu mct lerde kronık bı sorun bıldıgm kadaryla

bunuda halledersem hıcbır sıkıntım kalmıcak bu konuda bırınız yardım edersenız mınnettar kalıcam

1.VITESTEN BOŞA ATIYOR SUREKLI NOOOOLLURR YARDIM
PLEASE PLEASE PLEASE:(((((


vites atması özellikle deviri çok yükselttiğinizde meydana gelir. cruiserlar çok yüksek devirli makinalar olmadığından çinli mühendis amcalar ona göre yapmış diycem ama olmıycak......

Dediğim gibi, daha erken vites değiştiriseniz boşa atmaz. Zorladığınızda boşa kaçar ama 1 veya 2. viteste yapar. 3-4-5 te yapmaz...
Çözümü:
1-devire göre kullanmak
2-honda marka balatalar bizimkilere uygun. onların değişimi ile bir nebze düzelir bu sorun...
3-yağ'ın uygunluğuda önemli viteste....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst