- Katılım
- 17 Mar 2006
- Mesajlar
- 2,918
Arkadaşlar benim debiraj tam ayırmıyor. ayarında bi faydası yok. Ondan vitese zor geçiyor.
yokuş aşağı debrajı bastığımda motor titremeye balıyor sanki debrajı basıp basıp bırakıyormuşsun gibi.
Motoru aldığım adam debirajın yeni değiştiğini söylemişti![]()
Haftasonu debirajı değiştirmeyi düşünüyorum. hangi yağı kullanmalıyım? bende kullanma kılavuzu yok.
parçaları herhangi bir mondial servisinden sipariş edebilirmiyim?
bana herhangi bir öneriniz varmı? değiştirirken dikkat etmem gereken hususlar felan? :cat:
Sorun balatalrın değil. bence debriyajınına yarını yükselttir. Ya da Uğur abi ile buluşacaz bu hafta sanıyorum. Sende gel katıl bize bakalım.ama balatalar yeni değiştiyse ayarsız olması bu soruna sebep olabilir.