Mondial Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Arkadaşlar benim debiraj tam ayırmıyor. ayarında bi faydası yok. Ondan vitese zor geçiyor.
yokuş aşağı debrajı bastığımda motor titremeye balıyor sanki debrajı basıp basıp bırakıyormuşsun gibi.
Motoru aldığım adam debirajın yeni değiştiğini söylemişti :(
Haftasonu debirajı değiştirmeyi düşünüyorum. hangi yağı kullanmalıyım? bende kullanma kılavuzu yok.
parçaları herhangi bir mondial servisinden sipariş edebilirmiyim?

bana herhangi bir öneriniz varmı? değiştirirken dikkat etmem gereken hususlar felan? :cat:

Sorun balatalrın değil. bence debriyajınına yarını yükselttir. Ya da Uğur abi ile buluşacaz bu hafta sanıyorum. Sende gel katıl bize bakalım.ama balatalar yeni değiştiyse ayarsız olması bu soruna sebep olabilir.
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
146
Benzin hırsızları...

dün akşam eve giderken depoyu ağzına kadar doldurdum. Bu sabah BOMBOŞdu :( benzinciye kadar itelemek zorunda kaldım motoru. :( giden 30 YTL ye mi yanarsıın, kan ter içinde kaldığımamı yanayim :)
Bugün benzini çalan, yarın motoruda çalar :( acil bi kilit almalıyım.

Neyse... Bundada vardır bir hayır!
 
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
dün akşam eve giderken depoyu ağzına kadar doldurdum. Bu sabah BOMBOŞdu :( benzinciye kadar itelemek zorunda kaldım motoru. :( giden 30 YTL ye mi yanarsıın, kan ter içinde kaldığımamı yanayim :)
Bugün benzini çalan, yarın motoruda çalar :( acil bi kilit almalıyım.

Neyse... Bundada vardır bir hayır!

benzin hortumunun o kısmına kapak yap bence dediğin gibi kilit olayınıda ihmal etme gecmiş olsun.
mevki neresi bana yakınsa bende önlem alayım bende hep fullerim depoyuda
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
146
çanta

arkadaşlar resimdeki çantayı nerden temin edebilirim? bilen varmı?

43827Al.jpg


FEYİZOĞLUnda kalmamış :pale:
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
93
Bu akşam izmirde acayip bir fırtına koptu yağmur sel...aman Allahım birçok araba bozulmuş yağmurdan buji ıslatmış..kazalarda cabası..İşin esas kötü tarafıda bir ilçeden izmire dönüyor olmamdı bu sırada...succuk gibiii ıslandım donuma kadar:queen:

Neyse ev izmirin bi tepesinde benimde Evka 4 diye konutlarda kalıyorum.Oranın yoluda felaket bir bayır..Bayır başında arabalar selden pati yapmaktan çıkamıyorlar..yukarda polis arabasının biri kalmış reno12:cherry:
Baktım önümde R1li bir arkadaş.takıldım arkasına..maşallah ne sel ne kasırga bizim aletler her yola geliyormuş bunuda öğrendim.O yağmurda ne stop etti ne buji ıslattı nede tekerlerim kaydı.Başarılı bir şekilde tın tın bayırımı çıktım.Evime gönül rahatlığıyla vardım.Yalnız ayakkabılar için bi çözüm bulmam lazım.fena ıslandılar ayaklarım içinde yüzüyordu resmen.poşetmi sarsam napsam:p
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
19
Merhabalar arkadaşlar ben Tokattan selim.Ben bisiklet Motorsiklet Tamircisiyim ayrıca hastasıyım..Daha önceden bir çok motorum oldu en son zealsun gs 200 vardı satıp araba aldım.Şimdi motorsiklet arıyordum yakın çevremde Race istemiyorum shooper daha ağırlıklıydı bi arkadaş bende 250 mct var dedi bindik denedik sevdim motoru 3 kere pazarlık yaptık 3 nüde bozdu ben ısrar ettim çünki hoşuma gitti özellikle rengi gri idi.Neyse olmadı ben bu olmazsa başka olur dedim ve başke şehirden başka bir arkadaşla anlaştım.Önceden marka aramıyordum ama şuan illa mct istiyorum ama yinede nasip.Forumu okudum size parça konusunda teknik açıdanda yardımcı olmaya çalışırım şimdilik saygılar sunarım...selimbisiklet.com
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
115
bende 250 lik mondial mct var bu motorun yakıtı ne kadar yakması gerekiyor merak ediyorum bende mi fazla yakıyor kullanan arkadaşlar yardimci olursa sevinirim 40 ytl ye depo doluyor ve 200 km yol gidiyorum yani km de 200 lira yakıyo taksi gibi yaa

birde kaç saattir formları okudum çok faydalı bilgiler verdiniz teşekkürler ben aydır kullanıyorum motoru ilk motorum 250 mct aydır kullanmama rağmen pek memnun kalamadım belki sorun bendedir bilemiyorum mesela yoldayken arka fren pedalı yerinden çıktı aynalar sürekli gevşiyor bıktım kaç tane kaza atlattım o yüzden değişeceğim ama izmitte doğru düzgün servis yok dün istanbula giderken yağmura yakalandım servis için giderken hasta olduk artık imdaaaattttt birde yakıtı mahfetti beni 200 lira yakıyo lütfen yardım edin yakacam motoru artık
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
bende 250 lik mondial mct var bu motorun yakıtı ne kadar yakması gerekiyor merak ediyorum bende mi fazla yakıyor kullanan arkadaşlar yardimci olursa sevinirim 40 ytl ye depo doluyor ve 200 km yol gidiyorum yani km de 200 lira yakıyo taksi gibi yaa

birde kaç saattir formları okudum çok faydalı bilgiler verdiniz teşekkürler ben aydır kullanıyorum motoru ilk motorum 250 mct aydır kullanmama rağmen pek memnun kalamadım belki sorun bendedir bilemiyorum mesela yoldayken arka fren pedalı yerinden çıktı aynalar sürekli gevşiyor bıktım kaç tane kaza atlattım o yüzden değişeceğim ama izmitte doğru düzgün servis yok dün istanbula giderken yağmura yakalandım servis için giderken hasta olduk artık imdaaaattttt birde yakıtı mahfetti beni 200 lira yakıyo lütfen yardım edin yakacam motoru artık



Kardeşim aramıza hoş geldin. Tüm sorunlarının çözümü mevcut Yolun hafta sonun gebe ye düşerse beklerim. Bizim usta iyidir tavsiye ederim.


Bu akşam izmirde acayip bir fırtına koptu yağmur sel...aman Allahım birçok araba bozulmuş yağmurdan buji ıslatmış..kazalarda cabası..İşin esas kötü tarafıda bir ilçeden izmire dönüyor olmamdı bu sırada...succuk gibiii ıslandım donuma kadar:queen:

Neyse ev izmirin bi tepesinde benimde Evka 4 diye konutlarda kalıyorum.Oranın yoluda felaket bir bayır..Bayır başında arabalar selden pati yapmaktan çıkamıyorlar..yukarda polis arabasının biri kalmış reno12:cherry:
Baktım önümde R1li bir arkadaş.takıldım arkasına..maşallah ne sel ne kasırga bizim aletler her yola geliyormuş bunuda öğrendim.O yağmurda ne stop etti ne buji ıslattı nede tekerlerim kaydı.Başarılı bir şekilde tın tın bayırımı çıktım.Evime gönül rahatlığıyla vardım.Yalnız ayakkabılar için bi çözüm bulmam lazım.fena ıslandılar ayaklarım içinde yüzüyordu resmen.poşetmi sarsam napsam:p

Bot kılıfları var yağmurluk şeklinde onu kullanaiblirsin.
Sağlıcakla.
 
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
Yalnız ayakkabılar için bi çözüm bulmam lazım.fena ıslandılar ayaklarım içinde yüzüyordu resmen.poşetmi sarsam napsam:p[/B][/QUOTE]

Valla Arkadaş ben 2 sene kadar scooter kullandım böyle ayak ıslan ması gibi derdim yoktu ne zama bu motora bindim yağmur bana yağmaya başladı sanki 4 sefer haliç köprüsünde yağmura yakalandım ama ne yağmur suyun vücüdümda kaçmadığı yer kalmadı birde aşırı yağmurda ayakcık lanbası yanmaya başlıyor ona bir cözüm bulmam lazım sensörmü sivic mi nedir ona bir koruma lazım galiba bende bot koruması almayı düşünüyorum feyizoglu.com dan
 
Katılım
25 Haz 2006
Mesajlar
220
Bot korumasına para vermeyin arkadaşlar. Çok çabuk yırtıldıklarını göreceksiniz. Su geçirmeyen veya suya dayanıklı bot alın. :cat:
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
93
Merhabalar arkadaşlar ben Tokattan selim.Ben bisiklet Motorsiklet Tamircisiyim ayrıca hastasıyım..Daha önceden bir çok motorum oldu en son zealsun gs 200 vardı satıp araba aldım.Şimdi motorsiklet arıyordum yakın çevremde Race istemiyorum shooper daha ağırlıklıydı bi arkadaş bende 250 mct var dedi bindik denedik sevdim motoru 3 kere pazarlık yaptık 3 nüde bozdu ben ısrar ettim çünki hoşuma gitti özellikle rengi gri idi.Neyse olmadı ben bu olmazsa başka olur dedim ve başke şehirden başka bir arkadaşla anlaştım.Önceden marka aramıyordum ama şuan illa mct istiyorum ama yinede nasip.Forumu okudum size parça konusunda teknik açıdanda yardımcı olmaya çalışırım şimdilik saygılar sunarım...selimbisiklet.com
Hoşgeldin foruma kardeşim izmirde olsaydın benim mct'yi verirdim sana.satılık ilanlarındaki 35 plakalı benim macit.

bende 250 lik mondial mct var bu motorun yakıtı ne kadar yakması gerekiyor merak ediyorum bende mi fazla yakıyor kullanan arkadaşlar yardimci olursa sevinirim 40 ytl ye depo doluyor ve 200 km yol gidiyorum yani km de 200 lira yakıyo taksi gibi yaa

birde kaç saattir formları okudum çok faydalı bilgiler verdiniz teşekkürler ben aydır kullanıyorum motoru ilk motorum 250 mct aydır kullanmama rağmen pek memnun kalamadım belki sorun bendedir bilemiyorum mesela yoldayken arka fren pedalı yerinden çıktı aynalar sürekli gevşiyor bıktım kaç tane kaza atlattım o yüzden değişeceğim ama izmitte doğru düzgün servis yok dün istanbula giderken yağmura yakalandım servis için giderken hasta olduk artık imdaaaattttt birde yakıtı mahfetti beni 200 lira yakıyo lütfen yardım edin yakacam motoru artık
Söylediklerin arasındaki benzin dışındaki problemler basit kendininde yapabileceği problemler bu kadar stres yapma kardeşim hepimizin başına geliyor çözümlerinide burada anlatıyoruz.Bence forumu baştan sona kadar oku çok bilgi bulacaksın.Benzin problemine gelince hava filtreni hiç kontrol ettin mi temiz mi.bujilerin yeni mi.karbüratör yakıt ve hava ayarın yerinde mi.zengin karışım yakıyor olabilir.200 bin lira yakması biraz çok hakkatten ama benim motorumlada sürekli 100-120km hız ile gidersem bende 150-160 bin lira yakıyorum.80-90 karar bence.bu durumda yakıtı 120-130 bin liraya kadar düşürebilirsin.

Bot korumasına para vermeyin arkadaşlar. Çok çabuk yırtıldıklarını göreceksiniz. Su geçirmeyen veya suya dayanıklı bot alın. :cat:
Demek bot koruması diye satılan naylonlar yaramaz:pale: gerçi en güzeli plastik bot ne su geçirir ne rüzgar alır ama bu seferde vites atamıcaz:queen:
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
146
Dünki yağmurda üsküdarda motoru yere yapıştırıyordum vallahi. önümdeki arabanın ani frenine benim motor kaydı. Allahdan toparlayabildim. ondan sonrada 30 Km/h yı geçmedim :p
En tehlikeli yağmur ilk yağmurdur!!! arabaların fren tozları yerde suyla temas edince sabun gibi oluyor asfalt. Ayakta duramıyordum, o şakilde kayıgan asfalt. 3. yağmurlar artık tehlikesiz. Motosikleti bile son surat kullanabilirsin nerdeyse.
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
125
Arkadaşlar mct nin hava yakıt ayarı vidası karbüratörün neresinde oluyo ve bunu kendimiz ayarlayabilirmiyiz. Bi ara birilerinden duymuştum ,vidayı komple sıkıp ikibuçuk tur gevşetiyomuşsun fabrika ayarına geliyomuş falan diye pek inanmadım ama doğruluk payı varmı acaba?
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Bot korumasına para vermeyin arkadaşlar. Çok çabuk yırtıldıklarını göreceksiniz. Su geçirmeyen veya suya dayanıklı bot alın. :cat:

en iyi botlar bile uzun süre yağmurda kaldığında su geçirir. bu sebepten yağmurluk şart. ben kullanıyorum düzgün kullandığın sürece birşey olmuyor. 300e verip bot aldıktan sonra onun ıslanarak çürümzesini izlemek hoş olmaz sanırım.
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
146
merhaba arkadaşlar
üst topicdeki çantaları aldım sonunda. Fakat sonradan düşündümde... Yaaa ben bunları nasıl takacam? böyle çanta takan varsa beni bilgilendirsin lütfen :silent:
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
93
Çantaların 2 arasında takman için deri yokmu.varsa direk arka küçük minderi sök koy çantaları tekrardan vidala.bu kadar.
 
Katılım
25 Haz 2006
Mesajlar
220
en iyi botlar bile uzun süre yağmurda kaldığında su geçirir. bu sebepten yağmurluk şart. ben kullanıyorum düzgün kullandığın sürece birşey olmuyor. 300e verip bot aldıktan sonra onun ıslanarak çürümzesini izlemek hoş olmaz sanırım.

ARBETUS 5 senedir kullanan arkadaşım var. Halen daha giyiyor. 300/5 = 60 YTL yapar. O kadar da maliyetli olmuyor yani.
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
146
Flip Flop Boyalar

arkadaşlar FlipFlop (üzerine vuran ışığın açısına göre renk değiştiren boyalar) boyalar hep dikkatimi çekmiştir almanyada. Sizinle birkaç resim paylaşmak istedim. Motosikletin bu renklerde boyandığını düşününsene.

finish2.jpg

flipflop0034bw.jpg

CrystalRainbow_72dpi.jpg

daytonabig5pb.jpg


ALTAKİ RENGE B A Y I L D I M
d9d89e7e7ffb7d5226b2e1bc82b68a2e.jpg
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst