Dostum satılık sitelerine bakıyorum 11000 de sekman piston değiştiren varmış ama ben 22000 deyim sadece bi rulman için indirdik motoru. tahmini 30000 e kadar da birşey istemeyeceğini düşünmekteyim.
Arbetus'a aynen katılıyorum. 15.000km'de temiz motor olabiliyorken 3400km'de (büyük olasılıkla göstergesiyle oynanmış) teker değişmiş motor gördüm motosiklet bakarken. Neyseki şimdiki motorumu bulabildim. 9590km'de aldım, eski sahibi benim kadar titiz ve sakin kullanmış motoru onun için problem yaşamadım.
Kymco motorlar gibi "Haydi 100.000'e!" gibi bir slogan yapmayacağım ama mantıklı kullanıldığında paramızın değerini fazlasıyla vereceği görüşündeyim.
Kazasız, keyifli sürüşler.
Esen kalın.



