Mondial Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Tem 2008
Mesajlar
24
Dostum satılık sitelerine bakıyorum 11000 de sekman piston değiştiren varmış ama ben 22000 deyim sadece bi rulman için indirdik motoru. tahmini 30000 e kadar da birşey istemeyeceğini düşünmekteyim.

Arbetus'a aynen katılıyorum. 15.000km'de temiz motor olabiliyorken 3400km'de (büyük olasılıkla göstergesiyle oynanmış) teker değişmiş motor gördüm motosiklet bakarken. Neyseki şimdiki motorumu bulabildim. 9590km'de aldım, eski sahibi benim kadar titiz ve sakin kullanmış motoru onun için problem yaşamadım.

Kymco motorlar gibi "Haydi 100.000'e!" gibi bir slogan yapmayacağım ama mantıklı kullanıldığında paramızın değerini fazlasıyla vereceği görüşündeyim.

Kazasız, keyifli sürüşler.
Esen kalın.
 
Katılım
5 Tem 2008
Mesajlar
52
ya arakaş ben o vidayı söktüm ses devam ediyor zinciride söksemmi acaba ya bu motorun acemisi olmak ne kötü varmı başka öneriler

ve son olarakta motor 3. viteste giderken sanki vites değişir gibi debriyaja basmış gibi yapıyor sorun nerdendir

ve son olarakta motor 3. viteste giderken sanki vites değişir gibi debriyaja basmış gibi yapıyor sorun nerdendir
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
93
ya arakaş ben o vidayı söktüm ses devam ediyor zinciride söksemmi acaba ya bu motorun acemisi olmak ne kötü varmı başka öneriler

ve son olarakta motor 3. viteste giderken sanki vites değişir gibi debriyaja basmış gibi yapıyor sorun nerdendir

ve son olarakta motor 3. viteste giderken sanki vites değişir gibi debriyaja basmış gibi yapıyor sorun nerdendir

Senin zincir sanırım tamamıyla özelliğini yitirmiş demekki.Bende zincir değiştiricem oringli zincir alıcam ama alana kadar idare edebilir durumda benim zincirim.Ben temizleyip-gerdirip-yağlayıp kullanmaya devam ediyorum şimdilik.gerdirince o vidayıda çıkartınca bende ses gitti ama en iyisi sen acilinden zincirini değiştir.:cat:

Vites arızasını sadece 3. vitestemi yapıyor yoksa her vitestemi sıyırıyor?
 
Katılım
10 Tem 2008
Mesajlar
332
benim mct de ayagı kapatınca motor stop ediyordu. yani tam tersi. koltugun altındaki soketi cıkarıp içindeki 3 dişten soldaki veya sağdaki tam hatırlamıyorum 2 tanesini tornavidayla üzerine basarak birleştirdim ayagı iptal ettim. ne kadar dogru oldu tartısılır.ama kendim için konusuyorum işime yaradı
 
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
Arkadaşlar zincir değiştirmek isteyenlere nacizane bir öneri ön ve arka dişlilerinide kontrol edip gerekise masraftan kacınmayıp değiştirin zincir tek başına değil dişlilerin üzerinde çalışıyor
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
93
Karbüratör Manifoldu









Resimdede gördüğünüz gibi karbüratör manifoldunun üzerinde hafif çatlamalar olduğunu gördüm.Bunun bir zararı var mıdır?Bu bir sorun oluşturur mu?
 
Katılım
5 Tem 2008
Mesajlar
52
yok sadece o viteste yapıyor sorun nedir sizce ben bi ara söküp dişlilerde bakıcam ama zinciri temizlemek için ne yapmalıyım neler gerekli zinciri tammen sökmelimiyim

arkadaşım o manifoldu degiştir derim çekiş düşer ilerse sıkıntı verir hemen degiştir
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
Bu gün karar verdim bende mct temiz tutacağım Plamired gibi (Kısandım Ya) ne kadar başarılı olabilirim bilmiyorum .
İstanbulun yağışları başlıyor galiba akşama doğru hava bozmaya başladı motora binmek zevkten eziyetemi dönüşecek haftanın 6 günü sabah akşam işe gidiş gelişte.
Eee Arkadaşlar nasıl gecti hafta sonu bi anlatı bakalım
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Günaydın herkese.

Nihayet Çaylak gidonu takabildim. Ufak tefek rötuşlar kaldı ama gayet güzel oldu bakan bir daha bakıyor :)
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
93
Günaydın herkese.

Nihayet Çaylak gidonu takabildim. Ufak tefek rötuşlar kaldı ama gayet güzel oldu bakan bir daha bakıyor :)

merhaba arbetus;

Bu çaylak gidonu genelde custom chooper'larda gördüğümüz bizimkilerden daha uzun olan gidonlardan mı? Birde T gidon diyorlar raptorlarınki gibi var.

Sen en iyisi bir resimle şenlerdir topiği Barış bizde şu gidonu görmüş olalım hatta nasıl takıldığını falanda yazarsan taktırmak isterim bende.Resim bekliyorum kardeşim..teşekkürler:rendeer:

Bu gün karar verdim bende mct temiz tutacağım Plamired gibi (Kısandım Ya) ne kadar başarılı olabilirim bilmiyorum .
İstanbulun yağışları başlıyor galiba akşama doğru hava bozmaya başladı motora binmek zevkten eziyetemi dönüşecek haftanın 6 günü sabah akşam işe gidiş gelişte.
Eee Arkadaşlar nasıl gecti hafta sonu bi anlatı bakalım

Uğur hocam gel beraber temizleriz dicem ama sen istanbuldasın.Bu arada izmire bahar ayından beri yağmur yağmıyor pek pislenmiyor motorlar yollarda temzi sayılır.1 hafta yıkamasam aynı duruyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
merhaba arbetus;

Bu çaylak gidonu genelde custom chooper'larda gördüğümüz bizimkilerden daha uzun olan gidonlardan mı? Birde T gidon diyorlar raptorlarınki gibi var.

Sen en iyisi bir resimle şenlerdir topiği Barış bizde şu gidonu görmüş olalım hatta nasıl takıldığını falanda yazarsan taktırmak isterim bende.Resim bekliyorum kardeşim..teşekkürler:rendeer:

Standart gidondan yaklaşık 40 cm daha uzun ve biraz geniş. Bakan bir daha bakıyor boyası biraz dandik oldu ama ben memnunum gidon kelepçelerini değiştiricem işler tam bitsin fotoları koyacağım.
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
93
chopper20budurlk7.jpg


Nasıl çaylak gidonum:queen:
şaka bi yana çaylak gidon diye googlede arattığımda gördüm çok komik buldum paylaşayım dedim sizlerle:cat:
not: Arbetus'tan alıntıdır.
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
barış gidonnun nasıl at bakalım resmine yada ugra akşam bi
 
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
merakla bekliyommm...!!!
 
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
Uğur hocam gel beraber temizleriz dicem ama sen istanbuldasın.Bu arada izmire bahar ayından beri yağmur yağmıyor pek pislenmiyor motorlar yollarda temzi sayılır.1 hafta yıkamasam aynı duruyor.[/QUOTE]

Sağ Ol Birader Bakarsın bir gün izmire düşerde yolumuz kışmet olurda inşallah görüşürüz.
:)

Nasıl bir gidon ya İstanbul E5 te düşünsenize
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
146
Şu gidonu bende merak ettim şimdi :)
Resmini bekliyoruz

arkadaşlar, webde kullanma kılavuzunu indirebileceğim bir adres bilen varmı?
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
146
debraj değiştirme mct250

Arkadaşlar benim debiraj tam ayırmıyor. ayarında bi faydası yok. Ondan vitese zor geçiyor.
yokuş aşağı debrajı bastığımda motor titremeye balıyor sanki debrajı basıp basıp bırakıyormuşsun gibi.
Motoru aldığım adam debirajın yeni değiştiğini söylemişti :(
Haftasonu debirajı değiştirmeyi düşünüyorum. hangi yağı kullanmalıyım? bende kullanma kılavuzu yok.
parçaları herhangi bir mondial servisinden sipariş edebilirmiyim?

bana herhangi bir öneriniz varmı? değiştirirken dikkat etmem gereken hususlar felan? :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst