Mondial Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
s.a. arakasar bende 250 mct kullanıcısıyım form güzel blgi paylasımıda güzel epinize tşk ederiz benim sıkıntım var yardımcı olursanız bu arka zincir dişlisinin küçügü oluyor bundan benim şehirde bulunmuyor (sivas) bu dişli orjinali 34 ama ben küçük dişli takıcam yani 31 dişli bu konuda yardımcı olabilecek arkadasımız varsa ben copk memnunn olurum herkeze kazasız belasız sürüşler cevaplarınızı bekliyorum

Dostum benimle irtibata geçersen sana yardımcı olabilirim.

[email protected]

Modialden gelen cevap beklediğim gibi servis kodlarına göre fatura cıkışı yapılabiliyormuş yani servisden parçayı almaya meçburuz

Arkadaşlar ben derim ki mondial,i mail yağmuruyla sıkıştıralım her mail okunuyor ben ne yazdıysam başka konular için hep cevabı hem cepten memde mail olarak aldım.

Ben birkaç parçamı otm motordan istetmiştim. Hemen hemen aynı paraya yolluyorlardı. Bu konuda en de size yardımcı olabilirim.
Neden olmasın!.. Osmangazi (çarşamba) Güzargahı belirledikmi?

Dostum Uğurapay ile şöyle düşündük; diğer MCT ci arkadaşlarda -katılmak isteyen- onaylarsa biz buluşup seni eskihisar iskelesinde karşılayıp Tuzla'ya CafeMarina'da Brunch yapmayı planlıyoruz. Eğer sen bu cumartesi müsaitsen tabi.
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
EVET Arkadaşlar Cumartesi günü için gelenler. Listeyi Doldursun
1:ARBETUS
2:UGURAPAY

Saat 12.00 Gibi olsunmu arkadaşlar
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Nis 2008
Mesajlar
18
mct 250 güzel motordur

arkadaslar motorun görüntüsü güzel ama motorunun güzel oldugunu sanmıyorum cunku cın malı abı hondadan samıyacaksın bence kalite ve güvenin oldugu tek adres honda cin malları felan hepsi yalan
Arkadaslar mct 250 yi 16000 km kullanmış (iki hafta önce sattım)biri olarak sizlerle bir kaç konuyu paylaşmak istiyorum.2005 yılının haziran ayında mct'yi bayide gördüm hatırlayanlar bilir o zaman sıra vardı bir hafta bekledikten sonra bu motoru satın aldım aldıktan 1000 km sonra arka jant telleri halıcıoğlunda 120 km süratle giderken kırıldı yalpalamaya basladım ve yolda kaldım cekici çağırdım motoru sancar motora götürdük sağolsun hüsamettin ağbi telleri kalınlarıyla değiştirdi sorun çözüldü aradan iki hafta geçti bu sefer depodan benzin damlamaya başladı gene sancar motora gittim depo da delik vardı fulleyince kacırıyordu oda garantiden 2 günde değişti.Bunlar jant teli hariç ki depo sıra dışı bir olay olmayacak şeyler değil.Bu motorla Canakkale İzmir Ayvalık Ankara Adapazarı 16000 km yol yaptım sadece ampul patlattım ve motorumu cok sevdim aküm sattığımda hala orjinaldi marş hep bastı motoruma cok iyi baktım oda bani hiç yolda bırakmadı.Çinli motorlara b...k atan arkadaşlar olabilir ama mct250 ye b...k atmasınlar.Bence bu motor gösteriş acısından hepsinden güzel ve sağlam paramın hakkını tam olarak aldım Birde formlarda gevşeyen vidalardan bahsediliyor arkadaşlar vidanın gevşememesi için henkelin mavi renkte bir sülüsyonu var vidayı cıkar bunu sür tak sıkıştır bak bir daha gevşiyormu.Ben böyle yaptım sorun kalmadı10000 km sıkma yapmadım.İki teker dergisinin mct ile jinlun kıyaslaması yapan 2007 yılı sayısı vardı gösteriş isteyen jinlun iyi bir yürüyen aksam isteyen mct demişlerdi vitesleri benim şimdiki 600 lük makinadan daha rahat ve sessiz geçiyordu.Uzun lafın kısası motorumu sattığım arkadaş satın aldıktan 3 gün sonra İzmir Ayvalık Canakkele yaptı telafonda konuştuk 2300 km yaptım ağbi dedi helal olsun dedim motoruma.Ben motorumu 1750 ytl ye sattım.Amacım daha büyük bir motor satın almaktı boyum 1,87 kilom 120 mondialde ufak kalıyordum.Sonuç olarakmct 250yi hala cok seviyorum kendi motorumla bir yerde durduğum zaman mct görürsem gidip arkadaşla muhabbet ediyorum gerçi mct benim 4 üncü motorumdu ama en fazla km yi onun üstünde yaptım velhası sen motoruna iyi bakarsan oda sana iyi bakar tüm mct sahibi arkadaşları selamlıyorum buluşma yaparsanız avrupa yakasında benide cağırın seve seve gelirim.Son oarak bu motorun güzel olmadığını söyleyen arkadaşa bir cift sözüm var bu motor güzel arkadasım.
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
345
Cumartesi yapılacak toplantı kaç gibi biter. 10 da çıkıp 15 gibi biterse ben varım.Akşam bir arkadaşım evleniyor. Oraya gitmem gerekecek.

Yoksa Pazar yapalım mı? diye önereceğim.
Ekip lideri Arbetus sensin sanırım. Sizede uyarsa benim adımıda eklemeni rica ederim.
Player77 İst Nişantaşı 2005 Kırmızı MCT
Sevgiler...
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Cumartesi yapılacak toplantı kaç gibi biter. 10 da çıkıp 15 gibi biterse ben varım.Akşam bir arkadaşım evleniyor. Oraya gitmem gerekecek.

Yoksa Pazar yapalım mı? diye önereceğim.
Ekip lideri Arbetus sensin sanırım. Sizede uyarsa benim adımıda eklemeni rica ederim.
Player77 İst Nişantaşı 2005 Kırmızı MCT
Sevgiler...

Dostum zaten benimda planım saat 5 e kadar bitirmek. çünkü ordan üyesi olduğum diğer kulübün buluşması olucak oraya geçicem. Pazar günü de stüdyoda provam olucak bus ebepten dolayı cumartesi yapalım dedim. Her pazar provadayım ben. saat 12 -1 gibi buluşursak işi olan erkenden dönebilir sorun olmaz. Uğur abi lüsteye player77 yi de eklemeni rica ediyorum.
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
345
Anlaştık o zaman ..Planın detayını açıklarsınız. Prova konusunu tanıştığımızda konuşuruz:)
Fotograf makinalarınıda alırsak siteyide şenlendiririz.:)
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
EVET Arkadaşlar Cumartesi günü için gelenler. Listeyi Doldursun
1:ARBETUS
2:UGURAPAY
3:pLAYER77
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
34
arkadaşlar inanın bende aranızda olmayı çok isterdim ama ne yazıkki bulunduğum yer (elazığ) itibariyle bu imkansız:salut:
size bol eğlenceler..
ha bu arada arbetus kardeş dişli için seninle görüşmem lazım msn adresini kaydettim.
 
Katılım
3 May 2008
Mesajlar
18
Dostum benimle irtibata geçersen sana yardımcı olabilirim.

[email protected]



Ben birkaç parçamı otm motordan istetmiştim. Hemen hemen aynı paraya yolluyorlardı. Bu konuda en de size yardımcı olabilirim.


Dostum Uğurapay ile şöyle düşündük; diğer MCT ci arkadaşlarda -katılmak isteyen- onaylarsa biz buluşup seni eskihisar iskelesinde karşılayıp Tuzla'ya CafeMarina'da Brunch yapmayı planlıyoruz. Eğer sen bu cumartesi müsaitsen tabi.

Maalesef cumartesi günü öğlene kadar çalışıyorum.Yani bire kadar ama pek birde çıkmadım illaki biraz mesai oluyo
 
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
cumartesi bende çalışıyorum bence arasıra kaytarmak iyi olur (ayartmak gibi olmasın)
 
Katılım
14 Tem 2008
Mesajlar
2
arkadaşlar herkese selamlar
2 hafta önce bir anda motor almaya karar verdim. daha önce sadece bikaç saat vespa kullandım. hiç vitesli motor kullanmadım. bu forumda okuduklarımdan sonra 250 mct almaya karar verdim ve bugün motoru aldım. 2 gün sonra plakası, ruhsatı
ve sigortası halledilmiş olarak teslim alıcam. koruma demiri konusunda önerilerinize ihtiyacım var görünümünü bozar diye endişe ediyorum ama birde acemilik var yan yatırmaktanda korkuyorum ne yapacağıma karar veremedim.
birde tecrübeli arkadaşlar motoru aldıktan sonra yapmam gereken ve yapmamam gereken belli başlı şeylerin neler olabileceğini yazabilir mi.
 
Katılım
3 May 2008
Mesajlar
18
arkadaşlar herkese selamlar
2 hafta önce bir anda motor almaya karar verdim. daha önce sadece bikaç saat vespa kullandım. hiç vitesli motor kullanmadım. bu forumda okuduklarımdan sonra 250 mct almaya karar verdim ve bugün motoru aldım. 2 gün sonra plakası, ruhsatı
ve sigortası halledilmiş olarak teslim alıcam. koruma demiri konusunda önerilerinize ihtiyacım var görünümünü bozar diye endişe ediyorum ama birde acemilik var yan yatırmaktanda korkuyorum ne yapacağıma karar veremedim.
birde tecrübeli arkadaşlar motoru aldıktan sonra yapmam gereken ve yapmamam gereken belli başlı şeylerin neler olabileceğini yazabilir mi.

Hayırlı olsun ALLAH kazasız belasız sürüşler nasip etsin. Koruma demiri adı üstünde koruma demiri bikere görüntüyü bozmuyo haa zevk meselesi,ben beğenmedim dersen onu sis lambasıyla falan işe yara bi şekilde süsleyebilirsin,ama unutmaki göz zevkin koşma hatta yürüme... zevkinden kıymetli değil!... Arkadaki çantaların bile faydası var bana kaza yaptığımda bayağa bi faydası olmuştu şükürler olsunki,bi ara sökmeyi bile düşündüm güzel durduğu için ama kazadan sonra (nedense) pek bi şirin geldiler gözüme.
BEn pek tecrübeli olmadığım için tüyolar veremicem ama rodajını çok iyi geçir kullanma klavuzuna harfiyen uy,sabret sonra keşke dersin. Aramıza hoş geldin.
 
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
Hoş geldin aramıza Hafifmarjina Koruma demirini bende Alacağım beni ise
iki kere arka canta demiri büyük dertten kurtardığını söyliyebilirim canta demirinin önemi ortadayken koruma demirinin sağlayacağı önenemi sen düşün.
biraz vaktini harcayarak önceki konuları hızlıca okursan buranın MCT ilgili her konuyu bulacağına eminim
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
534
Selam arkadaşlar Bende yeni MCT kullanmaya başlayan biriyim. Benim sormak istedeğim Motor koruma demiri nerden bulabilirim. bu konuda yardımcı olursanız sevinirim...
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Selam arkadaşlar Bende yeni MCT kullanmaya başlayan biriyim. Benim sormak istedeğim Motor koruma demiri nerden bulabilirim. bu konuda yardımcı olursanız sevinirim...

Dostum sen marmok zamanı nerelerdeydin? Oralara kadar gelmişken seninle de tanışırdım. Macitleride tanıştırırdık. Koruma demiri orada Mondial servisi varsa getirtebilirsin. Yoksa İstanbuldan sevpadan isteyeceksin www.sevpa.net

Arkadaşlar cumartesi günkü buluşmaya mutlaka gelmeye çalışın 10 dk da olsa...

Gelecek oan arkadaşlar fotoğraf makinası kamera anı ölümsüzleştiren ne varsa kapıp gelsin :)

Sağlıcakla.
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
39
arkadaşlar yalova fest. e gelen var mı?emok da yalnız kaldık bari yalova da yalnız kalmayalım.haydi mct ciler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst