- Katılım
- 3 May 2008
- Mesajlar
- 18
Şehir içinde dur kalklardan ve ara gazlardan dolayıtüketim artıyor. Marmaris'e giderken 200 km de bir verdiğimiz benzin molalarında depoyu fullettiğimde genelde 20-25 ytl arası bir yakıt aldım. Normalde 20 ytl il şehir içinde max 140 km gidebiliyordum. Kitapta yazanlar fabrika verileridir. YAni tutupta bunu yolda deneyeceklerini sanmıyorum.Bu ölçüm kağıt üzerinde yolda 3-3,5 arası yakıyor. Karbüratör ayarlarına baktırmanı tavsiye ederim.
Dostum tam olarak nerdeki keçe kaçırıyor.? sol tarafta 4 adet keçe var. Hangisi?
oo siz buralara gelir miydiniz? Caracal topicinden sıkıldınız galiba?
Sağlıcakla.
Hani marş motorunun küçük zincirinin takıldığı çarkın yanında olan(muhtemelen vites dişli mili) mil üzerine takılan 2 keçe var büyük olan iç kısımda kalıyo küçüğü ise dışta kalıyo,onların ikiside lazım. Bakım yaparken çatlak olduğu için değişmesi gerektiğini söylediler (yağ değişiminde içinden 250 ml yağ çıktı dedi ben bişey anlamadım gözümle görmediğim için bişeyde diyemem) ellerinde yoktu aradılar içi tam oturan ama dışı büyük gelen buldular taşladılar olmadı tekrar eskisini taktılar tekrar gelince değiştiririz dediler en son sorduğumda ellerinde olmadığını sipariş verilince gelebileceğini söylediler...(herhangi bi servisin elinde yedek yürüyen aksamla alakalı parça olmayınca tüylerim diken diken oluyo) başka bi yedek parçacıya sorduğumda ellerinde olmadığını bi hafta içinde gelebileceğini veeeee 25 YTL civarında olduğunu söydi ama sözünün bitmesini beklemeden hayırlı işler deyip kapadım aslında bi iki şey söylemek geldi içimden ama telefonda tartışmak hiç işime gelmiyo çünkü söylenilenlerin hiçbiri gerçek fikirle alakası olmuyo... ooo ben bayağa bi uzatmışım yaa ben çok sinirlenmişim demekki.