- Katılım
- 3 May 2008
- Mesajlar
- 18
Yağ keçesiyle ilgili sorunum var nerden bulabilirim veya ölçülerini bilen varmı yada herhangi bi motorun uyan keçesi varmı,şimdiden teşekkürler.
Valla ne yalan söylüyeyim bu soru beni aştı çünkü hava filtresi bujiler tamam muhakkak biyerlerde bişeyler vardır ama benim aklıma gelen yok umarım bilen biri okurda cevaplar bende merak ettim şimdi çünkü gerçektende çok yakıyo...
peki abi benim makina neden 5 lt yakıyor? anormal olan ne anlayamadım!
servise sorduğumda normal diyor ama kullanma kılavuzundada 2.4 yazıyor.
bu işte bir gariplik var ama anlayamadım.
hava filtresi yeni
bujilerde ngk cumartesi değiştim ama hala aynıale:
Valla ne yalan söylüyeyim bu soru beni aştı çünkü hava filtresi bujiler tamam muhakkak biyerlerde bişeyler vardır ama benim aklıma gelen yok umarım bilen biri okurda cevaplar bende merak ettim şimdi çünkü gerçektende çok yakıyo...
Son düzenleme: