Mondial Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Mar 2008
Mesajlar
144
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
player77 teşekkürler dostum.zırıltıyı çözmek için göstergenin üst kapağı çıkarmak gerekiyo ve o kapak piresli.geri takmak için çekiçlemem gerekiyo.en iyisi yenisini almak galiba.biraz araştırcam belki daha uyguna bulabilirim.ayrıca göstergedeki sol taraftaki sarı lamba ney.benimkinde yok o
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Yaptıkları hatayı telafi etmek içinde mi para istiyorlar?

Arkadaşlar bizim macitlerde mümkün olduğunca tok çıkacak bir egzos sesi elde etmek için susturucuları çıkartmak dışında yapılabilecek bir işlem var mı?

Yeni egzos dan başka seçenek yok ama onuda dikkatli seçmek gerekli. hafta sonu boş bir zırıltı duydum 125 lik bir makinadan geliyor gibiydi. Arkamı bir döndüm kırmızı bir mct sesi gerçekten kötüydü.
selamlar. 150 sayfayı okuyup bilgi almak zor oldugu icin direk sorayım dedim sorumu. ikinci el 250 mct almayı dusunuyorum.250mct de 5000 km uzeri kullanımlarda ne gibi sorunlar cıkabiliyor. fiyatlar 1250 ile 2000 ytl arası degısıyor, elbette insanın kafası karısıyor. motoru almadan nelere bakmamı tavsıye edersınız. son olarak motor 100km de ne kadar benzın yakıyor. bilgi verecek tum arkadaslara tesekkur ederım sımdıden.


fabrika verileri 100 kmde 3-3,5 lt yaktığını söylüyor.bulduğun ilanların linklerini verirsen sana yardımcı olurum.

arkadaşlar bende size regal sahibi olarak bişi sormak istiyorm.sizin mct lerin km saatinin fiyatı ne kadar.galiba benim motorla aynı görüntüsü.km saatinden zırıltı geliyor.değiştirmek istiyorum.

Dostum mct nin ve regalin km saatleri aynı tek fark sizde hararet ışığı bizde benzin ışığı olarak görünüyor.

player77 teşekkürler dostum.zırıltıyı çözmek için göstergenin üst kapağı çıkarmak gerekiyo ve o kapak piresli.geri takmak için çekiçlemem gerekiyo.en iyisi yenisini almak galiba.biraz araştırcam belki daha uyguna bulabilirim.ayrıca göstergedeki sol taraftaki sarı lamba ney.benimkinde yok o

göstergeyi, komple sök cama hiç bulaşmadan altta iki vida görüceksin onları sık o şekilde kullanmayı dene bende sorun düzelmişti. o sarı ışık yan ayağın açıldığını gösteren ışıktır.


16400 e yaklaştım arkadaşlar. debriyaj kaçırma sıkıtımdan başka bir sıkıntım yok. Yaz bakımını yapmam gerekiyor artık. yeni motor alamadığım içim Marmaris'e Macit ile gideceğim gibi görünüyor. o zaman anlayacağım macitin dayanıklılığını.
 
Katılım
9 Haz 2008
Mesajlar
1
arkadaşlar merhaba.ilk mesaj heyecanını yasıyorum su anda.250 MCT almayı düşünüyorum fakat konuştuğum satıcılar bütün hevesimi kırdı benim.bürsürü sorun çıkarır yedek parçasını bulamazsın,haftada bir servisimizi ziyaret edersiğn falan dediler.kullanan arkadaşlardan bilgi almak isterim doğrusu.bunlar doğrumu?
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
345
Parana göre davran tabiki...Ben ikinci el adım alırken ne olduğunu biliyordum.Pişman değilim bana noter dahil 2000 liraya mal oldu. Topikte yaşanılan sıkıntılar ve çözümleri anlatılmış. Servisleri çok iyi değil ama sonuçta motor için servisler var. Parça sorun olacağını zannetmiyorum.Ben sıkıntı çekmedim.Zaten basit motor kendin bile bişçok şeyini yapabiliyorsun. Biraz elin tornavida tutması lazım bir ampül için servise gidilmez mesela.... Bu topikte bu modelin kitabı gibi çok yardımcı oluyor.

+Gösterişi olan bir alet
+Torku hızlanması iyi
+Parçaları göreceli olarak ucuz ve bulunuyor.


- Titreşim (uzun kullanımda yoruyor keşke balansörü olsaydı)
- Plastik Malzeme kalitesi
- Donanım zayıf koruma demirli ,çelik jantlı,ön camlı olabilirdi.
- Son hızı biraz düşük ama yinede yeterli sayılır.
- Lastikleri daha iyi olabilirdi.
- İkinci el satabilmek kolay olmayacak.Bende başka bir motor kanıma girinceye kadar satmayacağım.:)

Varsa paran markaya yönel honda,yamaha,bmw daha rahat binersin. Yoksa bu paraya seni çok üzmez. Özellikle yaz için keyifli bir alet:)
 
Katılım
9 Eyl 2005
Mesajlar
1,392
uzun bir aradan sonra selam...
motorum 2 yaşını doldurdu. 26000 km oldu. maşallahı var.
aranızda amortisör değiştiren varmı? ben değiştirmek istiyorum öneri ve resim rica etsem...
şimdiden teşekkürler
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
99
arkadaşlar merhaba.ilk mesaj heyecanını yasıyorum su anda.250 MCT almayı düşünüyorum fakat konuştuğum satıcılar bütün hevesimi kırdı benim.bürsürü sorun çıkarır yedek parçasını bulamazsın,haftada bir servisimizi ziyaret edersiğn falan dediler.kullanan arkadaşlardan bilgi almak isterim doğrusu.bunlar doğrumu?

ehe öncelikle tanışma bölüme merhaba konusu aç başın ağrımasın

şu an MCT aldığıma çok mutluyum evet vibrasyon ve aksesuar eksikliği sorunu var ama kesinlikle çok ucuz tamiri ve arızası, belki okumuşsundur aldığında biraz masrafın olacak işte koruma demiri vs vs ama görünüşüyle sesiyle endamıyla ve kolay kullanımıyla fiyatının hakkını veren bi motor tarzın buysa tabiki yok motor tipi önemli değil vurayım kamçıyı poposuna gitsin diyosan Yamaha YBR 125cc al derim aynı fiyat nerdeyse sıfırı. Bizim MCTler biraz duygusal nazlı hassas araçlar ama bakımınla özeninle seni ağlatmayacak bir motor aynı fiyata aynı tarz motorlardan çok daha tatlı ve kaliteli duruyor diyebilirm :)
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Arbetus Marmok falan deyipte kanıma girme:) Ne güzeldir yollara çıkmak:)

Selamlar.Önerebileceğin bir egzos var mı? Seçimi neye göre yapayım.Fiyatları hangi aralıktadır?

Açıkcası fiyatları bilmiyorum ama benim adlığım tüplerin çifti 150-200 ytl arası bişeydi.

arkadaşlar merhaba.ilk mesaj heyecanını yasıyorum su anda.250 MCT almayı düşünüyorum fakat konuştuğum satıcılar bütün hevesimi kırdı benim.bürsürü sorun çıkarır yedek parçasını bulamazsın,haftada bir servisimizi ziyaret edersiğn falan dediler.kullanan arkadaşlardan bilgi almak isterim doğrusu.bunlar doğrumu?

İnan birçok makinadan daha kolay buluyorsun yedek parçasını. Hatta bazı çinli motor kullanıcıları bile mondialden temin ediyor parçaları. Geçen ay geçirdiğim kazadan sonra hafta sonunu saymazsan 3-4 gün sürdü motoru toplatmak. Beklemesinin sebebi de parça değil sıraydı. sabah başladılar akşamına çıktı motor.

uzun bir aradan sonra selam...
motorum 2 yaşını doldurdu. 26000 km oldu. maşallahı var.
aranızda amortisör değiştiren varmı? ben değiştirmek istiyorum öneri ve resim rica etsem...
şimdiden teşekkürler

Kaan hoş geldin. önü mü arkayı mı? ben arkayı değiştirdim. Eskileri de sağlam patladığını düşünüp değiştirdiydim. meğersem ayarlanıyormuş :)

Sağlıcakla.
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
99
evettt guzel bi is cikardim ve motorun bi kismini boyadim gumus granajlarin bir kismini gri saseyi ve dayanamayip egzoslarida boyadim ama sanirim pisman olacagim su bazli sprey boyayin uygulandiktan sonra yanma olayi varmi cunku motoru calsitirdim boyadiktan sonra motora yakin olan egzos kismindan isinmadan dolayi gri bi duman cikti urktum acikcasi ancak egzos duman idegil boya yanmaya basliyo sanirim duman kokusuda boyayla ayni acaba tam kurumadigi icin icinde kalan gaz mi buharlasiyo ustunde tam kuruma 24 saat diyo bi bilginiz varmi yolda giderken isinmadan dolayi yanarmi bu boya yanarsa patlarmi walla binemiorum tirstigimdan yollarim size resimleri ama buna bi cagre bulmam lazim pisman oldum olucam :)

biliyorum biçoğunuz sevmicek ama napiim çok hoşuma gidiyo böyle mat siyah ve bu fonu da acaip seviyorum :)

dsc02722ua5.jpg


dsc02720qy4.jpg


dsc02718ql8.jpg


dsc02713nf2.jpg


dsc02715ri3.jpg


dsc02712sf0.jpg


iste böyle :)
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Dostum çatalı sökmeden mi boyadın? zor olmuştur. Bende boyayacağım. ama keşke sen orayı kırmızıya boyasaydın. daha bi otururdu bence. Msn de de söylediğim gibi ısıya dayanıklı boya atarsan daha şık durur. Sayende ben de bir fikir edinmiş oldum. bende boyayacaktım egsozları güzel duruyor. Ama ben tüpleri boyamicam. sadece boğazdan tüplere kadar olan yeri boyicam.

Sağlıcakla.
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
99
Dostum çatalı sökmeden mi boyadın? zor olmuştur. Bende boyayacağım. ama keşke sen orayı kırmızıya boyasaydın. daha bi otururdu bence. Msn de de söylediğim gibi ısıya dayanıklı boya atarsan daha şık durur. Sayende ben de bir fikir edinmiş oldum. bende boyayacaktım egsozları güzel duruyor. Ama ben tüpleri boyamicam. sadece boğazdan tüplere kadar olan yeri boyicam.

Sağlıcakla.

walla bişey sökmedim biraz gazete kağıdıyla kapattım temiz kalması gereken yerleri bastım boyayı benim içinde tecrübe oldu bu boya atsın kafamda farklı düşünceler var
 
Katılım
13 Ağu 2007
Mesajlar
31
arkadaşlar bir şey danışacağım. otobanda giderken rüzgar beni diğer şerite atıyor. çoğu zaman yoldan çıkmamak için yavaşlıyorum. Bir ara ufak bir kaza sonucu direksiyonda yamulma olmuştu (servis düzeltti ama tam düzelmiyor galiba). nedeni bu olabilir mi? kışın bile bu kadar savrulmuyordum önceden.
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
arkadaşlar bir şey danışacağım. otobanda giderken rüzgar beni diğer şerite atıyor. çoğu zaman yoldan çıkmamak için yavaşlıyorum. Bir ara ufak bir kaza sonucu direksiyonda yamulma olmuştu (servis düzeltti ama tam düzelmiyor galiba). nedeni bu olabilir mi? kışın bile bu kadar savrulmuyordum önceden.

Eğer direksiyondan olsaydı rüzgarsız havadada atardı seni. Motor hafif olduğu için bazen benide atıyor. ben seleden rüzgarın geldiği yöne doğru kayıyorum. ağırlığı dengeliyorum.
 
Katılım
9 Eyl 2005
Mesajlar
1,392
Kaan hoş geldin. önü mü arkayı mı? ben arkayı değiştirdim. Eskileri de sağlam patladığını düşünüp değiştirdiydim. meğersem ayarlanıyormuş :)

Sağlıcakla.


dostum arkayı değiştirmek istiyorum. bi arkadaş değiştirmişti. arkası yükselince eminin 2 kişi daha rahat seyahat edeceğiz...
Lastiklerinde zamanı geldi. ilk aldığımda üzerinde duro vardı. yumuşak bir lastikti. sanırım aynısını alıcam... sence?
sonbaharda nevşehiri gezdik.
şimdi de fethiye ölü deniz tarafı...
kazasız belasız sürüşler :wiinkk:
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
hmm sen yükseltmek için değiştiriyorsun. Ramzeyin amortisörleri yüksek kullanabilirsin. Ama yüksek olunca daha sorunlu olur gibime geliyor. Duro iyidir. Ben 10000 km deyken aynı desende duro aldum fakat tubelles aldım memnunum. Öne türk malı irc taktım ondanda memnunum.
 
Katılım
8 Haz 2008
Mesajlar
3
Katılım
9 Eyl 2005
Mesajlar
1,392
yok aslında çokta yüksek olsun istemiyorum biraz :wiinkk:
çelik jant düşünmüyorum. telden memnunum onun için normale devam :wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst