Mondial Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
çok geçmiş olsun, hatta geçen gün kampüste senin motorun yanında durdum 5 dakika seyrettim daha önce söylemiştim cheronimo ve ben o motorla çok dolaşmıştık bi zamanlar. "hey gidi" diyip bastım gittim:)

bu arada Arbetus senin kazayı da şimdi gördüm, geç kaldık ama sana da çok geçmiş olsun

Sağolasın marcos. Ya cheronimo Rusya' da dimi? sesi soluğu çıkmıyor :) Aradığım xt yi buldum bana göz kırptı bu hafta heran herşey olabilir.
 
Katılım
27 Mar 2007
Mesajlar
99
Sağolasın marcos. Ya cheronimo Rusya' da dimi? sesi soluğu çıkmıyor :) Aradığım xt yi buldum bana göz kırptı bu hafta heran herşey olabilir.
evet halen rusyada ve motorsuzluktan kıvranıyor :cherry:
bu arada xt çok doğru bir tercih kolay kolay yolda bırakmayan safkan bir model macitle bu kadar yol yaptığına göre XT seni uçurur :)
 
Katılım
22 Mar 2007
Mesajlar
35
kulaklarım çınladı, galiba adım geçti:)
evet rusyadayım, burda motor çok yaygın değil-soğuktandır herhalde- haliyle fiyatları da düşük değil. 20.000de 99 model bi kl250 buldum 4500$a vereceklerdi. pahalı geldi mesela:)

Barış ve Armağan çok geçmiş olsun. sizde bişey yoksa gerisi tamir olur:)
Armağan yazında akü problemi mi dedin? akü yeniydi, garantisi devam ediyor olmalı. servisteki usta sorun olursa geri getir dediği için almıştım. hatta iyi hatırlıyorum garanti belgesi de sol çantanın içindeydi. gidip değiştiriverseydin?

Yarış usta yazık o-ringi takmak için ne uğraşmıştı yahu:) Yarkın sağolsun o götürmüştü beni de. Hatta aldım mı hatırlamıyorum eski dişlimi benim için Yarış ustadan almıştı:)

Heygidi marcos, motoru aldığım ilk gün göstermeye gittim adama. adam direk nesine güveniyosa atladı arkama:)
ama geçen izinde kullandığım -pek tanıdık olmadığım- supershadowdan sonra artçım olmayı reddedebilir.-meğerse mct'nin arka freni yokmuş ve ss'inki de haddinden fazla varmış- alışkanlık işte hafif ıslak yolda arka freni denedim, onun da tutası tuttu. nasıl toparladık marcosla Allah bilir.

neyse xt iyidir, enduro iyidir ama bence gs-f650gs- çok iyidir.modası geçti ama hala onu istiyorum:)-ama ona da verilmezki o kadar para beee...-
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
99
kulaklarım çınladı, galiba adım geçti:)

Barış ve Armağan çok geçmiş olsun. sizde bişey yoksa gerisi tamir olur:)
Armağan yazında akü problemi mi dedin? akü yeniydi, garantisi devam ediyor olmalı. servisteki usta sorun olursa geri getir dediği için almıştım. hatta iyi hatırlıyorum garanti belgesi de sol çantanın içindeydi. gidip değiştiriverseydin?

zaten sorun akülerde değilmiş konjektörden de değilmiş ustayla bugün konuştum umarım sarımlarda olmaz dedi masraf çıkar dedi başka da bişeyi yokmuş başka bir problemi olmadığı için çok sevindim ama masraf çıkarsa işim biraz zor :) cheronimo geldiğinde görüşelim hem motorsikletle gelirsen ex aşkınla birlikte gezeriz:wiinkk:
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
kulaklarım çınladı, galiba adım geçti:)
evet rusyadayım, burda motor çok yaygın değil-soğuktandır herhalde- haliyle fiyatları da düşük değil. 20.000de 99 model bi kl250 buldum 4500$a vereceklerdi. pahalı geldi mesela:)

Barış ve Armağan çok geçmiş olsun. sizde bişey yoksa gerisi tamir olur:)
Armağan yazında akü problemi mi dedin? akü yeniydi, garantisi devam ediyor olmalı. servisteki usta sorun olursa geri getir dediği için almıştım. hatta iyi hatırlıyorum garanti belgesi de sol çantanın içindeydi. gidip değiştiriverseydin?

Yarış usta yazık o-ringi takmak için ne uğraşmıştı yahu:) Yarkın sağolsun o götürmüştü beni de. Hatta aldım mı hatırlamıyorum eski dişlimi benim için Yarış ustadan almıştı:)

Heygidi marcos, motoru aldığım ilk gün göstermeye gittim adama. adam direk nesine güveniyosa atladı arkama:)
ama geçen izinde kullandığım -pek tanıdık olmadığım- supershadowdan sonra artçım olmayı reddedebilir.-meğerse mct'nin arka freni yokmuş ve ss'inki de haddinden fazla varmış- alışkanlık işte hafif ıslak yolda arka freni denedim, onun da tutası tuttu. nasıl toparladık marcosla Allah bilir.

neyse xt iyidir, enduro iyidir ama bence gs-f650gs- çok iyidir.modası geçti ama hala onu istiyorum:)-ama ona da verilmezki o kadar para beee...-

oo azizim nerelerdesin yahu? bir gittin pir gittin :) xt yi çok kelepir bulduğum için alacağım. Yoksa f650 de gönlüm arada bir yokla burayı.

Sağlıcakla.
 
Katılım
1 Mar 2007
Mesajlar
32
Arbetus yakında seni buralarda göremeyeceğiz desene....:( Bir kıdemli MCT ci bırakırsın yerine bizde ondan yararlanırız.:) Bu arada çantalar deri oldu koruma demiri oldu,temizlendi çok şahane oldu.Resim mi halen yok:( Birde bir arkadaşımla beraber gezi yaptım kanuniden Fazer'e geçici olarak binmişti.16 senelik motorcu bir daha nasıl eski motoruma binerim diye hayıflandı. Bu yüzden başka motor yok ben bunu kullanacağım.Çok zevkli geliyor gezmek. o köşe senin bu köşe benim.:) Servise gidiyorum 2008 model mi diyorlar:) 2005 'e..

*Şimdiki plan bir yolunu bulup depodaki zırıltıyı yok edeceğim.Çift taraflı bant falan diye duydum bir kontrol edeceğim.

* Sinyallerin sürekli yanmasını ,dönüş anahtarı çalıştırıldığında yanıp sönmesini istiyorum.Amerikan arabaları gibi... Acaba sinyalleri park'a mı bağlamam lazım.Elektrikten daha iyi anlayan birileri cevap verebilir belki.

*Ön cam .Kocaman olanlarının fiyatı makul ama bence hoş gözükmüyor.Daha şirin ufak birşeyler bulacağım.Ucuz tabiki.

Görüşmek üzere...
arkadasım depo zırıltısı derken kapaktan gelen sesten bahsediyorsan oraya bir bet siseden ufak bir parca kes ve koy hemen kesiliyor uzun sureli ben ilk aldıgımda yaptım ondan sonra kesildi ses suanda baska seste gelmiyor eger kafa tarafından geliyorsa kafadaki kapakları tutan alyan vidayi degistir araya bir pul at oda kesiliyor
 
Katılım
8 Nis 2008
Mesajlar
5
arkadaşlar aranıza yeni katıldım. 750km de 2005 ten buyana garajda kullanılmadan yatmış sıfır ayarında bir mct aldım. motor traktör gibi 2. vitesle bile çok rahat kalkış yapılabiliyor bende arka dişli modifiyesi yapmaya karar verdim hem yakıt tasarrufu hemde vibrasyonun azalacağını düşünüyorum. orjinal dişli 34 forumda okudum konu ile ilgili arkadaşlardan yardım bekliyorum dişliyi nasıl temin edebilirim. elinde olan arkadaşlardan havale-kargo şeklinde alabilirim. lütfen [email protected] adresinden bana ulaşınız.
teşekkür ederim.
 
Katılım
28 Şub 2008
Mesajlar
11
kaya018 bu deri kaplama işini nasıl yaptın? bu konuda acilen yardıma ihtiyacım var depom çizik dolu ve bir yerinde ezik var .. eziği yaptırmanın oldukça maliyetli olduğunu söylüyorlar boyasıyla vs. büyük bir mebla tutacak sanırım .. bende yaptırmak yerine çelik macunuyla doldurtup bu şekilde deri kaplamayı düşünüyorum bi yardım eli uzatın:pale:
 
Katılım
18 Nis 2008
Mesajlar
32
ehe ben eski cheronimo kadar iyi bakamadım ama tamire verirken böyle içimden bişeyler kopup gitti dedim şimdi tam oldum bi gelsin özür dilicem gönlünü alıcam macitimin :)


SORU: ben noter satışını ruhsat değişimine götürmedim ilk bir ayda ve cezayı yedim şimdi zaman geçtikçe faiz ya da daha ağır cezalar alır mıyım bilen varmıdır acep?

yok almassın 83 ytl yanımıyorsam ama ceza kadardı zaten ruhsat masrafların.

Teşekkürler Leo ...
Buhafta içerisinde halledeyim o işide aradan çıksın...:) Tırtılla dolaşmaya devam...
Ne kadar zamanını aldı onuda bizimle paylaşırsan sevinirim.Malum işten izin alıpta gideceğim.

her şehirde farklı işliyo süre 2 sene önce ankarada yaptırmıştım 3 saatte ruhsatı teslim aldım.şimdi eskişehirdeyim 1 saatte işleri hallettim ama ruhsatı 3 gün sonra veriyorlar.
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
345
Castrol un motosiklet için üretilmiş Power1 'ini kullanabilirsin. 10 * 40 yağ. ben onu kullanıyorum Bir sorun görmedim. Ama yazın sıcak iklimdeysen biraz daha kalın öneriyorlar.
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Castrol un motosiklet için üretilmiş Power1 'ini kullanabilirsin. 10 * 40 yağ. ben onu kullanıyorum Bir sorun görmedim. Ama yazın sıcak iklimdeysen biraz daha kalın öneriyorlar.

yazın 15w 40 kullanılabilir. Bu arada bulduğum xt ye baktım. hoşuma gitmedi. bakınmaya devam yani.
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
345
hayırlısı olsun Arbetus ... Bende sezon sonu araştırmaya başlayacağım.650 enduro kulağa çok güzel geliyor. Tarzımda aslında başlamadan oydu ama şartlar malum:) Bu da güzel...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
selam arkadaşlar castrol 10w40 magnatec (yarı sentetik) yağını öneririm ben :cat: gerçektende çok kaliteli bir yağ...
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
selam arkadaşlar castrol 10w40 magnatec (yarı sentetik) yağını öneririm ben :cat: gerçektende çok kaliteli bir yağ...

Magnatec otomobil yağı. Motosiklet için üretilmiş bir yağ değil. Motosiklet otomobillerin aksine yüksek devirlerde ve daha sıcak çalışmakta. Bu sebepten bu yağ tamperformans vermeyebilir.
 
Katılım
28 May 2008
Mesajlar
13
slm mct kullanıcıları

herkese slm

kazasız sürüşler dileği ile

bende bugün mct 250 aldım yazdıklarınızı okuyorum eğer yardıma ihtiyaç duyarsam desteğinizi bekliyorum

esk.mesut
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
99
herkese slm

kazasız sürüşler dileği ile

bende bugün mct 250 aldım yazdıklarınızı okuyorum eğer yardıma ihtiyaç duyarsam desteğinizi bekliyorum

esk.mesut


hoşgeldin hayırlı olsun fotoğraflarını felan yollarsan görmüşte oluruz güzel bir başlık herkes bildiği en varsa söylüyo ama ilk sayfaları satır satır oku derim birçok önemli ve genel sorun orda yazılı Kazasız sürüşler dilerim macitle.
 
Katılım
3 May 2008
Mesajlar
18
Teşekkür ederim arkadaşlar, şimdi castrol 1 4t 15w 40 yağda hem fikirmiyiz?Yani yağda yakıtta kullandığımız marka ve modellerin motorlarımız için en iyisi olması gerektiğini düşünüyorum.Bindiğimiz dalı kesmeyelim.KİLCİM arkadaş hayırlı olsun ve hoşgeldin.
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
345
Ruhsat devir işlerinide Üsküdar Trafikten hallettim.
Öncelikle ek-1 denilen bir belge var onu dodurmak gerekiyor.Canım memlekette mecburen daktilo ya da bilgisayardan doldurmak gerekiyor:S (Dışarıdaki kırtasiyeden)
Ona dosya bedeli 2.5 ytl + Dışarıda kırtasiyede print çıktısınada 10 Ytl veriyorsun.Zorunlu trafik sigortası mutlaka yenilenmesi gerektiğinden bir 30 ytl de ona ,bunların dışında Ruhsat bedeli olması gerekir içerisinde ne var bilmiyorum ama 28 ytl sanırım o olması gerekir.3 iş günü sonrasına ruhsatı alabilir mişim.
Toplamda 70 milyon civarına halledildi. Aracıya gerek yok çok kolay halledilebiliyor.Ben sabah gittim 1 saatte hallettim.
Bilgilerinize.

***Ruhsatı üzerime aldıktan sonra da birde ıslatma parası var:) O koyuyor:)))
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst