- Katılım
- 25 May 2006
- Mesajlar
- 950
Teşekkür ederim. Umarım bütün dostluklar kalıci olur.chopper250' Alıntı:anladığım kadarıyla bu mondial topiği yeni dostluklarıda başlatıyor. al işte mondialin bir faydası daha:rendeer:
çantasız pek hoş durmaz herhalde birde deri yakışıyor ama pek güvenilir değil gibi.sevgiler.
Çantaya gelince söktüğüme pişman oldum, gerçi iyi bir temizlik yaptım ama: yarın nöbet çıkışı ilk işim çantaları takmak olacak.