Mondial 250 Mct Almalımıyım?

Katılım
4 Ocak 2009
Mesajlar
523
Merhabalar temiz mondial 250mct buldum 3bin kmde ne önerirsiniz bundan önce 125cc kullanmıştım, bakımlarını kendim yapmaktayım debriyaj ömrü normal kullanılırsa nedir ne gibi sorunlar çıkarır bana bütün açıklamalarınızı detaylı bekliyorum. çok teşekkür ederim
 
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
641
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kaç para istiyor hocam.
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
786
almamalısın dostum :)

çok fazla şikayet duyduğum bir makine yani :D

ama bakımlarını kendin yapabiliyorsanız elinizden ufak tefek de olsa iş geliyor demektir. sanırım buda sorunları baş ağrıtıcı yapmaktan kurtarır. ama sağlam makine almak gibisi yoktur.
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
km den eminsen alabilirsin..
sorun çıkarırmı?? belki...
ama elinden iş geliyorsa sorun olmaz....

ben 10-15 bin kullandım.uzun yolda yaptım..far ampulünü zor patlattım...
 
Katılım
4 Ocak 2009
Mesajlar
523
2500 lira fiyatı, para olsa bu makinayı almayı düşünmezdim heralde :) , evet km'den eminim en çok beni korkutan sorunu yolda bırakması malum cüsseli bi motor napılır bilemiyorum
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Her ne alirsan al, 2500 liraya v silindirli bir makina al. Pisman olmayacagin tek tercih olur.
 
Katılım
1 Mar 2010
Mesajlar
1,251
bakımları aksatmadan yaparsan bir sorun olacağını sanmam.. ben 7000 km kullandım mct yi.. bir kere yolda kalmadım.. her hafta yağ kontrolü, buji kontrolü vb şeyleri asla ihmal etmezdim..böyle şeyler elimden gelir sorun olmaz diyorsan al kullan keyfine bak derim :cat:
çünkü servistekilerin birşey bildikleri yok..

debriyaj balatası da acemi kullanıcı değilsen (vitesli makine kullandıysan ) kolay biteceğini sanmam..

fiyat olarakta; eğer motorun üzerinde extra birşey yoksa (koruma demiri, extra 3'lü çanta vb ) fiyat yüksek..


gene de kafana takılan birşey olursa özelden yazabilirsin.. elimden geldiğince cevaplarım..
saygılar..
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ocak 2009
Mesajlar
523
tesekkurler vitesli motorda acemi degılım fakat hadi yagı kontrol ettik buji kontrolu nasıl oluyor? söküp neyine bakıyosun?
 
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
1,703
Hocam Forumları iyi araştır bu makina hakkında aşırı yakıt tüketiminden bahsediliyor öyleki şahin kadar 5.5 le 7 arası yakıyormuş yok öyle bir lşey diyen varsa hemen 2 dk araştırım buraya dolu link sıralarım daha öncede alayıım diye soranalr oldu hiç kimse önermedi
+ birde Değriyaj halatının sürekli koptuğunu okumştum bir yerde onu alacağına sıfır başka bir şeyler bak 250cc şart değil 150 de olur
Misal al sana sıfırı 2900 tl hemde zongshen malı https://www.arora.com.tr/?/motorsiklet/ar-150-50-chooper sadece misal veriyorum yakıtıda 3 litre
 
Katılım
3 Ağu 2009
Mesajlar
1,554
11 bin kilometredir kullanıyorum, 4-4,5 litre arası yakıyor. 5 litreden fazla yakanların motorunda ciddi bir sıkıntı vardır. Debriyaj balatası da şimdiye kadar bir kere değişti. 2500 liraya regal raptör daha iyi bir seçim olabilir bence de ama. Ortalama 1500e gidiyor; daha iki gün önce çelik jantlı, tel jantları çelikle değiştirmeye kalksan 600-700 masrafı var, tertemiz 2300 km'deki mct'yi arkadaş 2000 tlye aldı. Ben memnunum açıkçası ama ikinci eline 2500 verilmez kesinlikle, ne durumda olursa olsun. Çelik jantla da titreşimin en az 4te 3ü ortadan kalkıyor.
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
o paraya regal raptor bulunabilir diye düşünüyorum..bulunursa çok süper olur...
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
üstad regalin tipini beğenmeyen ilk seni duydum...tip olarak ilk sıralarda yer alır sınıfı içinde...
 
Katılım
17 Ocak 2009
Mesajlar
210
sehır ıcı kullanacaksan gercekten 6-7lt\100 yakıyor ama sehır dısında 3.5-4 lt\100km...ben her 1000 de tam sentetık yag ıle yagını degısıtıryorum sıfır aldım su an 3600km de 1 defa 450km 2 defa 220km yol yaptım ınanılmaz rahat yolda falan kalmayı aklına getırme ama sehır ıcınde memnun degılım celık jant falan yaptım bana yetıyor oldokca memnunum dogrusu
 
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
1,703
5 litremi?????? 7 litremiii???????? :S naptınız yahu 600f mi alıyoz :D
Hocam bak üstümdeki yoruma bizzat Kullanan şahısdan dut 6 7 litreyiii
Ki şöyle bir şey var Aramızda kaç kişi sürekli her gün şehirler arası motor kullanıyorki yılda 1 2 defa ancak kullanıyoruz
Mondialin Motorları iyi olmasına iyi deeeee desi de var çok aşırı fazla yakıt tüketimi var mc -x ve mr ler var 162 cc 4 litre yakıyor yahuuuu
 
Katılım
1 Mar 2010
Mesajlar
1,251
bende şehir içi kullandım ama hiç 6-7 lt yi görmedim ??
o motorun hava ayarı kaçmış belliki..
en fazla yaktığım 4.2 lt, en az yaktığımda 3.5 lt idi..

yukarıda da bahsettiğim gibi bakımlarını ihmal etmediğin sürece kalite-fiyat olarak bence normal seviyede bir motor mct..

ama tekrardan söyliyim 2.500 tl verilmez..
ederi max. 1750 tl.. o da temiz kullanılmışsa..


Hocam bak üstümdeki yoruma bizzat Kullanan şahısdan dut 6 7 litreyiii

o arkadaşın motorunda sıkıntı olduğu kesin.. :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst