Mondial Mondial 180 Z-One Kullanıcıları/Bilgi Paylaşım Başlığı

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
360-mondial-touring-180-z-one-s-4_83007900.png

360-mondial-touring-180-z-one-s-10_3715100.png

360-mondial-touring-180-z-one-s-15_59983900.png

360-mondial-touring-180-z-one-s-23_69019300.png



Teknik Özellikler
1. Motor : Tek Silindir, Dört Zamanlı
2. Silindir Hacmi (cm³) : 179
3. Silindir Çapı ve Strok (mm) : 63.50x56.40
4. Sıkıştırma Oranı : 8.9~9.3:1
5. Max. Tork : 13.5 Nm at 7000min-1
6. Max. Güç : 11.5kW at 8500min-1
7. Max. Hız (km/h) : 95
8. Rölanti : 1400 (1±10%) min-1
9. Şanzıman : Manuel / 5 vites
10. İlk Vites Oranı : 2.909
11. Son Vites Oranı : 0.955
12. Çalıştırma Metodu : Elden ve Ayaktan Marşlı
13. Soğutma Tipi : Hava Soğutma
14. Yağlama Tipi : Yağ Pompası
15. Ateşleme Tipi : CDI
16. Debriyaj Tipi : Islak Tip / Çoklu Plaka
17. Fren Tipi (Ön/Arka) : Disk / Kampana
18. Frenleme Metodu (Ön/Arka) : El ile / Ayak ile
19. Lastik (Ön/Arka) : 90/90-17 / 110/80-17
20. Yakıt Tankı Kapasitesi (L) : 18
21. Ağırlık (Kg) : 125±5
22. Max Yükleme Kapasitesi (Kg) : 150
23. Boyutlar U-G-Y (mm) : 2040x755x1045
24. Dingil Mesafesi (mm) : 1330



Fiyat:4.689 Tl
 
Katılım
21 Nis 2014
Mesajlar
68
Arkadaslar motoru bugun almis bulunuyorum. Gittigim yerde yesili yoktu beyazini aldim cumaya kadar gelecekmis siparis verildi. Umarim pisman olmayiz.
 
Katılım
22 Haz 2012
Mesajlar
124
Hayırlı olsun inşallah beklediğimizden daha iyi çıkar bu arada bu enjeksiyonlu mu ?
 
Katılım
2 Mar 2014
Mesajlar
125
bir mondial kullanıcısı olarak söylüyorum, asla değmez.

bak sana bi kıyas yapayım

illaki tutturamadığım kısımlar olabilir sert çıkmayın ama bu yaz bende almayı düşündüğüm için çok araştırdım, öyle böyle değil yani epey araştırdım, topladığım birçok uç bilginin ortalamasıyla ulaştığım sonuç:

mondial 180z: max hız 130(yapmaz ama hadi olur ya), yakıt 3lt/km, muayyer ömür 50bin km,4700tl
apache 150rtr: max hız 125, yakıt 2,3lt/km, muayyer ömür 70bin km, 5200tl
ybr 125: max hız 110, yakıt 2.4lt/km, muayyer ömür 100bin km, 4750tl
cbf 150: max hız 115, yakıt 2.2lt/km, muayyer ömür 80bin km, 5400tl
bajaj discover: max hız 115, 1.9lt/km, muayyer ömür 80bin km, 3850tl
bajaj boxer: max hız 115, 2.0lt/km, muayyer ömür 100bin km, 3000tl

bence 180z alacak birisi apacheyi tercih edebilir, ben şahsen boxer'a daha yakınım çünkü klasik tip motorları yadırgamıyorum, tipi çok önemli değil yani

şunuda ekleyeyim, yakacağın benzinle apachenin farkını yaklaşık 15bin kmde çıkarırsın, yani 15bin km'den snra yaptığın her yol sana kar olarak geri döner, toplam olarak 50bin km yol yaparsan en azından 2bin tl yakıt karın olur apache'de, boxer alsan ihya olursun şöyle söyleyeyim, 60bin km'deki yakıt farkıyla boxer sana bedavaya gelir

biri kmde 10krs diğeri 15krs yaksa;

km'de 5 krs= bin km'de 50tl= 60binde 3000tl yapar

not: (benzin kuru 5tl'den hesaplanmıştır)
 
Katılım
21 Nis 2014
Mesajlar
68
Tozlu kardesim sana sunu soyleyim bu motorlarin hepsi birbiriyle hemen hemen ayni. Tvs apache icin 30.000 de cope at diyenlerde var cbf 150 icin kusur bulanlarda var. Kucuk cc motorlarin %90 I cin mali, honda cbf 150 2012 den beri cinde uretiliyor biliyor musun ? Ahim sahim farklar yok aralarinda milletin tadini kacirma kafa karistirma :)
 
Katılım
8 Ağu 2013
Mesajlar
50
hala şu çinde üretilme işini anlamayan insanlar mevcut senin gibi.çine karşı değilim ,kullandığım telefon da kökten çin malı son derece memnunum ama mondialle diğer 4 motoru lütfen aynı keseye koyma...[/QUOTE

ya ben anlatamıyorum ya insanlar anlamıyor yeni gelen modellerin ne gibi mondialla alakası vardır çok merak ediyorum!!!!!!! zonghsen yapımı motorlar sadece üstünde mondial yazıyor. aynı motorun üstüne piaggio,ducati de yazıyor şimdi bu firmalarda mı kötü bu motorlar zongshen firmasında üretiliyor paran varsa ver siparişi ithal et üstüne kendi adını yazdır istersen mondial diyip durmayın ayrıca cbf den de ybr den de kat kat kaliteli ve güçlü motorlar kullanmadan etmeden görmeden yorum yapmak sadece cahilliktir...
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Şu forumda yazanlar acaba göndermeden önce yazdıklarını son bir kez okuyorlar mı merak ediyorum.
 
Katılım
2 Ara 2010
Mesajlar
325
hayır yani adamlar 250 cc yapıyorlar hemde cift silindir 155 km yi ıkına sıkına görüyorlar sen bunun ile o hıza vardığını söylüyorsun memleket kayseri demişsin varmı kayseride öyle dik yokuş aşağı yol ??? yada turbo mu taktın ?? erciyes dağından aşagı atsan o hızı bulmaz hahahaha :))) ama sen burada video ile foto ile destekle bende bu sözlerimi geri alacağımm
 
Katılım
21 Nis 2014
Mesajlar
68
Bende motorun 150 e cikacagini sanmiyorum. Ama kalite olarak gercekten cok kaliteli olmus 180 z one. Digerleriyle kafa kafaya gider diye dusunuyorum. Neyse piyasada cogaldikca motorun ne kadar kaliteli oldugunu goruruz zaten. Umarim su motora degmez diyenleri kizartir :)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
Mondial 180 z-one
Max tork 13.5 nm
Max güç 11.5 kw
180 CC
Suzuki inazuma
Max tork 22 nm
Max güç 18 kw (24 hp)
250cc
Mondial z Son hız 155 km ama verileri 95 km.
Bu mantıkla inazuma Son hız verisi 135 km/h ama en az 180 falan yapması lazımken rampa aşa en fazla 150 yapıyor. Bu işte bi gariplik var. Biri fazla sallıyor :pl:
 
Katılım
21 Nis 2014
Mesajlar
68
aynen biraz fazla salladı sanırım arkadaş :):)
Mondial 180 z-one
Max tork 13.5 nm
Max güç 11.5 kw
180 CC
Suzuki inazuma
Max tork 22 nm
Max güç 18 kw (24 hp)
250cc
Mondial z Son hız 155 km ama verileri 95 km.
Bu mantıkla inazuma Son hız verisi 135 km/h ama en az 180 falan yapması lazımken rampa aşa en fazla 150 yapıyor. Bu işte bi gariplik var. Biri fazla sallıyor :pl:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst