- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaslar mondıal 151 scooterım var aldıgımda bujıyı falan yenılemıstım karburutorude sokup ufak bı temızlık yaptım ama 28 krs yakıyor arabayla aynı nerdeyse bıraz sıbob ayarından suphelenıyorum fırsat buldugumda acıp ayarlıycam buyuk ıhtımal gevsek gıbı cunku cok kolay calısıyor nerdeyse yarım marşta calısıyor baska aklına bısey gelen varsa yada aynı motordan olupta benımkı su kadar yakıyo dıyen varsa kıyaslama yapabılırım