Mondial MONDIAL 151 RS-RSI Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Hangi mondial'e (veya ikiz kardeşine) sahipsiniz?

  • 151 RS

    Oy: 445 61.0%
  • 151 RSİ

    Oy: 57 7.8%
  • ASYA 150T

    Oy: 58 8.0%
  • SUKIDA

    Oy: 10 1.4%
  • WUXY

    Oy: 12 1.6%
  • DİĞER

    Oy: 147 20.2%

  • Kullanılan toplam oy
    729
Katılım
11 Ocak 2005
Mesajlar
107
Bende bugün bi bayiyle görüştüm arkadaşlar. bu hafta sevkiyat başlıcakmış sanırım. Fiyatını sordum şuan tam bilmiyoruz ama 1.700 tl küsür falan heralde dediler.biraz Şaşırdım açıkçası ilandaki fiyat 1.530 tl deilmiydi :thumright:
Bende as150t almaya niyetlenmiştimki bu motor çıktı karşıma sanırım bende bi tane alıcam bu aletten... :cat:
 
Katılım
8 Eyl 2005
Mesajlar
788
Herkes bişey sallamış gördüğüm kadarıyla.Bu Rs151 in çok farklı bir hikayesi var.Ben geleceği günden beri biliyordum ama resimlerini görmemiştim.Bu motor iki hafta evvel Nazilli'de, Uğur'un showroomundaydı.Burdaki tek hedef 150 T arkadaşlar.Zat ile aralarında dağlar kadar fark var özellikle de motor bloğunda.Uzun yolda Zat kadar konforlu değil,tam bir şehir içi kısa mesafe motoru bu.Zat ile karşılaştırabilir arkadaşlar doğal olarak fiyat farkından dolayı.Segmentleri farklı bir kere.Oturma pozisyonlarından tutunda boyutlarına kadar farklı.
 
Katılım
27 Mar 2005
Mesajlar
630
Potenza,
Herkes bişey sallamış gördüğüm kadarıyla.Bu Rs151 in çok farklı bir hikayesi var.Ben geleceği günden beri biliyordum ama resimlerini görmemiştim.Bu motor iki hafta evvel Nazilli'de, Uğur'un showroomundaydı.Burdaki tek hedef 150 T arkadaşlar.Zat ile aralarında dağlar kadar fark var özellikle de motor bloğunda.Uzun yolda Zat kadar konforlu değil,tam bir şehir içi kısa mesafe motoru bu.Zat ile karşılaştırabilir arkadaşlar doğal olarak fiyat farkından dolayı.Segmentleri farklı bir kere.Oturma pozisyonlarından tutunda boyutlarına kadar farklı.
arkadaş,burda kimse 150 ZAT la bu motoru kıyaslamadı ki.ZAT maksi scooter sınıfı; bu ise tam bi scooter.Ayrıca bu motorların nasıl bişey olduğunu hemen hemen herkes öğrendi.belki aynı motorun üzerine yazılı on marka sayabilirim:
Asya 150T
jonway
kinroad
harput
vuxxy
yellow rock
jetstar
cheeta
ve şimdi de Mondial.
İnan tüm bu saydıklarımı gördüm.Motor serisi hepsinde QM157 tipi bir çin yapımı.Bu motoru diğerlerinden ayıran tek özellik arka disk freni ve fiyatı...Gerisi zaten malum.Şunu unutma ki rekabet hep biz tüketicilerin işine yaramıştır.
Ayrıca alınma ama ZATın da bir uzun yol motoru olduğuna beni kimse inandıramaz.
 
Katılım
5 Kas 2005
Mesajlar
19
arkadaşlar bugun bir mondial bayisine gittim bana 1hafta içinde gelecegini söyledi fakatttt katalok verdiginde baktım ki 7,5bg yazıyor onu soracam 150cc ve 7,5 olamazzzzz dimi????
:thumleft: :thumleft:
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
arkadaşlar olayı aydınlatıyorum u gün apv 41 cengiz abim aydın a gitmiş ve orda 151 rs ye binmiş bayi denemesi için izin vermiş sıfır motor u ve aydında otoyolda daha rodajdaki motorla 95 e çıkmış daha çıkarmış fakat yol bitmiş artık gerisini siz düşünün ve makina süper diyor kendisi ve izmir ede ayın 14 ünde geliyor duyurulur :rendeer:
 
Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
123
:queen: bende bundan isteriiim. :flower: sudan ucuz motor.ama yolda giderken ikiye ayrılmasa :mrgreen:
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
135 diyen var ruhsata 150 diyen var daha üstü sakın yaptırma :rendeer:
 
Katılım
27 Mar 2005
Mesajlar
630
Jetix,
Ya dostlar Bu 151 RS 7,5 bg imiş su linke bi bakın.......
dostum haklısın ama ben bunların çin sitelerinde çok dolaştım.Bu QM157 tipi motorlar için öyle farklı beygir gücü var ki.Sanırım çinliler bile bunların gücünü tam olarak bilmiyor.Benim de kafama en çok takılan nokta bu inan.Çünkü biraz kiloluyum.Artık alıp ta bakiceez bakalım ama 7,5 beygirden fazla hatta en az 10 beygir olacağını ve 110 kmh yapabileceğini tahmin ediyorum.Fazlası vardır azı yoktur...sonra RS demiş eğer aldatmaca değilse bi farkı vardır belki bilemiyorum...
 
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
651
arkadaşlar zatlar 150cc 110 a çıkıyor bunun zat kadar kilosuda yok dağa iyi gider diye düşünüyorum :cat:
 
Katılım
8 Eyl 2005
Mesajlar
788
Valla ben alınmıyorum,çünkü çok uzak olmasa da bayaa bir yola gidebiliyorum bu motorla.(250 km gidiş ve dönüş).Zaten gün geçtikçe daha da açıldı motor.Ama tabi bir piaggio yada burgman, gibi olamaz.Fiyatı da ona göre zaten...
Bekleyip görmek lazım,1-2 aya kadar yeni modeller gelecek diğer firmalardan.. :)
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
345
Aracın gücü bir ara olduğundan farklı söylenmişti...Ben biraz bilgi vereyim dedim Kolay gelsin....

Hp-ps-kw hakkında....

Bütün bu kısaltmalar aslında aynı şeyi temsil ediyor, yani beygir gücünü. HP, İngilizce'deki Horse Power'ın kısaltması (BHP de kullanılıyor), PS, Almanca'daki Pferde Starke'nin kısaltması ve BG de Türkçe'deki Beygir Gücü'nün kısaltması. Türkçe bir metinde BG olarak gösterilmemesi okura metni hazırlayanların Türkçe bilmediğini ya da bazı terimlerin Türkçesini aramaya üşendiğini gösterir. Beygir gücü Avrupa ülkelerinde daha DIN (Alman Standardı) normuna göre veriliyor. İngiliz BHP ile Alman DIN normuna göre PS (beygir gücü) arasında "1bhp = 1,013872 hp DIN" olarak belirtebileceğimiz bir farklılık bulunuyor. Amerika'da ise SAE normu kullanılıyor. SAE normu motor dinamo, hava filtresi vb. olmadan doğrudan dinamoya bağlandığında elde edilen güçtür. DIN normuna göre ölçülmüş beygir gücü daha düşük çıkar. Örneğin yaklaşık 100 beygir/SAE olarak belirtilen aracın gücü 90 beygir/DIN civarındadır. Türkiye'de bir ara bazı şirketler motor güçlerini SAE olarak belirtiyordu. Bunun tüketiciyi yanıltıcı bir davranış olduğunu düşünüyoruz. Tüketicinin farklı marka araçları karşılaştırabilmesi için verilen değerlerin aynı standarda göre olması gerekir. Beygir gücüyle ilgili standartların ülkeden ülkeye farklılık göstermesi nedeniyle metrik sistemin kullanılması yaygınlaşmaya başladı ve AB ülkelerinde artık otomobillerin güçleri Watt cinsinden veriliyor. Avrupa'da 1 metrik beygir gücü = 735.499 Watt olarak kabul ediliyor. ABD ve İngiltere'deki 1 beygir gücü ise 746.6999 Watt olarak kabul ediliyor. Buna göre Avrupa'da 100 kW olarak belirtilen bir aracın gücü 136 BG'ye karşılık geliyor.
 
Katılım
8 Kas 2005
Mesajlar
40
Öncelikle herkeze merhaba bu yazıya göre bu motorun gücü ne olur???
 
Katılım
27 Mar 2005
Mesajlar
630
Tahminimi daha önce yazmıştım.Bir çok çin sitesinde dolaştım ve farklı veriler elde ettim.Kimisi player 77 arkadaşın dediği gibi hp , ps cinsinden kimileri de alman DIN standardı olan kW cinsinden verilmiş ancak tutarsız veriler var .5,5 kw tan tutun da 9,5 kw a kadar ,ayrıca 6,5 hp ten tutun da 11,5 hp e kadar değişken verilerle karşılaştım. herşeye rağmen benim tahminim temiz 10 hp = 7,5 kw dır.
150 cc 4st bir motorun daha az olması beklenemez.Eğer öyleyse kısıtlama vardır.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
4 Kas 2005
Mesajlar
158
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Önümüzdeki sene CNR da yapılacak fuara kadar karar vermek için vakit var bence , en azından benim için böyle....Daha 5 ay var o zmana kadar bu motorların ne olup olmadıgı iyice anlaşılır...Hem de havalar ısınır alırız bineriz canavar gibi...
 
Katılım
30 Eki 2005
Mesajlar
24
1850ytl ye 150t alan arkadaşlara geçmiş olsun. 2007 de 500ytl ye 250cc scooter çıkarırlarsa hiç şaşırmam
 
Katılım
15 Tem 2005
Mesajlar
81
bu iş NASRETTİN HOCA nın işine döndü.. :queen: benim iki eşşeğim var diyomuş kasabada, eşşeğine bigün ters bigün düz binermiş.. demişlerki hoca; hangisini daha çok beğeniyosun.. ??
Hoca cevabı patlatmış hemen... onlar beni beğeniyo asıl... :queen:
HAYYY SİZİ EŞŞEKLER KOVALASIN!!!!(ithalatçılara) evirip cevirip aynı motoru satıyosunuz millete ... bide ''YENİ'' yazmışlar ....ayıptır be.. :jocolor:
 
Katılım
30 Tem 2005
Mesajlar
359
benim as150t var hiçte pişman değilim nedeni ise yaklaşık 4-5 oldu motoru alalı 300 ytl fazla ödemiş olsamda motorun verdiği zevke değer eger şu anda bu motoru almış olsaydım ancak yaza binerdim işin yoksa 1 sene bekle yaz gelsin asıl zat alanlara geçmiş olsun asya yakında zat'ın tıpatıp benzeri olan bi motoru getirecek fiyatı 2,000-2,200 civarı olabilir. :king:
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
32
abi bende de wuxi scozy var.benim motorun aynısı bu rs dedikleri de,burda var gördüm yani....zaten ben de mondial bayisinden almıştım.şimdi aynısına mondial yazıp getiriyolar.bence beygir gücüne takılı kalmayın.herşeyiyle aynı..sonunda RS yazınca 300 yapıcak zannetmeyin..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst