toz pek yok numan açık hava filtresini deniyebilirim ama ses dışında ne gibi bir faydası oluyor?? bide benm motorda yağmurlu havalarda ısınana kadar gazı 2-3 sn geç yeme olayı oluyor başına böle bişey gelen var mı??
Sesi hissedilir seviyede yukseltiyor, motorun egsozundan cikan sesi zar zor duyuyorsun gercekten :mrgreen:. Motoru dusuk devirlerde kullanirsan pek faydasini göremiyorsun ancak ayniden gaza yuklenince o verdigi ses insani resmen eritiyor ya

+ gazi salincada filtre guruluyor

. Benzin sarfiyatinda hic bir denisiklik yok bunuda ekleyim! Yagmurlu havalarda filtrenin ustune bir plastik koruma gibi birsey alip takman lazim.
Filtreyide takmasi cok kolay. Ben orjinal filtrenin borusunu kullandim. Filtrenin 2 tane kaynak noktasi var. ilk kaynak siyah kutuyun oraya kadar gidiyor ordan sonra daha denis bir boru kaynak edilmis. Ben o kalin kismi kestim filtresi sanziman kapaginin ustune dogru monta ettim

sallanmasin diyede ince tel ile saseye bagladim, nasil ama

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:34 ----------
Alla alla bu durum oldugunda topu topu 3-4 bindeydi motor..kayıştan ziyade karbüratöre bağlayabilirim bende
salı günü haymanada 151 RS yada muadili bir motor gördüm düşük devirde giden bir racing gibi tok ve güzel bir ses çıkarıyordu egsozu normal gözüküyordu, yakında olsa koşup soracaktım ne taktın die ama uzaktı bana:mrgreen: haftaya salı görürsem soracam ama xD
Motor sogukken biraz gec tepki vermesi normal.
1. Motor daha isinmadi ve isinasiyaca gec tepki verir.
2. Cok soguk havalarda surdun mu sanziman kapaginin ardinda variatör birde debriaj var. Debriaj arka kisimi oluyor, ve bunun icinde bir yay var. Bence soguk havada bu yay tam esnek degil zaman gectikce yumsayacak = tepki artar.
Bizim bu egsozlarin ici 3 kisima ayrilmis ve aralarinda susturucu geciyor. Motoru ustaya birakmisken 1. ve 2. kismi aldiri ver icinden ve ondan sonra bak sese motor tepkisine
