arkadas lar tamam ben hepini ze katılıyorum ama bana soraar sanız ben 6 senedi 150 hs kullanıyorum rs den tek farkı arka fren arka frennin kampana olmasının hem avantajı var hem dez avantajı dez avantajı fren baskısı cabuk bazuluyo ve maliyeti cok geliyo diger bi dez avantajı ise anı ferenlerde kıtlendıgı zaman teker
1,kayıs cok yıpranıyo
2,kavrama balatası cabuk yıpranıyor
3,kranka frezesınde bosluk oluyo
4,sekmanlar inceliyo
bu dedık lerime inanmaz sananız bilgiliye sorun yanı mantıken dusunur senız anlaarsınızz ben 6 senedir halen or jınal kayıs ve balatayı kullanıyorumm hepinize hayırlı yolculuk lar

:farao: