Mondial 151 RS aldım. Nasıl bilirsiniz

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
2
Slm arkadaşlar Mondial 151 Rs aldım. Çok hoşuma gitti. Bu motor hakkında fikri olan var mı veya nelere dikkat etmem gerekir. Tecrubelerinize dayanarak soruyorum. Motoru cumartesi gunu aldım. 15 ytl lik benzinle 160 km gittim. Bu normalmidir. Bi de bu ötv olayı ne zaman yururluge giriyor. Bana pazartesi veya salı gunu ruhsat ve plakayı verecekler. Bu ötv yi yansıtırlar mı arkadaşlar
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
2
Sağolasın forumda yeniyim araştırmadan yazdım. Bide dun bebek yokusundan cıkarken asfalt biraz ıslaktı . Arka tekerlek bi anda sekiz çizdi. Az kalsın kontrolu kaybediyordum. Islak zeminde bu problemi yaşarmıyım. Çok korktum.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst