- Konu Yazar
- #1
Slm arkadaşlar Mondial 151 Rs aldım. Çok hoşuma gitti. Bu motor hakkında fikri olan var mı veya nelere dikkat etmem gerekir. Tecrubelerinize dayanarak soruyorum. Motoru cumartesi gunu aldım. 15 ytl lik benzinle 160 km gittim. Bu normalmidir. Bi de bu ötv olayı ne zaman yururluge giriyor. Bana pazartesi veya salı gunu ruhsat ve plakayı verecekler. Bu ötv yi yansıtırlar mı arkadaşlar