Mondial 150zc mi yoksa asya AS 150 T 19A mı

hangi orta sınıf maxi scooter

  • asya as 150t 19a

    Oy: 2 22.2%
  • mondial 150zc

    Oy: 7 77.8%

  • Kullanılan toplam oy
    9
  • Anket kapatılmış .
Katılım
14 Eyl 2005
Mesajlar
49
asya as 150t 19a teknik veriler
ölçüler : 1980x675x1090 mm
dingil mesafesi : 1360 mm
net ağırlık : 125 kg
yakıt tankı : 7 lt
transmisyon : güç aktarma kayış
motor tipi : 1 silindir 4 zamanlı
motor hacmi : 149,6 cc
motor gücü : 9,5 hp / 7000 rpm
çalıştırma : elektrik marşlı, marş pedallı
yağlama : basınçlı ve sıçratmalı
lastikler : arka ve ön 4.00- 12
frenler : ön disk arka tambur
jantlar : hafif metal
ateşleme : C.D.I
ateşleme bujisi : CR7 HSA
akü : 12V / 6A
sigorta : 10A
farlar : 12V/25W/35W
dönüş sinyal lambaları : 12V/10W
korna : 12V/3A/105 dB
gösterge paneli : 12V/3W
yan lambalar : 12V/5W
fiyatı : 1850 YTL

mondial 150zc teknik veriler
Arkadaşım Maxi scooter dediğin Bumu?
Motor :Tek Silindir, 4 Zamanlı
Silindir Hacmi :149,6 cm³
Silindir Çapı ve Strok :57,4 x 57,8
Sıkıstırma Oranı :9,2:1
Maksimum Tork :9,2 NM / 5500 d/dak
Soğutma :Fan Soğutma
Çalıştırma :Elden Ve Ayaktan Marşlı
Ön fren :Disk
Arka fren :Disk
Yağlama Tipi :ağ Pompası
Ateşleme :Elektronik CDI
Ön Süspansiyon :Hidrolik Ön Maşa
Arka Süspansiyon :Hidrolik Amortisör
Yakıt Tankı Kapasitesi :5,8 L
Ön Lastik :130 / 60 – 13
Arka Lastik :130 / 60 – 13
Ağırlık :116 kg
Boyutlar U-G-Y mm :2065 x 665 x 1175
Şanzıman :Otomatik
fiyatı:2.100YTL
 
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
1,295
Estetik olarak bakarsak mondial daha çok hoşuma gidiyor
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
1,910
modial çünkü asya bana yeterince güven vermiyo. bide zc daha güzel...
 
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
1,295
Benim fikrim bu motorları almaktansa 2. el güzel motorlara yönelmek daha iyi
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
*************************************************
»»»»»» Bu Mesaj Moderator tarafindan taşınmıştır.»»»»»»
Foruma yazilacak konular ilgili bölümlere yazilmalidir. Yanlış bölüme açılan başliklar yöneticilerce ilgili bölüme taşınır... Tekrarı halinde SİLİNİR! Bu nedenle itiraz türü yazilarin da silinmesi, veya cevaplandirilmasi sorumlunun yetkisindedir.

icon2.gif
Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.

icon2.gif
Foruma üye olan herkes Forum Kurallarını kabul etmiş sayılır.

icon2.gif
Şikâyetler için...
[email protected]
************** Site Yöneticisi: BBRR **************
 
Katılım
23 Ara 2008
Mesajlar
4
bence tip bakımından da sağlamlık bakımından bide hız bakımından 2 ye katlar asya mondiali
bizim arkadaşda mondial kros var sürekli arıza çıkarıyo temizde kullandığı halde
 
Katılım
20 Eyl 2008
Mesajlar
136
150 ZC, tarafsız olamıyacağım çünkü bende 150 zc kullanıcısıyım :)
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
soruya bak canım kardeşim ikisinede bi yakından bak incele , ben 150 zc derim ya sen ne dersin ( tabi ikisi arasında )
cevap yazıp sazanlık yaptım ama konu 2006 da açılmış :mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
1,411
nasılsa ikiside aynı mal ama 150 zc yaygın servisi ve tarzı olarak büyük farkı var :cat:

harbi ya 2 sene olmuş soralı, ama olsun maksat millet bilgilensin :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
950
ya nasıl arayıp buluyorsunuz şu topikleri bi anlayamadım hadi buldunuz tarihe bakıpta yazmıyosunuz :mrgreen: adam 2006 da sormuş 2009 da cevaplıyoruz :mrgreen: bende soru sorayımda torunlarım cevaplasın :queen:
 
Katılım
19 Mar 2009
Mesajlar
75
ben mondial 150 zc almak istiyorum tamam ucuz çin malı vs ama kaç lira yakıyor bu motor bilen varmı
 
Katılım
7 May 2009
Mesajlar
242
şunu dim ki ikiside aynı özellikte...sadece tipler farklı..servis falan aynı..asyanın bu modelini de inceledim bunu da..aynı hepsi..

ben asya 150 19a derim ..

olsun 3 sene de geçse konu günceldir :)
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,329
9 HP'lik beygir gücüne;
Asya 150T ............. 7000 devirde
Mondi 150 ZC.......... 5500 devirde
Ulaşmaktadır. Bu demektirki Mondi ZC daha az devir ve daha az
yakıtla 9 beygirlik maximum güce ulaşmaktadır.

Motorun aşınma,yıpranma vb değerlendirmeleri ile birlikte 150 ZC
daha olumlu izlenim bırakmaktadır.
Sonuç olarak kategorisinde 150 ZC yaygın servis ağı ile birlikte
daha ağır basmaktadır.

Ayrıca kullanıcının kilo ve boy ölçüleride önemlidir.
Asya nın boyu ve yüksekliği ZC ye göre daha kısadır.
Her iki motor arasında tercih yapmak isteyen scooterlerin
en boy ve yükseklik değerlerini de hesaba katmalıdır.

Sonuç olarak benim görüşüm ... 150 ZC Mondialden yanadır.

YOLUNUZDA FARINIZDA AÇIK OLSUN!...
 
Katılım
5 Şub 2006
Mesajlar
73
9 HP'lik beygir gücüne;
Asya 150T ............. 7000 devirde
Mondi 150 ZC.......... 5500 devirde
Ulaşmaktadır. Bu demektirki Mondi ZC daha az devir ve daha az
yakıtla 9 beygirlik maximum güce ulaşmaktadır.

Motorun aşınma,yıpranma vb değerlendirmeleri ile birlikte 150 ZC
daha olumlu izlenim bırakmaktadır.
Sonuç olarak kategorisinde 150 ZC yaygın servis ağı ile birlikte
daha ağır basmaktadır.

Ayrıca kullanıcının kilo ve boy ölçüleride önemlidir.
Asya nın boyu ve yüksekliği ZC ye göre daha kısadır.
Her iki motor arasında tercih yapmak isteyen scooterlerin
en boy ve yükseklik değerlerini de hesaba katmalıdır.

Sonuç olarak benim görüşüm ... 150 ZC Mondialden yanadır.

YOLUNUZDA FARINIZDA AÇIK OLSUN!...

biri beygir gücü, diğeri tork. elbette farklı devir aralığında maksimumu verir. bu mantıkla scooter mı karşılaştırılır :queen::queen::queen:
 
Katılım
30 Ocak 2010
Mesajlar
1
Daha önceleri, asya 150 T19 A kullanmış ve hiç memnun kalmamıştım.Çok ses yapıyor fazla benzin yakıyor ve dengesiz bir scooterdi. hemen sattım çünkü Sıklıkla arıza yapmakta ve servisden çıkamamaktaydım. Bu benim için zaman ve para kaybıydı. Sonra mondial 150 zc modelinden aldım. Servis ve yedek parçası bol fiyatı uygundu. Asyanın heryerde servisi yok.Mondialin her yerde servisi var. Asya scoterlerini kesinlikle tavsiye etmem sakın almayın.mondial 150 zc ile 25.000 km yapanlar olmuştur. Şimdi piaggio kullanıyorum bu scooterden de memnunum.tekrar ediyorum asyadan ve t19A dan uzak durun derim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst