- Katılım
- 5 Haz 2007
- Mesajlar
- 55
Bu gün giriş katındaki komşu ile konuştum dedim motosiklet alacam demirlerinize bağlaya bilirmiyim die tabi neden olmasın dedi peki dedim buralarda hırsızlık olayı nasıl dedim vala dedi gece 1de başlar dedi sabahın ilk ışıklarına kadar sürer dedi daha 2ay önce karşı komsunuzun motorunu çaldılar dedi alarm+arka tekerden zincir+göbekten zincir vardı dedi yani pek tavsiyetmem dedi genelde çingene bunları yapan dedi adamın motorunu 2dk götürmüşler dedi daha keçen hafta benim gece marka eşortmanlarımı çaldılar dedi.Bende mecburen bu işe nokta koydum arkadaşlar.


