- Katılım
- 4 Ara 2006
- Mesajlar
- 11
dogru soyluyosun aslında ama bu egzoslar performans egzosuymus ya evde linki var gidince size atarim scooter modifiye yapanların resimlerinin oldugu bi sitede hep bizim tarz egzos kullanmislar fakat ben mondialin onu sadece goruntu olarak yansıttığını dusunuyorum.gecen gittim servise iste kaza yaptıktan sonra bakiim dedim motor ne alemde yapıyolarmı bu arada o egzos isini sorarım baktım bi tane zc ye rt nin egzosunu takmıslar.bu çift başlı olan onunda evde resmi var aksam onuda koyarım belki hosuna giden olur benim gayet hosuma gitti.çalıştırdı seside baya etkilemiş böle bağırtmak gibi diil tok dolgun bi ses hoş bi ses vermiş ondan çok hoşuma gitti.görüntüsüde çok güzel motora çok ayrı bi hava katıyo güzelleştiriyo ama senin dediğin doğru tabi performans olarak kötü etkileyebilir iyi araştırmak gerek.

