- Katılım
- 14 Eyl 2010
- Mesajlar
- 2,463
Ön amörtisör keçesinden kaynaklı yağ sızıntısı yaklaşık 100 mm kadar yağ eksilmesine sebep olur mu ki ?
Keçeyi hallederim o sorun olmaz,motor kısmına birşey olmasın da gerisi teferruat![]()
ön amortisördeki 100 ml yağ eksilmesini sen takip edemezsin diye düşündüm; yağ eksilmesi motor kısmında diye anladım doğru anlamışım değil mi?
bak eksilme varsa marş motorunun contasına da bak, oralardan da yağ kaçırabilir.
ön amortisör için de elin yatkınsa sök derim.