Mondial Mondial 150zc Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
647
motorun fiyatının 1.650 tl ye indiğide oluyor bazen


bira once önüme ters yönden çıkan bir elektrkli bisiklet yuzunden çok sert fren yapmak zorunda kaldım ön frenede asıldım motorun önü bir kaç defa zıpladı zaten parke taştı içim gitti motora acaba direksiyonda bi yer yamulmuşmudur.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:16 ----------

bu arada x9 daha kalıplı duruyor ben onu tercih ederdim x8 dense

Geçmiş olsun..
Yarın gündüz gözüyle bi bakarsın iiyice..Bende bi kaç kere çok çok kötü çukura girdim çıktım illa darbe alıyo birşey ama öyle kolay kolay yamulmamıştır tahminimce...
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
sinancd illa sıfır düşünmüyorsan görüşebiliriz kardeş...
bende motoru satmaya karar verdim...
222. sayfada resimleri var onlara bakıp görebilirsin...
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
umarım Berker abi ya

bu arada castrolun 10/40 ama dizel için yağı var :cherry:
motorda onu kullanmam bi soruna yol açarmı :silent:
 
Katılım
24 Kas 2010
Mesajlar
163
arkadaşlar 1 tane motor buldum 25 000 kmdr 2005 model x9 250 siyah alarmlı ve sırt dayama var 4000 tl ye sözleştik yarın motoru görmeye gideceğim umarım sorunsuzdurda alırım allah herkesin gönlüne göre versin sinancd arkadaşım dikkat et seni keklemeye çalışıyorlar sıfır motor alıyorsun muayanesinin 2013 yılına kadar olması lazım 2000 modelde olsa 0 km plaka ruhsat dahil temmuzda 1950 tlye aldım sana tavsiyem sitedeki arkadaşlardan ikinci el almandır satarken zarar etmezsin bu siteyi takip ederek merak ettiğin soruların cevabını geçmiş sayfalarda bulabilirisin
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
serkan kardeşim; o motoru orta halli bi bakıma sokarsan, ki en fazla 300-400 tl masrafın olur ve motorun 0 gibi olur, bence kaçırma. elimde olsa ben alırım onu.

ledli çanta işi bitti. lehim makinasının ucu kırılmış. lehimlerken biton uğraştırdı. neyse; şimdi güzel bi silikonladıktan sonra bulabilirsem sinyallere sarı reflektör alacağım. sonra da güzel bi silikonlama ve motora montesiyle işim bitecek. daha doğrusu çantayla işim bitecek. bugün yapabilecek birini bulursam frene basınca 4lüleri yakabilen röle sistemini motora bağlatacağım. böylece gece çevreyolunda beni göremeyip 10 cm yanımdan geçen tır kalmayacak(kendimi kandırıyorum)... yorumlarınızı bekliyorum. resimler;

fren ile parklar:

http://img829.imageshack.us/i/stopp.jpg/

parksız sinyal:

http://img12.imageshack.us/i/sinyalm.jpg/

fren+park+sinyal:

http://img818.imageshack.us/i/saadnerkenbyle.jpg/

hepsi:

http://img534.imageshack.us/i/hepsi.jpg/

vakit olursa aynalara da sinyal yapacağım. sonrasında led stoplara ve sinyallere geçerim. sevdim bu led işini.

çok uykum var. motoru servisten getirdikten sonra yarın sabaha kadar uyurum herhalde..
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
647
Dizel motorlarda yanma ısısı ve bazı şeyler farklı olduğu için onu koyma derim!
Orası izmir bugüne kadar hangi yağı kullanıyorsan ona devam et ya da bundan sonra bulursan REPSOL al onunla devam et..

Ama dizel motor için üretilmiş bir yağı koyma derim..
 

uct

Katılım
24 Tem 2010
Mesajlar
12
herkeze slmlar arkadaslar , bende aranıza katılalı 5 ay oldu ve forumu bi nevze takip ettim öncelikle en son kaç yapar bas bakim hacı nası gidio zihniyetinde biri değilm , şehir içi trafiğine ayak uydurabiliyorum az yakıt gideri pratikliği ile beni fazlasıyla memnun etti makinayı zorlamıyorum düz yolda 65 km üstüne çıkmıyorum ve gaza abanarak kalkmıyorum simdiye kadar 7000km yol aldık beraber ve bana ciddi bi sorun çıkarmadı , yağını ben değiştirdm castrol 4t 20 40 ve differansiyel yağınada castrol 90 koydum , yaza doğru lastiklerini tutuş kalitesi yüksek 2 lastikle , buıjisini uzun ömürlü kaliteli bujiyle , yağlarını , kayışını kaliteli kayışla ,debriyaj balatasınada kalitesi yüksek alternatif bulabilirsem onla belki xeonon takmayı düşünüorm ama aküyüde değiştirmek gerekir onu takınca o yüzden ikinci planda henüz ve sinyal stop lambaları yerine led kümesi takmayı planlıyorm , motorumdan memnunum bazı aksaklıklar cıkardı simdiye kadar ama yinede ciddi büyük problemleri asla olmadı herkeze selamlar bursadan ...
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
castrolun scooterlar için özel ürettiği power1 scooter 10w40 yağı var. 20 tl ve altın sarısı kutuda. tam sentetikmiş. bizim motorlar su sogutmalı değil, motor yarım saat açık kalınca Allah bilir kaç dereceye çıkıyordur. bu yüzden tam sentetik motor yağı kullanmak zorundayız.

motorun kayışını kaç binde bi değişmek gerekiyor? bando ve ya mutsobishiden başka ne tavsiye edersiniz?

led çantayı motorun elektrik tesisatına bağladıkön iki kucuk park lambasını da 5li ledlerle değiştirdim. çok net ışık veriyor. ama o kısma lambanın geçmesi için sağından solundan keski ile kırpmam gerekti. onları değişmekle aküden 7-8 watt tasarruf ettim. led stop işini de halledersem (ki 5 ile 26 w arası tasarruf demek) direk 55w philips extreme power takıyorum. e tabi anahtarın kablolarını yeniledikten sonra...
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
maxi maşaAllah diyorum sana kardeş..
hakikaten sabırlı ve azimlisin...
imrenilecek bir çalışma...
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
647
40 lira ama güzel bir yağdır..

Ben kayış olarak POWERLINK öneriyorum.. Çok araştırmıştım powerlink güzeldir..
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
led ve far

sky_forever teşekkürler. kayışı marka olarak isteteceğim için bu 3.sünü de eklerim.

teşekkürler unnamed. şimdi de motosiklette soğuğu kafaya taktım. beni izlemeye devam edin.

çantanın motora uygulamasını yaptım. resimlerin hepsini direk link olarak atıyorum:

http://img690.imageshack.us/g/lednparky.jpg/
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
normal araba ehliyetin varsa bilmen gereken tek şey "motor mavi duman atıyorsa yağ yakıyordur" cümlesi.

araba ehliyetin yoksa son 5 senenin ehliyet sınav sorularına çalış. eğer şıkları ezberleyebilirsen 80+ almanı garanti ederim.
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
ya çalışılcak bişey yok ya ilkokul cocugunun biliceği sewiyede sorular var ben hiç çalısmadan geçen sene aldım hem b hem a2 kolay kazanırsın merak etme
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
647
bence onun b ehliyetide yoktur..
O yüzden çalışması okuması gerekecek aslında bilmekte fayda var gerçekten ben canım sıkıldıkça bazen okuyorum tekrar herşeyi..

Bir nevi genel kültür..:cat:
 
Katılım
24 Kas 2010
Mesajlar
163
maxi 97 motorun çok güzel olmuş güle güle binmeni temenni ederim bende bir aksilik olmazsa yeni yıla x8 200 ile gireceğim siyah renk xenon far devasa bagaj italyan kalitesiyle tanışacağım kullanmaya başlayınca size farklarını elimden geldiğince yazmaya gayret edeceğim wolky ksk arkadaşım eğer normal ehliyetin varsa sana soru cevap anahtarı verirler ( kurstan) onunla çalış benzer sorular çıkacaktır ben 95 puan aldım direksiyondan 100 aldım öyle atla deve değil biraz özen gösterirsen alabilirsin ve sizlere bir tavsiye eğer motorunuzu satacaksanız dikkat edin bağımlılık yapıyor 1 haftadır kendimi sudan çıkmış balık gibi hissediyorum
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
Evet B de yok malesef sorulara baktım cidden kolay özellikle motor ama trafikte biraz sorun olabilir :cherry:
zaten bi çok soru mantık işi:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:31 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:28 ----------

motor cidden bağımlılık yapıyor bende yazlıkta bırakmıştım bi ara dayanamadım gittim geri getirdim :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst