Mondial Mondial 150zc Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Kas 2010
Mesajlar
163
bu motorun eksozu beni öldürecek bu gün 40 tl verdim kafası kopmuştu onu taktılar
kışlık lastik sortum çiftine 130 artı 20 takması 150 dedi siekecide çiftine 110 dediler pazarlıkla 100 olur gibime geliyor kışlık lastikalacaklar varsa bir kaç kişi toplu alsak fiyatta bir şeyler yaparlar bu arada şu meşhur zırıltı bende de var ama olsun 1.5 saatlik yolu 20 dakikada alıyorum ufak tefek sorunlar olsada ne kadar ekmek o kadar köfte elimizdekinin kıymetini bilelim arkadaşlar
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
17
HAYIRLI akşamlar egzos hayırlı uğurlu olsun kardeş de kusura bakmassan birşey soracam montaj dahil ne kadara geldi ? birde o cızz cızz şeklindeki ses bana egsozdan diyorlardı egsoz değişince geçti mi acaba ?
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
kusura bakmam...:)
ekzoz a para vermedim..
garantiden değiştiler...
kaza geçiren arkadaşımada geçmiş olsun...
 
Katılım
24 Kas 2010
Mesajlar
163
kusura bakmam...:)
ekzoz a para vermedim..
garantiden değiştiler...
kaza geçiren arkadaşımada geçmiş olsun...

hayret nasıl olduda değiştirdiler bana servisin dediği ancak orjinal egsoz iledeğişir dedi dün 49 tl verdim kopan parçası için böyle böyle insan malından soğuyor
 
Katılım
7 Ara 2010
Mesajlar
18
MERHABA ARKADAŞLAR
bende 150zc kullanıcısıyım
biraz yorumları okudun herkes bu motor hakkında aynı görüşte heralde
benim motorun en çok şikayetçi olduğum yer egzosun motora bağlanan yeri oranın vida gevşemesini bi türlü kesemedim.
bu motora beyaz far nasıl temin edebilirim.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:15 ----------

bende malesef öyle şans yoktu
motorun 1000 km ve 2000 km periyodik bakımına götürdüm.
5000 km civarında saplama düşmüş düşerken gövdedeki dişler yok olmuş :)
saplama bulsam diş yok herneyse
servise gittim anlattım garantiden değiştirelim diye bana 4000 bakımına gelmemişsiniz garantiden çıkmış moorunuz dedi.
şimdi brşeyi çok merak ediyorum.
ben günde motorumlar yaklaşık işe gidiş geliş 80 km yol yapıyorum.
20 günde bir periyodik bakıma gidip 50-75 arası ücret mi vermem gerekiyor.
bende lanet olsun dedim , bisikletçi olduğum için artık çoğu sorununu kendim hallediyorum.
yedek parçasını alıp kendim tamirini yapıyorum , çünkü istanbuldaki bazı servislere güvenmiyorum...
başımdan geçen başka bir olaysa ;
hava filtresinin kutusunu değiştirmeye gittim.
sabah bıraktım akşam alıcaktım başında duramadım.motoru aldım motorun çekişi kalmamış herşeyde bayılıyor geri gittim yapabilecek bişeyim yok hava ayarı felan lazım dedi anladık ki böyle tamirciler lastik tamiri için bile gitseniz fırsatı varsa ayarları bozuyorlar geri gelmeniz için :)

eyvallah..:)
zc benim ilk çin motorum...
scooter im..
dediğin gibi, daima servise götürür ve orjinal yedek parça kullanırım..
yağın en kalitelisini koydururum...(castrol)
benim bu motordan soğumamda ki en büyük sebep ekzozu..
yeni değişti garantiden, yine patladı...
Allah'tan yine değiştirecekler, büyük uğraşlar sonucunda..
fiyat performans olarak bence 10 üzerinden 9 u hakkedecek bir motor..
daha uzun yol yapma şansım olmadı benim..
ama nasipse önümüzdeki sezon yapacağım...

:cat:
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
hayret nasıl olduda değiştirdiler bana servisin dediği ancak orjinal egsoz iledeğişir dedi dün 49 tl verdim kopan parçası için böyle böyle insan malından soğuyor

herşey serviste bitiyor..
servis konusunda çok şanslıyım şükürler olsun....
birde ne yaptysam motora hepsini işlettim...
en ufak parçası bile değişse hemen işlendi...
bunu çok faydası var...
arkadaş 4000 km servise götürmemiş, bırakın garanti dışı kalsın o motor:cat:
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
benimde marş rölesi bozulmuş
bugün marş motorunu söktüler yoldaki bütün metaller marş motoruna yapışmış baya güçlüymüş mıknatısı xD


---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:31 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:29 ----------

herşey serviste bitiyor..
servis konusunda çok şanslıyım şükürler olsun....
birde ne yaptysam motora hepsini işlettim...
en ufak parçası bile değişse hemen işlendi...
bunu çok faydası var...
arkadaş 4000 km servise götürmemiş, bırakın garanti dışı kalsın o motor:cat:

benim garanti bitmemiş olsaydı bende alabilirdim
benim servis getirtiyo ama önce muhabbet kurcan :D
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
benimde marş rölesi bozulmuş
bugün marş motorunu söktüler yoldaki bütün metaller marş motoruna yapışmış baya güçlüymüş mıknatısı xD


---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:31 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:29 ----------



benim garanti bitmemiş olsaydı bende alabilirdim
benim servis getirtiyo ama önce muhabbet kurcan :D

o konuda motor sürmekten daha iyiyim...
gören bizi kırk yıllık kanka zannediyor:queen:
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
o servislerin allah belasını versin. benim 4000 bakımında 1 litreye yakın koydular. geçen bayramda fren diski komple yağ olmuştu. lastik falan her taraf batmıştı. fren tutmuyordu ve balatayı değiştirmek zorunda kalmıştım. motorunuzun yağ değişiminde castrol power1 scooter yağı 0.75 litre koyun. daha fazla yağı atıyor.

bir bakıma 50-75 tl vermek fazla bence. ben gidip 20 tlye yağ aldım geçen 4000de. 13 tl hava filtresi 5 tl buji 10 tl işçilik. hava filtresiyle bujiyi keyfi olarak değiştim.
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
serviste;
Yağ(castrol), Hava Filtresi+ Buji her zaman aynı fiyat tutuyor 40 tl...
bence çok bir rakam değil..
 
Katılım
7 Ara 2010
Mesajlar
18
bi sorum daha olucaktı hava filtresi kutusunun devamlı kırılması kronik mi acaba 3 kere değiştirdim. :)
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
arkadaşlar bir sorum olacak...
motordaki çakmaklığı çıkarıp oraya 4'lü tuşu takmayı düşünüyorum....
motorun üzerindeki sinyal otomotiğini çıkarıp, yerine 4'lü sinyalide destekleyen bir otomatik taksam yeterli olurmu acaba?
bunu deneyen arkadaş varmıdır?
yada konuyla alakalı bilgisi olan varsa bir zahmet yardımcı olabilir mi?
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
647
mavısehır ksk spor salonunun onunde kaydım ..20 ıle gıderken hemde ama yer çok kotoymus mermere yakın bı zemın yapmışlar yolu yagmuruda gorunce kaymamak mkansız gıbı bırsey oluyor..

BUndan sonra sana motor hep kayıyo veya kayacakmış gibi gelip korkarak binmeye başlayacaksın özellikle virajlarda falan.. Psikolojik olarak bana öyle oldu..
 
Katılım
7 Ara 2010
Mesajlar
18
bende lastikleri değiştirmeden önce önceydim hele mazgalların üstünden geçerken
şimdi michlen taktırdım süper ötesi
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
mavısehır ksk spor salonunun onunde kaydım ..20 ıle gıderken hemde ama yer çok kotoymus mermere yakın bı zemın yapmışlar yolu yagmuruda gorunce kaymamak mkansız gıbı bırsey oluyor..

cumartesi oradan geçtim abi bilirim oranın nasıl kaydığını
şimdi nasılsın bende o mazgallarda kaydım baya tırsıyorum artık

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:12 ----------

benimde marş rölesini akü bozmuş birde akü masrafı çıktı başıma..
 
Katılım
24 Kas 2010
Mesajlar
163
bende lastikleri değiştirmeden önce önceydim hele mazgalların üstünden geçerken
şimdi michlen taktırdım süper ötesi

bende alibeyköy merkezde yazın bu sokak süpürme makinaları var ya resmen yola mazot yada yağ akıtmış abartısız 7 8 litre akmış o yoldan ne zaman geçsem tekrar düşecekmişim gibi oluyor birazda psiklojik sanıyorum neyse lastikleri kaça ve nereden aldın bende almak isterin 10 20 fazla olsunda kışın kayıp sakatlanmayalım
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
arkadaşlar bir soru sordum herhalde kimsenin bilgisi yok...
ön maşa ve jantları söküyorum...
metalik sarı yapacağım...
boyadıktan sonra resimleri eklerim...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst