- Katılım
- 18 Tem 2010
- Mesajlar
- 7
ben mondial motosiklet yedek parça bayiisinde çalışmaktayım.mondial motosikletlerin tüm modelleri türk lirası ile beş para etmez.allah düşmanımın başına vermesin.yedek parça kaporta aksamı çok pahalı kaza yaptığınızda en azından 300 tl gidiyor.









