Mondial Mondial 150zc Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
Benim gördüğüm Farlar 1,5 cm kalınlığında , radyatör soğutma sisteminin hemen girişinde far altı bölümü olarak anlatılan bölümde idi. Uzunlukları 10 cm ölçüsünde idi.

Fotoğraf yanıltıcı olabilir. Özellikle fotoğraf makinesiz olduğum döneme geldiğinden şuraya koyamamanın sıkıntısı içindeyim.

Sanırım tam manası ile anlatabildim.

http://www.hepsiburada.com/motorsik...?categoryid=253701&productid=otm751207#tablnk
buda fena diil
kendi motoruma düşünürm.
 
Katılım
3 Haz 2009
Mesajlar
1,061
mipek ben bugün 500 evlerde mondial bayisinde gördüm arızalı bi motor vardı 150 zc ye takılıydı ne çok güzel nede çok kötü ama eskisinden yani solucan egzosdan güzel olduğu kesin.. ayrıca serviste en çok arızalı 150 zc vardı benim motorla toplam 4 taneydi birisi dağılmış birisinin egzos yolda giderken düşmüş motorcu dedi diğerininde şasesi kırılmış aynı benim şase gibi :cyclopsan adama sordum aga dürüstçe cevap ver en çok hani motor arızaya geliyor 150 zc dedi tabi hiç şaşırmadım ordakilerle birlikte benim 150 zc de dahil 4 tane zc vardı maşallah :silent:

sen 150 lik motorla 135 vurmaya devam et. daha çok girersin o servise. :farao: 5800 km ve daha bir kere arıza için servise girmedim.
aracımı 6. ayda aldım. altı 5 ayda 6 000 km ve tek arıza yok.
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
647
kenan ve wolky ksk helal diyorum size :cat:

sonunda benim gibi anlayan ve olayı kavrayan iki user daha varmış...

Dün bizim burda dümdüz bi yol var.Bende benzin alıp hatunun yanına gidicem falan hava soğuk motorda soğuk otomatik jigle halen devrede soğuktan falan neyse ışıklardan kalktım baktım bitane mal resmen öyle ama yani 17 yaşlarda falan gri zc var ondada döndü bana baktı egzoz sesinden dolayı neyse ben 35le gidiyorum bu bastı yol bomboş ikimiz varız... ben zaten üşüyorum ayrıca motor yakmasın diyede 40ı geçmiyorum ulan dedim bu sefer delirdim normalde gaza gelmem öyle yanımdakini geçeyim falan...

Neys eben buna mesafe verdim hiç heyecan yapmadım devirlice hızlanmaya başladım biliyorum çünkü tam gaz açsam o kadar iyi devirlenmicek hızlanmaya başladım bu uzadı ben yavaş yavaş açtım gazı sona dayadım alet hızlanıyo daha rüzgar ellerimi uyuşturdu zaten 80i geçti alet 85e geldi sayılır benim ibre öyle gösteriyo neyse o yani bu elemanın yanından ona gülümseyerek uzadım suratını harbiden görmeliydiniz neyse ışıklara yaklaştım gazı kapattım motor hemen kompresyona girdi zaten gözlerimden yaşlar kulağıma kadar geldi ben iptal oldum o 1,5 kmde zaten soğuktan...

Yalnız motor 85e dayanırken resmen acayip güvensizleşiyo yani ben tanımıyorum ya bi insan evladı o motorla 135e çıksın ve güvenerek gitsin yemin ediyorum size aklınızla makatınız yer değiştirir yolda en ufak bişey olsa uçardım ya resmen ki ben 110 kg adamım yani motorda 116 kilo ne etti size 226 kg eh 3 litre benzin falan 230 kgyiz..!
AMa altımdaki alet zc beyler ben yaşadım biliyorum kimse bana anlatmasın 120 135 falan aldırış etmiyorum ben

Uzun lafın kısası şudur alet 80+ olunca zaten hele bide yokuş aşağı falan basarsanız siz ölüme gidiyosunuz bi anda hayatınızı ŞAKA GİBİ NOKTALARSINIZ öldüğünüzü bile anlamazsınız...Basmak isterseniz basın hayat sizin...
 
Katılım
11 Eki 2009
Mesajlar
123
Yok Abicim ıspat etmezsem daha hala 110 120 hayatta basmaz diyecekler yazımda yazdığım gibi geçen gün karşıya anadolu yakasına gittim düz yılda 135 vurdu ben bile şok oldum hani inanmıyorsunuzya resim nasıl koyuluyor bi türlü bulamadım nasıl olduğunu özelden mesaj atın ERKİN şunu şunu yap diye 120 km hızla giderken çektiğim resmi koyayımda inanmayanlara açıkça söyliyim KAPAK olsun..!

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:26 ----------

ya erkin sen sat şu zc yi sende kurtul bizde kurtulalım! egzozu düşer şasesi kırılır en çok o arıza çıkartır sat kardeş sen o motoru...

mipek o egzozu gördüm bende evet salyangoz egzozdan iyi ama senin egzozunda problem yoksa boşa masraf çıkarma kendine derim! o parayla ki fiyatı 110 tl mi neydi diğer parçalarına baktır ne bileyim yağını değiştir kayış değiştir veya ne eksikse veya benzin al koy gezersin ;)

kütürkütür yine söylenecek herşeyi söylemiş diyecek birşey bırakmamış ;) :cat:

forever zaten sana inandırmak için herşeyi resime video ya dökmek lazım bende bu motoru kullanıyorum yalan söylemiyoruz gittiğim serviste benimle beraber 4 tane 150 zc arızalıydı benimkini aldık kaldı 3 tane hani inanmazsın sana şöyle ıspat edeyim aç garanti kitapçığını ist. 500 evlerde karadeniz mahallesindeki mondial serrvisini ara (şahin motor) orda numarasıda var ara sor bakalım böyle bi durum varmı yokmu diye biri dağılmış birinin egzozu yolda giderken düşmüş diğerininde aynı bendeki sorun şase kırılmış ara sor öğren sonra gel buraya dürüstçe yaz. sana bişeyi inandırmak baya zor.
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
647
gerçek imkanlar gerçek odometreler dahilinde 150 zc diye adlandırılan ALET 135 km yapsın ben motorumu kapnın önünde BENZİN DÖKÜP YAKIP Videoya çekip buraya koyucam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

aletin kendi ÇİNCE kağıdında bile max speed 85 yazarken 9 beygir bi aletin 135km hız yapması MONDIAL 150 ZC İÇİN MÜMKÜN değildir...

9 beygirlik bu zc 135 yaparsa honda ses dylan 15 beygir ile 200km+ yapması lazım!
Ha dylan 110 vuruyomu EVET NEDEN çünkü 15 beygir ve honda teknolojisi!

Erkin odometren doğru mu senin ha?Yüzde yüz gerçek değerler mi veya senin motorun special edition falan mı?

Geçenlerde ölüyodun burayada yazdın hala 135km bastım diyosun yarın öbür gün forumda senin adını onlar aramızda kısmında görücez sen hala dalga geçiyosun hayatla

Ben diyorum 80 bastım motor acayip güvensiz sen hem 135 bastım diyosun hemde rahatsın!

Bana birşey kabul ettirmek zor çünkü ben gerçeklerle yaşayan doğrularla nefes alan biriyim.!
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
tamam berker abi bastıysa basmış bıravo ::coool::
boşver sen o motorun mantıken o hızı yapamıcağını biliyoruz
erkin kardeş bu aletlerin kadranı yanlış gosterio...
o hızı yapsan motor dayanırmı sanıyorsun?
bak 85 e çıkıyoruz motorla bi anda savrulmaya güvensizleşmeye başlıyor
ve ben refleksolarak basıyorum frene
sen burda 135 diyorsun....
 
Katılım
3 Ağu 2007
Mesajlar
202
Bu konu kendisini Loop etmekten başka bir işe yaramıyor.

Bakın yukarıda çiçeği burnunda ZC alacağının haberini veren bir kullanıcımız var. Alırken nereden aldığını , nelere dikkat edeceğini yada değişen birşeylerin olup olmadığını ben merak etmekteyim. Şasi numarasında geçen yıl bilgisi nedir ?
 
Katılım
18 Haz 2009
Mesajlar
159
tek rakibim thy lafının hakkını veren makine bu galiba :) 135 benimde 110 yapiyor ama gps de bakıyorum 90 görünüyor
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
647
Lan murat sende gps aleti nerden var ?
Cidden 150 zc mi almaya karar verdin olm hani burgman bakıyodun ??? Nerden çıktı zc?

evet kütür kütür murat benim karşıyakadan arkadaşımdır kendiside zc alacağını söyledi ama bilmiyorum burgman falan bakıyodu neden değişti fikri anlamadım tam :)

Yani sonuçta bu zclern hızları belli de SEN NEYLE 110 bastında gpsle 90 ölçtün hangi motor olm murat sen kafan mı güzel ne diyon anlamadım ben :)
 
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
1,411
hadi biz 100, 110, 115 fln gidiyoruz. 9 ayda 3 kere 120 gördüm de 135 km de bu motor için komik bi rakkam. km ibresine pek inanmayın derim ..
 
Katılım
18 Haz 2009
Mesajlar
159
Lan murat sende gps aleti nerden var ?
Cidden 150 zc mi almaya karar verdin olm hani burgman bakıyodun ??? Nerden çıktı zc?

evet kütür kütür murat benim karşıyakadan arkadaşımdır kendiside zc alacağını söyledi ama bilmiyorum burgman falan bakıyodu neden değişti fikri anlamadım tam :)

Yani sonuçta bu zclern hızları belli de SEN NEYLE 110 bastında gpsle 90 ölçtün hangi motor olm murat sen kafan mı güzel ne diyon anlamadım ben :)

Ya olm bana almıyoruz Engine Alıyoruz Bayramdan Sonra.. bende Burgman Alıcam da Ocaktan Sonra.... Blackberry Boldun GPS te Ölçtüm 90 Gösteriyor Ama Motorun İbre 110 Gösteriyordu 20 Km yanlış ölçüyor
 
Katılım
21 Haz 2009
Mesajlar
16
ya erkin sen sat şu zc yi sende kurtul bizde kurtulalım! egzozu düşer şasesi kırılır en çok o arıza çıkartır sat kardeş sen o motoru...

mipek o egzozu gördüm bende evet salyangoz egzozdan iyi ama senin egzozunda problem yoksa boşa masraf çıkarma kendine derim! o parayla ki fiyatı 110 tl mi neydi diğer parçalarına baktır ne bileyim yağını değiştir kayış değiştir veya ne eksikse veya benzin al koy gezersin ;)

kütürkütür yine söylenecek herşeyi söylemiş diyecek birşey bırakmamış ;) :cat:

egzosumda sıkıntı olduğundan soruyodum egzozdan patlamalar geliyordu tüfek sesi gibi alt kısmında kaynakları açıldı geçen pazarda komple dağaldı kabak çiçeği oldu :))

bende yeni egzosu 150 tl ye almaktansa kendim hallettim tüp egzoz ve boru aldım taktım biraz uğraştım ama güzel oldu.
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
egzosumda sıkıntı olduğundan soruyodum egzozdan patlamalar geliyordu tüfek sesi gibi alt kısmında kaynakları açıldı geçen pazarda komple dağaldı kabak çiçeği oldu :))

bende yeni egzosu 150 tl ye almaktansa kendim hallettim tüp egzoz ve boru aldım taktım biraz uğraştım ama güzel oldu.

resimde isteriz :cherry::)
 
Katılım
3 Ağu 2007
Mesajlar
202
GPSler şu şekilde çalışır. Yüksek yörüngede seyreden 24 uydudan en az 3 ünün gönderdiği sinyaller sonucu bu uydulara olan uzaklıklardan dünya üzerinde bulunulan yerin belirlenebilmesini sağlar. Uydudan gelen sinyalin süresine göre (ki bu tam tepedeki bir uydu için yaklaşık 0.06 saniye gibi birşeydir) bu uyduya olan uzaklık hesaplanır. ilk uydudan belirlenen uzaklıktaki noktaların oluşturduğu küre şeklindeki noktalar kümesi ikinci uyduya olan uzaklıktaki noktaların oluşturduğu küreyle kesiştirilerek bir çember elde edilir. son olarak 3üncü uyduya olan uzaklığın oluşturduğu küre bu çemberle kesiştirilerek 2 nokta elde edilir. bu noktalardan biri genelde dünya dışında alakasız bir yere karşılık geldiğinden öteki nokta bulunulan konum olarak belirlenir. Eğer ufukta 4. bir uydu daha mevcutsa zamanlama hataları da hesaplanarak çok daha kesin bir sonuç elde edilebilir.

Buna bağlı olarak günümüz GPS cihazları en az üç uygun cihazlar ise 4 uydu bağlantısı ile garantili konumlandırma sağlamaktadır. Sizin yukarıda da geçen 0,06 saniyedeki yer değiştirmenizi eğer hesaplayabiliyorsanız , evet GPS ile hızınızı net ve kesin olarak bilebilirsiniz...
 
Katılım
18 Haz 2009
Mesajlar
159
GPSler şu şekilde çalışır. Yüksek yörüngede seyreden 24 uydudan en az 3 ünün gönderdiği sinyaller sonucu bu uydulara olan uzaklıklardan dünya üzerinde bulunulan yerin belirlenebilmesini sağlar. Uydudan gelen sinyalin süresine göre (ki bu tam tepedeki bir uydu için yaklaşık 0.06 saniye gibi birşeydir) bu uyduya olan uzaklık hesaplanır. ilk uydudan belirlenen uzaklıktaki noktaların oluşturduğu küre şeklindeki noktalar kümesi ikinci uyduya olan uzaklıktaki noktaların oluşturduğu küreyle kesiştirilerek bir çember elde edilir. son olarak 3üncü uyduya olan uzaklığın oluşturduğu küre bu çemberle kesiştirilerek 2 nokta elde edilir. bu noktalardan biri genelde dünya dışında alakasız bir yere karşılık geldiğinden öteki nokta bulunulan konum olarak belirlenir. Eğer ufukta 4. bir uydu daha mevcutsa zamanlama hataları da hesaplanarak çok daha kesin bir sonuç elde edilebilir.

Buna bağlı olarak günümüz GPS cihazları en az üç uygun cihazlar ise 4 uydu bağlantısı ile garantili konumlandırma sağlamaktadır. Sizin yukarıda da geçen 0,06 saniyedeki yer değiştirmenizi eğer hesaplayabiliyorsanız , evet GPS ile hızınızı net ve kesin olarak bilebilirsiniz...

gps de bağlanılan uydu sayısını genelde 6 olarak gösteriyor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst