Mondial Mondial 150zc Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
ya beyler şöle 5 000 e kadar 150 160 km gören scooter varmı ya ben sağlamlık açısından suzuki an125 almayı düşünüyodum scooter tipi ama 2000 ytl ona vereceğime zaten zc m var bide viteslimiz olsun iyorum sizce scooter mı cbr 125 mi rahat hızlannan bi motor almam lazım
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
ya beyler şöle 5 000 e kadar 150 160 km gören scooter varmı ya ben sağlamlık açısından suzuki an125 almayı düşünüyodum scooter tipi ama 2000 ytl ona vereceğime zaten zc m var bide viteslimiz olsun iyorum sizce scooter mı cbr 125 mi rahat hızlannan bi motor almam lazım

al canercim madem 5.000 ytl ye kadar çıktın sana motor 250cc scooter
gaza dikkat etmelisin ok gibi fırlarsın bu makinayla istersen biraz araştır . .
http://www.sahibinden.com/fiyati_du...sinde_pazarlWQQaXQQ10984464WQQpXQQdisplayitem
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
gp1 tartışmasız şehir içi canavarı ama uzun yol yapabileceğim daha rahat bir motor alırım ben mesela TGB şubatta ki furada tanıtcağı yeni motoru türkiyede
şuanda satışı mevcut 6,990 250cc su soğutmalı gazlı amortisörler, alt sele iki kask alıyor. ..:cat: daha ne olsun. . makina bu..
[/
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
çok sağolasın emre abicim ben kafaya koydum ya cbf15 çok küçük ihtimal yada :D :) cbr 125 R büyük ihtimal ama zc den ayrılmıyorum haaa :D burdayım daha seneye bu sıralarda alırım alırsam da fiyatı ucuzlasın birazcık da olsa motoru beykozda bırakmak zorunda kaldım :) hatta bi nevi sattım araba warken motor da neymiş :D buarada beykoza kadar hız limitim 95 i geçmedi ve motor da bir gıdım boğulma olmadı hep yavas yavas hızlandım gaa yüklenmedim ama gitmiyo motor ya
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
çok sağolasın emre abicim ben kafaya koydum ya cbf15 çok küçük ihtimal yada :D :) cbr 125 R büyük ihtimal ama zc den ayrılmıyorum haaa :D burdayım daha seneye bu sıralarda alırım alırsam da fiyatı ucuzlasın birazcık da olsa motoru beykozda bırakmak zorunda kaldım :) hatta bi nevi sattım araba warken motor da neymiş :D buarada beykoza kadar hız limitim 95 i geçmedi ve motor da bir gıdım boğulma olmadı hep yavas yavas hızlandım gaa yüklenmedim ama gitmiyo motor ya

motorun hakkı o kadar ztn seni çok iyi anlıyorum trafikte rahat hareket etmek için en az 120 görmesi lazım daha yukarısı zaten çok tehlikeli malum iki teker:cat:
 
Katılım
28 Tem 2008
Mesajlar
137
bizim motorun asıl üreticisini buldum arkadaşlar, selenin altındaki znen yazısı ve logosu vardı, hemen girdim baktım internetten http://www.znen-motor.com/4_3king.html adresinden ulaşılabilir. bir de bizim motorun 125 ve 250'lik versiyonu varmış, 250'liği max hız fabrika verilerine göre 120 yapıyor, keşke türkiyeye gelseydi, kesin ondan alırdım.
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
hyo ların depo cok itici geliyo bana ya bitane cbr buldum 3250 ye repsol

cano sen yakından incele ikisini de bence hayo cıbırı daha kalıplı hali kalite olarak tabiki honda ağar basar :cat: ama görüntü olarak kesinlikle hayo:cat:

bizim motorun asıl üreticisini buldum arkadaşlar, selenin altındaki znen yazısı ve logosu vardı, hemen girdim baktım internetten http://www.znen-motor.com/4_3king.html adresinden ulaşılabilir. bir de bizim motorun 125 ve 250'lik versiyonu varmış, 250'liği max hız fabrika verilerine göre 120 yapıyor, keşke türkiyeye gelseydi, kesin ondan alırdım.

şu altımdaki zc 250cc olsa + biraz büyük ve daha sağlam olsa on numara olurdu :cat: şekline vuruldum namussuzun :mrgreen: kopamıyorum. .
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
abi görünüşte uzaktan güzel de bindim rahat değil ya scooter dan in hyo ya bin olmaz honda rahat ve zapdetmesi daha kolay :)
 
Katılım
28 Tem 2008
Mesajlar
137
1 aydır servise gidip geliyordum, arka sağ taraftan bi şıngırtı sesi geliyordu, vidalar sıkıldı, ekzoz kontrol edildi, rotor vidasına baktık, yok ne yapsak da sorunu çözemedik, bugün 4000km bakımı için gitmiştim, yine bi bakalım şu arada sırada çıkan ses neymiş diye söyledim ustaya, ve en sonunda bulduk ve sesi kestik, bakıldığında kesinlikle görünmüyor, çünkü kusursuz bir delik olmuş :). gerisini fotolara bırakıyorum, yorum sizin :)



bitmiş hali, daha sağlam olmuş ekzozcunun dediğine göre :)
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
moruk aynısı bende de oldu resimleri eklerim pişti yani eksoz abart gibi ses yapıyo du bi baktım aynı yerden kırılmış eksoz :mrgreen: kaynak yaptırdım eskisinden daha sağlam oldu :cat:
 
Katılım
20 Eyl 2008
Mesajlar
136
egzosu bende mi değiştirsem acaba ya :S ??

buluşma ayarlayalım kadıköydeee arkadaşlar...
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst