Arkadaşlar geçen gün arka lastiğim indi benzinlikte hava bastım ertesi gün yine inmiş sonra serviste şişirdim 2 gün oldu inmedi servis lastikler için tubeless dedi ama ben emin değilim,sprey alsam sorunu çözermiyim,birde yağ ve buji yi değiştircem havalar ısındı 15-50 yağ düşünüyorum önerileriniz nedir yağ ve buji için ?
kardeşim 15*50 koydum ben dün.dahada koymam.sürekli 10*40 magnatek kullanıyorum normalde.bı defalıgına 15*50 koyayım dedim koymaz olaydım.motor sagırlaştı sanki...ağır geldi motora...
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:19 ----------
Fotoğrafı göremedim, gizlilik ayarı olabilir. Ama anladığım kadarıyla yine 3 kollu jant, neyse benim aklımdaki aslında ön ve arkayı eşit 18 yapıp yine aynı ebatta lastik takmak. Sorduğum ustalar, uymaz, mili denk gelmez, diski tutmaz gibi şeyler söylediler. Son çare ön arka kampana telli jant yapacam. Olur diye düşünüyorum, zaten amacım sürat falan değil tamamen gezinti odaklıyım. Bu konuda deneyiminiz varmı? Yani mili olsun, frenleri olsun büyük sorun yaşarmıyım?
ben mr kullanıyorum.kampanalı zaten.arkadasın mc si ıle değiştik jantları...16 jant ıle bazı yerlerde alt sehpa yere surtuyordu artık surtmuyor.motor yukseldi çünkü.ben memnunum şahsen
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:21 ----------
arkadaşlar buda benim kara kız
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:25 ----------

