Mondial Mondial 150MR Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Ağu 2008
Mesajlar
179
500 de değiştirip sonra 1000 de tekrar mı değiştireceksiniz acaba? Ben rodajın tam ordasında ve rodaj sonunda değiştirmeyi düşünüyordum :)

ilk yag denisimi 500km'de olur. Ne olursa olsun rodaj tamamlanmadan bir kere yagin denismesi lazim

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:33 ----------

Hayırlısı... :)


Yarın yağ değişimi yapacağım. 500km doldu şimdilik.

Acaba hangi marka yağdan koydurmalıyım?

Inzel abi eher motorun yagini denistirmediysen ilk isin denistirmek olsun. Rodaj suresinde yagin icine cok kucuk metal parcalari dagiliyor ve bunlar pistona - cilindire zarar verebiliyor ve ondan rodaj tamamlanmadan bir kere yag denistirmek önemli. Benim motorun yagini ilk aldigimda, motor toplandi hemen denistirttim yagini. 500km'de denisti, 800km'de kendim denistirdim. 1030km'de ikinci periodik bakimina girdi.
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
Para sikintisi yoksa 500km de degistir. 1000de bi daha degistir. 1600de bir daha degistirirsin. Degistir babam degistir :) Metal parcaciklarinin olustugunu zaten söylemistik bastan. Bi zarari yok yag degistirmenin.
Ama 800km > 1000km degistirmeside gayet güzel bi secenek. Kitapcikda yazani uygulayalim bari :)
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Ne kadardır bir yağ değişimi?
Elimde ne varsa ekipmanlara verdim... :)
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Pek birşey değilmiş aslında.
800'e kadar beklesem bir zarar verir miyim ki?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 May 2010
Mesajlar
146
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu motorun şekline hastayım ya deli yapmışlar acayip güzel bişey nasıl diyim çok baba bir görünüşü var motosikletin
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Bi değişiklik yapmadım üzerine henüz. 2. sayfada paylaştığım fotoğraflar hala güncel... :)
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
egsozu çok dandik. resimlerinde yok zaten egsoz tarafı dikkat ettiyseniz. iyi gibi duruyor ama bence "kötünün iyisi" çünkü ruhsuz bir motor, bir amaca ve kalıba uygun değil. naked değil, sm değil, enduro değil. ne bu?
 
Katılım
6 Kas 2010
Mesajlar
25
egsozu çok dandik. resimlerinde yok zaten egsoz tarafı dikkat ettiyseniz. iyi gibi duruyor ama bence "kötünün iyisi" çünkü ruhsuz bir motor, bir amaca ve kalıba uygun değil. naked değil, sm değil, enduro değil. ne bu?

mutlaka bir kalıba girmek zorunda mı? teknik kısımlarına girmiycem zaten anlamıyorum da çok japon işi çin işini bi kenara bırakalım, görüntü olarak ben beğendim, benimse tam istediğim gibi... onun için kişisel zavkleri tartışmamak en mantıklısı bence... egzozunu da çok beğeniyorum ben, ki herkesin de dediği gibi gerçekte resimlerden çok daha güzel duruyor....
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
PhotoShop ile taktım bir tane. :)

wrey.jpg
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
mutlaka bir kalıba girmek zorunda mı? teknik kısımlarına girmiycem zaten anlamıyorum da çok japon işi çin işini bi kenara bırakalım, görüntü olarak ben beğendim, benimse tam istediğim gibi... onun için kişisel zavkleri tartışmamak en mantıklısı bence... egzozunu da çok beğeniyorum ben, ki herkesin de dediği gibi gerçekte resimlerden çok daha güzel duruyor....

benim motorum da çin malı(ybr125), zaten o muhabbete girmedim farkındaysan. benim için kullanış amacı önemli... Mondial kaliteyi biraz daha yükseltmiş... ancak şu bir gerçek ki, benim motorum 123 cc., mondi 162 cc. ve benim motosikletimin şasesi hala daha kalın. mondialin kaybı burada işte. ama zaten ne kadar ekmek o kadar köfte, karşılaştırmak doğru olmaz :mrgreen: alan herkese hayırlı olsun kazasız sürüşler:rendeer:
 
Katılım
13 Ağu 2007
Mesajlar
136
Kaç litre bu :) Yandan topcase resmi bulsam montajlıcam ama bulamıyorum.Garip mi duruyor ? :)
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
yandaki topcaselerin daha geriye gitmesi gerekkir. Cünkü arka yolcunun ayaklarini koyacagi yer ortaya cikmasi lazim. Benim MC de o yan cantalardan dolayi sinyallerin yerini degistirmek zorunda kaldim biliyorsunuz. En son güncel resimler MC sayfasinda.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst