500 de değiştirip sonra 1000 de tekrar mı değiştireceksiniz acaba? Ben rodajın tam ordasında ve rodaj sonunda değiştirmeyi düşünüyordum![]()
ilk yag denisimi 500km'de olur. Ne olursa olsun rodaj tamamlanmadan bir kere yagin denismesi lazim
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:33 ----------
Hayırlısı...
Yarın yağ değişimi yapacağım. 500km doldu şimdilik.
Acaba hangi marka yağdan koydurmalıyım?
Inzel abi eher motorun yagini denistirmediysen ilk isin denistirmek olsun. Rodaj suresinde yagin icine cok kucuk metal parcalari dagiliyor ve bunlar pistona - cilindire zarar verebiliyor ve ondan rodaj tamamlanmadan bir kere yag denistirmek önemli. Benim motorun yagini ilk aldigimda, motor toplandi hemen denistirttim yagini. 500km'de denisti, 800km'de kendim denistirdim. 1030km'de ikinci periodik bakimina girdi.