Mondial Mondial 150MR Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Şub 2015
Mesajlar
125
Bugün motoruma tekrar aşık oldum:queen:
Bileciğe git gel toplam 160 km yol yaptım. Giderken 80 km yolu molasız dönerken yolda çok fena yağmur bastırdığı için bi 10 dk mola vermek zorunda kaldım onun dışında bütün yol 90 km/h hızın altına düşmedim ve hiç banamısın demedi.
Özellikle de Bilecik'e gelirken ki mezit virajları yağışsız geçtiğim için aşırı keyif aldım üzerindeki dandik naylon markası bile belli olmayan lastiğe rağmen. Ancak şunu çok ferah söyleyebilirim ki her zaman az yakıyor işte efenime söyliyim şehir içinde bile 15 krş u geçmiyor dediğim motor yolu çoğunda tapa gaz gittiğim için 20 krş civarı yaktı kilometre de buda 100 km de 4 litre ediyor sanırsam az mı çok mu siz yorum yapın bana biraz fazla geldi.
Ha bide motorun şanzıman o kadar uzun yoldan sonra şehre gelince sapıtmaya başladı hatta Eskişehir'e geldiğim de Baksan tarafından girdim ilk ışıklarda boşa almama rağmen debriyajdan elimi çekince istop etti ve bunu 2 ışıkta yaptı sonra düzeldi.
Yani yakıt ve şehire grince şanzımanın kısa süreli de olsa sapıtması dışında çok şükür şıkır şıkır bir motor.
Aldığım için çok mutluyum.

Bu arada Baksan'ın orda ışıklarda motorun istop etti dediğim yerde camiinin hemen önünde ki ışıklarda benden başka da bir vulture vardı o arkadaş burda mı acaba?

Tekrardan hayırlı forumlar.

Bugün Bağlar tarafındaydım. Bir arkadaş Vulture sarı yapmış. Güzel olmuş.
 
Katılım
10 Haz 2015
Mesajlar
5
arkadaşlar öncelikle herkese selamlar,
bugün itibariyle ilk vitesli motorumu aldım. bayiden sıfır mr 150 vulture. bayiden çıktıktan sonra 4. viteste takıldı nedense. ya boşa giriyor ya da 4 geçiyor tekrar. vites pedalı takılmış gibi oldu. motoru açıp kapadım (resetledim yani :) ) düzeldi. kafama takıldı. nedenini bilen veya aynı problemle karşılaşan arkadaşlar varsa yardımlarını bekliyorum.
 
Katılım
16 Ağu 2013
Mesajlar
234
arkadaşlar öncelikle herkese selamlar,
bugün itibariyle ilk vitesli motorumu aldım. bayiden sıfır mr 150 vulture. bayiden çıktıktan sonra 4. viteste takıldı nedense. ya boşa giriyor ya da 4 geçiyor tekrar. vites pedalı takılmış gibi oldu. motoru açıp kapadım (resetledim yani :) ) düzeldi. kafama takıldı. nedenini bilen veya aynı problemle karşılaşan arkadaşlar varsa yardımlarını bekliyorum.

Hocam gösterge bazen sapıtabiliyor.Yazdıklarınızdan anladığım kadarıyla gösterge kafayı yemiş şanzımanlık bir durum yok.
Ama 5. viteste giderken aniden durmanız gerekti sonra tekrar kalkıcaksınız o zaman 5 ten 1 e çekene kadar baya zahmetli oluyor en azından benim motorumda böyle yani.
Anca debriyajı hafif bırakıp hafifte gaz vererek yaparsanız vites ancak öyle düşüyor.
Ben anladığım kadarıyla yardımcı olmaya çalıştım yanlış anlamışsam affola. Biraz daha açarak anlatırsanız daha iyi yardım edebilirim.
 
Katılım
10 Haz 2015
Mesajlar
5
Yardım için Sağolun. Bugün aldığım servise gittim. Sizin söylediğiniz aynısını dedi. Debriyajı hafif bırakmasında dene dedi. Teşekkürler tekrar
 
Katılım
16 Ağu 2013
Mesajlar
234
Yardım için Sağolun. Bugün aldığım servise gittim. Sizin söylediğiniz aynısını dedi. Debriyajı hafif bırakmasında dene dedi. Teşekkürler tekrar

Rica ederim.
Bu arada bugün Eskişehir'den Bursaya gitmem gerekiyordu. Daha önce hiç bu kadar km yapmamıştım bir günde(git-gel 320 km civarı).
Otobüs bilet gidiş dönüş 50 lira dediler dedim benim motorum var kalsın :)
Git gel 35 lira yaktı ve 85 in altına hiç düşmedim.
Çinli alınmaz diyenler bu konuyu okurlarsa inşallah benim mesajımı da görürler.:queen:
Dandik motor yok gerçekten bakımsız motor var. Vulturelerinizin keyfini sürün iyi geceler :cat:
(Not: bu arada gidişte hiç mola vermeden gittim, şişme, öksürme cart curt hiç bir şey olmadı MAŞALLAH. Dönüşte de sigara ve çiş molası için durdum sadece, yani tamamen keyfi molaydı motorun ihtiyacından dolayı değil)
 
Katılım
10 Eki 2014
Mesajlar
1,521
Mr.Vulture karbon fiber çalışması.Maliyet 120 TL.Süre 5 saat.Depo kıvrımlı bu sebeple çok vakit alıyor.Ayrıca tank pad uyguladım resim de görülmese de.

 
Katılım
18 Haz 2014
Mesajlar
368
Selamunaleyküm.Hocam sınav sebebiyle foruma nadir uğrayıp bir iki konu okuyup çıkıyordum bu konuyada girmeyeli baya yeni vulture sahibi olmuş.Bu hafta sonu son sınav sonra rahatım, özellikle Eskişehirdeki arkadaşlarla sınavdan sonra bi buluşmak isterim, gerçi ramazan var ne kadar mümkün bilmiyorum ama.. EsHero ve otobeygir hocam bi buluşma yapalım bi gün :)
 
Katılım
16 Ağu 2013
Mesajlar
234
Selamunaleyküm.Hocam sınav sebebiyle foruma nadir uğrayıp bir iki konu okuyup çıkıyordum bu konuyada girmeyeli baya yeni vulture sahibi olmuş.Bu hafta sonu son sınav sonra rahatım, özellikle Eskişehirdeki arkadaşlarla sınavdan sonra bi buluşmak isterim, gerçi ramazan var ne kadar mümkün bilmiyorum ama.. EsHero ve otobeygir hocam bi buluşma yapalım bi gün :)

Hocam ben üniversiteyi Kayseri'de kazandığım için motorumu yaz sonuna doğru satıcam istemeyerek.
Motordan çok memnunum ancak Kayseri burdan 550-600km yol buda arabayla bile molalarla 6-7 saat eder ki bizim motorla maalesef bu yol 8 saati bulur.
Gitmez demiyorum fakat baya uzun sürer.
Motoru satmadan bir buluşma ayarlanırsa kesinlikle katılmayı isterim.
 
Katılım
18 Haz 2014
Mesajlar
368
Dur bakalım daha sonuçlar bile açılanmadı ya :D Yoksa Ygs'den Uçak Bakım mı tercih ediceksin, kayseri diyince aklıma o geliyo direk nedense, bende lys düşük gelirse kocaeli uçak bakım düşünüyorum da o yüzden sordum :D
 
Katılım
16 Ağu 2013
Mesajlar
234
Dur bakalım daha sonuçlar bile açılanmadı ya :D Yoksa Ygs'den Uçak Bakım mı tercih ediceksin, kayseri diyince aklıma o geliyo direk nedense, bende lys düşük gelirse kocaeli uçak bakım düşünüyorum da o yüzden sordum :D

Hocam ygs den tercih yapıcam zaten. Sivil havacılık ulaştırma ve işletme bölümünü düşünüyorum.
Aslında hedefte Kocaeli de vardı fakat bizim şansımıza bu sene fakülte olmuş ve artık lys den alacakmış. Şans işte 😕
 
Katılım
10 Haz 2015
Mesajlar
5
Arkadaşlar MR 150 için "T" gidin arıyorum. Daha önce böyle Bi değişim yapan var mı? Veya nerden bulabilirim?
 
Katılım
10 Eki 2014
Mesajlar
1,521
Ön ve arka lastikler lastik ölçüleri birebir uyan Sava MC7 modeli ile değiştirilmiştir.Genellikle ebatları tam uymayan lastik kullanan arkadaşlara tavsiyem SAVA dır.Lastiklerin tek fiyatı 145 TL'dir.




 
Katılım
17 May 2014
Mesajlar
137
geçenlerde kaza yapmıştım, bugün servis ve şirket yetkilileri geldiler, baktılar..daha önce motorumda 100 km hıza gelince gaz yememe sorunu karbüratördenmiş,(üretim kaynaklı benim şansıma) garantiden değiştirdiler sağolsunlar..kazaya gelince, kaza nedeni ön fren kullanımı dedi servis ustası, ben kaza anında ön fren ve arka freni aynı anda kullanmıştım, usta arka fren kullanılmalı bu tür motorlarda, racinglerde ön fren daha çok kullanılır dedi..ustanın dediği aklıma yattı çünkü ön freni kullanınca motor dengesini kaybedip sarsılmıştı..İlgilerinden dolayı mondial şirket yetkililerine ve ankara yibanın arkasında servisi olan Mutlu ustaya teşekkür ederim..
 
Katılım
30 Haz 2015
Mesajlar
13
Abilerim vulture çok hoşuma gidiyor ama babam yamaha crypton al diyor ama ben vulture istiyorum bide vulture çok yakıyor babamı ikna edebilceğim ve benide bumotora daha çok bağlayan şeyler söyleyebilirmisinz
 
Katılım
17 May 2014
Mesajlar
137
baban diyorsa bir bildiği vardır delikanlı, hız yapıp kaza yapmandan korkuyordur.vulture vitesli ve seri bir makina çünkü..
 
Katılım
21 Nis 2014
Mesajlar
63
Ben de aynı fikirdeyim ilk defa motosiklet kullanacaksan bir cub da alışmak ozellikle denge donuşler viraj konularını tecrube etmen yararına olacaktır. Biraz km yaptıktan sonra motosiklet karakterini oturtunca ne tarz bir motosiklet alacağına karar verebilirsin. Belki de commuter tarzı sana gore değildir scooter a karar verirsin başlangıç için de crypton fena değildir honda wing go da duşunebilirsin illa cub istersen hem vergisi de yok. Almadan once iyi duşun acemi kullanımda arkadaşların dediği gibi torku yuksek bir motosiklet tehlikeye mahal verebilir.
 
Katılım
9 Şub 2015
Mesajlar
125
Cümleten selamlar. 3000 bakımına girdi motor. Sadece yağ değişimi vardı. Havaların sıcaj gitmesinden dolayı 10w-40 yerine 15w-50 yağ koydu servis. Tek sıkıntım arka freni çok kullandığım zamanlar hafiften ötmeye başladı. Bu 4000 bakımında temizliği yapılacak sanırım.

Yeni fotolar koymak isterim fakat imageshack sitesi ücretsiz abonelik bitti. Sizlerin bildiği foto koyma sitesi varsa yazarsanız sevinirim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst