- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Beyler bugün bu yavrulardan bi tane sürdüm daha doğrusu markası modelini bilmiyodum ama görünümü felan hepsi mondial 150hs nin aynısı neyse bu tarz olanları ilk defa sürdüm yani 2 tane ibre vardı biri devir diğeri hızdı ve devir saati bozukdu. Arkamda bi arkadaşla caddeye çıktım ve tapagaz 60 felan gördüm benim motor kadar seri olmasada gördü ama çok bağrıyodu. Ve inince bi arkadaş bunlarda vites var dedi. Yolda giderken gazı birden bırakıp yine açınca vites atıyomuş öyle söyledi bu modellerde. Aslında çok meraklısı değilim bunların ama yinede merak ettim bunlarda öyle birşey varmı?